עבד ומלכה?

גיא שמש 10/02/2015 4531 צפיות 11 תגובות

תשמעי, אני מחבב אותך מאוד, אבל זו לא צורה לנסות להשפיט אותי. כן, אני גם ממש נמשך אלייך, אבל זה לא הופך אותי לכלב. את לא צריכה להשתמש בתשוקה של אלייך כדי לשחק בי ולהשפיל אותי, תהיי הוגנת. מה? כל הפעמים שירדתי לך? אז מה, זה לא אומר כלום. כולם יורדים לכולם כל הזמן, זה לא מעיד על יחסי שליטה. נו, באמת. אז מה אם נישקתי לך את כפות הרגליים, מה זה אומר? נישקתי לך גם את הצוואר, והבטן… מה טוסיק? אז מה אם נישקתי לך את הטוסיק, זה לא מוריד מכבודי, יש לך טוסיק יפה. אוננתי לך על הרגל? אז מה, רגליים של אישה זה מושך. אני יודע שגם כלבים מאוננים על רגליים, אבל זה לא הופך אותי לכלב… תשמעי, אולי אני חרמן, אבל יש עולם שלם בתוכי, שאת לא מכירה, הראש שלי לא מתעסק רק בך, למרות שבטח את אוהבת לחשוב ככה… לא, זה לא הופך אותך לפחות נחשקת, פשוט יש זמן לכל דבר. מה אני רוצה? את הכבוד שמגיע לי בתור בן-אדם, אותו כבוד שאני רוצה לתת לך. מה זאת אומרת למה אני לא נותן לך, איך אפשר? הרי בסביבתי את מתנהגת כאילו כל מה שמעסיק אותך זה הסקסיות שבך. מה, אין לך מאווים אחרים, חיים אחרים, השקפת עולם אחרת? לא, החיים זה לא משחק, ואנחנו לא משחקים באדונית וכלבלב חרמן. מה פתאום? אני רוצה להיות איתך בגלל האופי שלך, בגלל החוכמה שבך, בגלל השקפת העולם שלך, את מפרה את המחשבה שלי, הסקסיות שלך היא בונוס, אבל היא לא הדבר העיקרי שמושך אותי… טוב, ברור שאם לא הייתה לי משיכה אלייך, לא היה לי סיבה להישאר, אבל אני נמשך לעוד דברים. נכון, זה לא העיקר, זה חלק מהמכלול, חלק מהשלם, סקס הוא רק חולייה בשרשרת, יש עוד הרבה חוליות. מה את בשבילי…? בן-אדם, אישה, שאני אוהב. אין יותר פשוט מזה. סקס הוא ביטוי לאהבה שלי אלייך, לא רק למשיכה. את רואה? את אומרת שאת מרגישה הקלה. הכנסת את עצמך קודם למשחק ששנינו לא אוהבים במיוחד.


תגובות (11)

אהבתי כל כך.

10/02/2015 10:34

יפה, אתה ידעת בדיוק איך לעשות את זה כאילו דילוג בינו לבין מישהי מבלי שנשמע בכלל את המישהי. וזה יפה ונכון מי שחיי כך לדעתי יש לו חיים מלאים לא צריך להיות מצומצם, ולחיות רק על פי פאן אחד דומיננתי כמו סקס, יש עוד דברים בעולם, דברים שמעבר לביטוי הגוף שמעבר ליחסי שליטה אפילו, זה מעבר, זה תמונה כוללת, זה השוויון ולנסות תמיד לגלות אחד על השני דברים חדשים, אחזור שוב אחד על השני והשני על האחד בשיוויות, ולא רק אחד על השני, השיוון בלנסות תמיד לגלות על האחר, ככול שאנו מגלים יותר על השני יש לנו יתרון עליו כי ידע זה כוח, כך שבעצם נוצר משחק מרתק שאין לו סוף מי על מי, מי חזק יותר מי מי, משחק מוחות שיכול לתקיים שנים, המשחק של מי יודע יותר מי חזק יותר, וזה נכון לשתי הצדדים, לא רק לצד אחד. ממש אהבתי אתה גאון איך אתה מצליח לפתור לי תעיות רבות כול כך בקשר לאיך יחסים מתקיימים ואיזה צורות יחסים קיימים ומה טיבעו של כול צורת יחסים ומהמנגוננים שפועלים בוא והופכים אותו לקשר מי סוג כזה ולא מי סוג אחר. אתה טוב ואתה כותב מצוין . באמת תודה החכמתי, והבנתי בזכותך דברים על יחסי אנוש שלא הבנתי אבל שברתי תראש להבין ואתה בסיפור אחד נתתה לי סוף סוף להבין תודה .

10/02/2015 11:33

יפה…אבל רחוק מהמציאות בעיניי.
במערכת יחסים של "עבד ומלכה", מערכת היחסים מוסכמת והמיניות היא לא תמיד העיקר. לפי התפיסה שלי המערכת הזו מאוד רגשית…ואם לא, אז זה פשוט חסר טעם.
ברור שיש לה עניינים אחרים ותפיסות וחיים מעבר…אבל זה לא תמיד יכול להתסדר ביחד…בעיניי זה בכלל לא צריך. כמו להשאיר את הקלפים הפוכים על השולחן, אבל לא בשרוול.
אולי בקטע הזה…כל אחד מהצדדים בעצם מתפשר על מערכת יחסים מסוג שונה, מורכב יותר במחשבה שהצד השני מעוניין רק במערכת יחסים שהיא (לכאורה) מינית בלבד?
לא בטוחה שהבנתי.

10/02/2015 12:36

    אנדרי יקרה תקראי את התגובה שלי מעליך ואולי תביני, אבל השם לא מיצג מערכת יחסים, לכן הוא כתב מלכה?, זה כאילו, פשוט תקראי את התגובה שלי ואולי תביני

    10/02/2015 12:47

    קראתי, אבל זה לא קשור לכוונותיי.
    וזו כן מערכת יחסים, זו גם מערכת יחסים.

    10/02/2015 12:50

    יש שם סימן שאלה…
    הממ..

    10/02/2015 12:52

כן אני יודעת שזו מערכת יחסים ומערכת יחסים מרתקת, שארצה לעצמי בעתיד. אמרתי קודם איזה שהו משהו שסותר את זה?

10/02/2015 13:02

    אמרת שהשם לא מתאר מערכת יחסים, אבל זו הייתה אי הבנה שלי של דברייך ושל השם אני מניחה.

    10/02/2015 13:04

הא.. אוקיי :)

10/02/2015 15:09

הלוואי שחבר שלי היה אומר לי דברים כאלו זה מהמם ומי שתזכה בך תרוויח

12/02/2015 17:57

    גרמת לי להסמיק… תודה :)

    12/02/2015 18:00
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך