"אני לא שומעת."

Arava_lavi 19/08/2016 814 צפיות 10 תגובות

אבא מנער אותי העדינות בבוקר, מעיר אותי לקראת יום חדש.
אני קמה במהירות, מתלבשת ומתארגנת, נזכרת במבחן במתמטיקה שיש לי היום.
כשאני יורדת למטבח אימא יושבת שם ושותה את הקפה שלה.
אני מוציאה מהארונות קערה, כף וקורנפלקס ולוקחת חלב מהמקרר.
כשאני מתיישבת מולה היא אומרת לי בוקר טוב ואני אומרת בחזרה.כשאימא רואה את האוטובוס מול הבית שלנו היא מסמנת לי שאני מאחרת.
אני מחבקת אותה פעם אחרונה, דוחפת את ארוחת העשר לתיק שלי, וממהרת לצאת מהבית לפני שייסע האוטובוס הצהוב.
כשאני עולה עליו ברגע האחרון הנהג מחייך אליי ואני מחזירה לו חיוך. אני הולכת להתיישב בספסל השני משמאל. אני משעינה את ראשי על החלון, שוקעת בשקט שלי, ומביטה בנוף העירוני שמחוץ לקופסת המתכת.
הבתים הלבנים עם עם הגגות האדומים חולפים על פנינו במהירות. הגינות המטופחות צובעות את העולם בצבעים חזקים וחמים, והעצים הירוקים מטילים את צילם על הכביש האפור והרחב.
אני מרגישה נגיעה בכתפי ומסתובבת לראות מי ניער אותה. הוא היה ביישן ובמבט מושפל אמר משהו שלא הצלחתי לקלוט.
נגעתי בצד פי עם האצבע ואמרתי "אני לא שומעת." הנער נראה מובך וחזר שוב על דבריו. " סליחה," הוא אמר בצורה ברורה. " אני יכול לשבת כאן?" הוא גמגם ושפתיו רעדו. הרגשתי צורך לעודד אותו. פיניתי לו את המושב לצדי. הרמתי שוב את האצבע אל שפתיי והגיתי בהן "זה בסדר. אני חירשת."


תגובות (10)

572 572

מצחיק. למרות השם הברור של הסיפור אני לא ציפיתי לגמרי לכך שהיא חירשת.

19/08/2016 15:43

    אני שמחה שהצלחתי להפתיע למרות השם הברור

    21/08/2016 10:58

יש משהו מאוד מקסים ומרגש בדרך שבה זה כתוב… אהבתי מאוד.
שבת שלום ^-^

19/08/2016 18:25

החלטת כאילו לכתוב סדרת קטעים על כל מיני דברים בסגנון?

21/08/2016 00:35

    באיזה סגנון? האמת שאני עושה סדר בחדר ומוצאת קטעים ישנים שכתבתי מזמן וכרגע הם אלה שאני מעלה.

    21/08/2016 10:59

זה ממש יפה

21/08/2016 11:51

מקסים, מרגש, ואפילו מפתיע- למרות הרמזים המטרימים.

בין "אני לא שומעת" לבין "הנער נראה מובך" – יש לרדת שורה.
כך גם לפני "סליחה…"

אני לא גזען, אני שונא את כולם.

24/08/2016 02:40

    אני מודה שאני לא מסכימה איתך, אני רואה את זה בתוך פסקה אחת, גוש אחד…
    תודה על ההערה.

    31/08/2016 13:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך