Booksme
זה לא לביקורת, אך ורק לקריאה.

החברה הכי טובה – לא היה לי שם…

Booksme 20/10/2014 884 צפיות 3 תגובות
זה לא לביקורת, אך ורק לקריאה.

לפני שאני אתחיל, אני רוצה להגיד. שזה לא בדיוק סיפור, אבל אני אנסה לנסח את זה כסיפור.
~
יש לי חברה, ששמה הוא מיה. אנחנו כמעט 4 שנים מכירות, בכיתה א' וב' לא היינו חברות כ"כ, לא התחברנו, כלומר לא דיברנו אחת עם השנייה…
בכיתה א',ב',וג' אם אני לא טועה, היה לה חברה הכי טובה, ושניהם מתאימות, ומצחיקות.
לא רציתי להפריע,ואני לא יודעת למה הם פתאום הפסיקו (?) להיות החברות הכי טובות.
וקצת לפני התחברתי עם מיה, והתחלנו לדבר…
ראינו שגם לנו יש הרבה משותפים, באמת… וגם…
המשפחה שלנו ממש קרובה, כלומר הם לא כזה שונאים אחד את השני או משהו כזה…
~
היה לי תקופה בכיתה א',ב',וג' שהייתי עם בעיה, אני לא אפרט כאן… אבל פשוט בעיה (לא מוחית…) וחוץ מהמורה אף אחד לא ידע על זה…
לאט לאט, סיפרתי לחברות טובות, ואיכשהו זה הגיע כמעט לכל הכיתה…
הייתי צריכה שיזריקו אותי, כל יום, כילדה קטנה… ובאותה תקופה לא היה לי הרבה חברים, ולא היה את אלה שתמיד היו יכולים להיות לצידי, הייתי צריכה לאכול במבה, כי היה בזה ברזל. תאמינו או לא… ופשוט מאז אני די התבגרתי.
~
סיפרתי את זה גם למיה, ובקשר לעניין הזה,אנחנו ממש פרטיות לגביו, וזאת הייתה תקופה ממש גדולה ומסובכת.
אחרי כמה זמן אנחנו נפגשנו בהרבה מקומות בארץ, כלומר היינו בהרבה קניונים, הרבה פגישות של הכיתה ביחד, אממ ירושלים, ודברים נוספים…
אני זוכרת שהיינו בירושלים…
~
יום שבת, הגעתי למיה ואחרי כמה זמן שהיינו במחשב, אימא שלה הגיע אלינו ושאלה אם אני רוצה לבוא איתם לירושלים, ואמרתי אוקיי… שאלתי את אימא שלי והיא הסכימה, וכל הנסיעה עצמה הייתה די-ארוכה, והיה לנו הרבה זמן לדבר אחת עם השנייה, ואפילו עם האחות של מיה, יהלי. שיחקנו משחקים ולא הפסקנו לצחוק… האמת? אולי אתם חושבים שאנחנו לא בוגרות. אבל, זה מה שמבגר אותנו… זה כמו שאני אשאל אותכם אתם רוצים להיות מי שאתם?, או שתהיו בן אדם רגיל. להיות בן אדם רגיל זה משעמם!!! תהיו איך שאתם!
~
מיה תמיד ניחמה אותי, כל פעם שהייתי במצב רע, היא היחידה שהייתה באה אליי.
היא בין המקובלים בכיתה, ובעיקרון אני חוזרת כמה שנים אחורה, אני ישבתי לי בספסל, וכול הבנות הפנו את הגב, ושמו לב שישבתי לבד, אבל לאף אחד לא היה אכפת. וכן, מיה הגיעה ואמרה להם "מה קרה ליובל?" ופתאום כולם הלכו בעקבותה.
אני שמחה שהיא חברה שלי.
~
אבל אני ממש שונאת אותה…
לפעמים היא מעצבנת ולפעמים לא.
אוקיי עבדתי עליכם! אני חולה עלייה (לא בקטע של לסביות) קורה לפעמים שאנחנו רבות, וזה ממש שטות… לרוב (בלי להעליב ממש לא!) מיה מתעצבנת מהר בגלל שיהלי (?) אחותה מעצבנת אותה, ואממ כן…
אז זהו, בלי לפתוח פה לשטן את מי בי-אף! (לא תבינו)
אז פיצית שלי, אני חולה עלייך!!!
LOVEBOOKS FOREVER!!!


תגובות (3)

אומייגאד תודה הב- הב שלי!!!
אומייגאד חחחחחחחחחחחחחחחח
תאכלו חרא.
לי יש את מיי בסט שלי.
ולכם אין אותה.
כי היאאאא…
מיי BF
ולא שלכם.
אומייגאדדדד תודה יבלי יפה שלי…
אני יכולה לפרסם את זה בפייסבוק?
כסטטוס? אבל עדיף שלא… הילדים בכתה יראו :O

20/10/2014 15:10

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מתוקות שלייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי פרדושקהה איזה חברה טובההההההההההה וכן רוס אני גם שונאת אותה זה בסדש…. חחחחחחחח סתםםם פרדושקה חיים שלייייייי הלוואי עלי חברות כמו שיש לכםם

20/10/2014 17:04

    חחחחחחחחח
    -מסמיקה-

    20/10/2014 18:46
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך