מייק וזווסקי
כן, כן, ככה אני מרגיש XD
עולם שלם שלא קיים, והבנאדם היחידי שנהנה ממנו, זה רק... אני.

העולם שלא קיים

מייק וזווסקי 20/04/2013 1334 צפיות 3 תגובות
כן, כן, ככה אני מרגיש XD
עולם שלם שלא קיים, והבנאדם היחידי שנהנה ממנו, זה רק... אני.

מעוניינים במשימה קלה וכיפית? כן? לא…? נו באמת, אני יודע שכן…! טוב, תודה על שיתוף הפעולה שלכם. ^^
בואו נתחיל עם זה:
קחו לכם… עולם. רגע! לא ביקשתי שתוסיפו עוד דברים! אני אהיה יותר ברור… קחו עולם, ותשימו בו רק, רק! יבשות וים. זהו. קל, נכון? יפה. בואו נמשיך.
עכשיו, תמקמו את היבשות במקומות שאתם מעוניינים בהם. אתם יכולים גם ליצור יבשת אחת גדולה, או עשרות או אפילו מאות יבשות קטנות. כן, מצוין. ^^
בואו נמשיך לשלב הבא? למה אני שואל…? כי התשובה היא כן.
עכשיו, תנו ליבשות שלכם אקלים וצורה. נגיד סתם, שלג, ג'ונגל, הרים, מפעלים, לבה והרי געש. כול אחד עם אקלים וצורה משלו, או שאולי יש לכמה יבשות אותם אקלים וצורה.
וואו, זה ניראה נחמד. ^^
ו… באו נמשיך!
תניחו על העולם שלכם מקומות מרכזיים. כמו עיר גדולה, או מפעל, שרידים של עיר קדושה, או סתם דוגמה טובה, עיר כמו אטלנטיס, דברים כאלה… או שסתם בא לכם לשים מקומות יפים שתוכלו לזכור בצורה ממש טובה.
אוקיי… נהנתם? האהא, ברור שכן. אז בואו נמשיך!
זהו החלק המאתגר טיפה אבל המשתלם, תצרו לכם גיבור. או אולי… כמה גיבורים. איך שאתם רוצים. ולכול גיבור תכונה משלו ו\או יכולת משלו. נגיד אחד שהוא\י כמו מנהיג\ה, או אחד\ת שהוא\י תמיד שמח\ה, עצבני\ת, מתבייש\ת. אחרי שנתתם לו את התכונות שלו, אולי תצ'פרו אותו ביכולת? נגיד סתם, מכשף, או מנבא עתידות, לוחם, צייד, איש טכנולוגיה, מה שבא לכם בראש.
וזה הקטע בו אתם נותנים מבנה לגיבר שלכם. גבוהה, נמוך, בינוני, זקן, צעיר, שרירני, שמנמן, רזה, שחור, לבן, צורת שיער, צבע שיער, צבע עיניים, איפור (לבנות XD), זקן או שפם (לבנים XD).
אחרי זה, תנו לגיבור שלכם את הנשק שלו (אני יכול לתת לכם מילון שלם XD אבל לא, אני לא אתן XD), חרב, שתי חרבות, קשת, אקדח קשת, מטה קסמים, סכינים, אקדח, קלשון.
והרגע הכיפי בקטע הזה, הוא לתת לגיבור שם. פה אני לא מגביל אתכם, כי זוהי דעתכם XD
והדבר האחרון, הוא… סיפור רקע. תכתבו איפה הוא נולד, מה המטרה שלו, איפה הוא גר כיום, חברים, אויבים, מה שעולה לכם בראש.
אחרי שיצרנו את הגיבור\גיבורים תמקמו אותם ביבשות שניראה לכם מתאים להם לפי סיפור הרקע שלהם.
ועכשיו, תעשו את כוווווווול התהליך, מהרגע שהתחלתם ליצור את הגיבור, עד לרגע שמיקמתם אותם באזור שלהם, אבל הפעם עם הרשע, האויב של הגיבור.
ותתנו להם את נקודת המפגש בו הגיבור והרשע נפגשים. ותחליטו, מי מבניהם ינצח, ומה יקרה או ישתנה אחרי הניצחון.

טוב, בואו ניראה… יש לכם את העולם שלכם. משהו שיש לכם בראש, משהו שלדעתכם הוא ממש מדהים וגדול, נכון?
בא לי לעצבן אתכם מעט… אולי תעיפו מבט על הכותרת של הסיפור, הא…?



תגידו לעצמכם, "ברוכים הבאים".
לאן?



לעולם שלא קיים.


תגובות (3)

וואי הסוף מושלם אבל מדכא מאודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד

20/04/2013 12:22

איזה הסבר מגניב על יצירת סיפור!
או משחק מחשב, אם חושבים על זה…

20/04/2013 14:18

כולם אהבים לחלום על העולם הזה…

07/05/2013 12:22
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך