מארה

Wings 03/10/2015 672 צפיות 6 תגובות

הסיפור שאני אספר לכם, הוא הסיפור על איך מצאתי את מותי.
הו, אך אל תדאגו, זה לא סיפור מפחיד או מצמרר, לא משהו שידיר שינה מעיניכם העייפות, זה סיפור די מעניין, והאמת היא שהוא אפילו לא שלי.
הסיפור הוא של נערה בשם מארה.
מארה לא הייתה אחת מהנערות הפופולריות ההן, פשוט בגלל שהיופי שלה לא היה מסורתי כמו זה שלהן, היופי שלה היה שונה, נכון, היא הייתה רזה והעור שלה היה כל-כך חלק שזה היה כמעט בלתי אפשרי, אך בניגוד ליופי הרגיל של הנערות ההן, היופי שלה היה נעוץ איפשהו בין השיער הכחול והחיוך המעט שבור שלה, אלוהים, החיוך ההוא היה יכול להפיל חללים.
היא הייתה אחת מהנערות ההן שהיו מושלמות על נייר, היא התנדבה, היו לה ציונים מושלמים, החיסרון היחיד שלה היה העובדה שהיא מעולם לא ידעה לעבוד בצוות, אך זה לא מנע מאוניברסיטות לריב עליה, ותאמינו לי כאשר אני אומר לכם שהן היו מוכנות לשפוך דם בשביל לזכות בה.
כמובן שהיא מעולם לא תכננה ללכת לאוניברסיטה, לא באמת, היא התבדחה על זה, על כמה מדכא ומטומטם זה בטח יהיה, אך היא מעולם לא תכננה להמשיך ללמוד, אני לא יודע למה, אולי היא תמיד ידעה שהיא לא תספיק לעשות את זה.
היא הייתה שחיינית תחרותית, אחת מהטובות ביותר שיש, אם היא הייתה יכולה, היא הייתה ממשיכה לחיות לנצח, אם הייתי יכול, הייתי מעביר נצח כאשר אני מביט בה שוחה.
היא האהבה לשחות באגם, אני לא יודע למה היא עשתה את זה, כולם ידעו שהמקום ההוא מקולל, אולי היא אהבה את השקט, את העובדה שאין איש מסביב שיפריע לה לעשות את מה שהיא אוהבת לעשות.
היום בו היא מתה היה היום האחרון של הלימודים, היא הייתה מאושרת, חופשייה, החיוך שלה היה פחות שבור באותו יום, וזה גרם לי להיות בעננים, תמיד אהבתי לראות אותה שמחה, ושמחתי לחשוב שהיא תהיה שמחה יותר עכשיו, שמחתי עד ששמעתי את החדשות בערב, עד שגיליתי שהיא מתה.
אני מניח שזו פשוט אירוניה טהורה, ששחיינית מצטיינת טובעת באגם שלוש שעות לאחר סיום הלימודים.


תגובות (6)

אירוניה טהורה בהחלט. הספור הקצר מצא חן בעיני, וגם התיאור של מארה. אני מניחה שמיותר לציין שאני אוהבת כשלאנשים יש מראה מהסוג הזה.
הרצון שלה למות נראה לי כל כך חסר סיבה, וכל כך מלא סיבה ועמק בו זמנית.
לסיכום, כתיבה טובה שמתאימה בדיוק לעמדה של מישהו שמספר ספור.

03/10/2015 23:32

מסכימה עם מי שמעליי, כתיבה טובה מאוד!
הצלחת לעניין אותי והאמת שבמשך כל הקטע לא יכולתי להסיר את העיניים מהטקסט, בשל המתח(איך היא תמות בסוף) וגם בגלל שהקריאה הייתה מהנה. פשוט נהניתי לקרוא.
ואהבתי את הצורה שבה תיארת את מארה (אגב, בחירת שם מעניינת).

רק דבר אחד לא הבנתי… בשורה הראשונה כתבת-
"הסיפור שאני אספר לכם, הוא הסיפור על איך מצאתי את מותי"
אבל מי שמתה זו בעצם מארה.

בכל מקרה, אהבתי, ולילה טוב(:

04/10/2015 00:01

םההתחלה זה ההתחלה של הסרט פלונרטר חחחח חוץ מזה קטע באמת טוב הייתי בטוחה שהיא חולה באיזה מחלה עד שאמרת שהיא טבעה

04/10/2015 00:12

הסיפור היה כתוב יפה אך הפרט שבעיני היה פשוט גאוני ויפיפה שמה מארה(קללה) והמוות שלה שהיה במקום מקולל. אותי הדבר מאוד הרשים, גרם לי לחשוב על אוצר המילים שבטח יש לך
מחכה לתגובה שלך
יוקי

04/10/2015 00:13

זו ההתחלה מפלונטר…

04/10/2015 02:13

טוב נו, אז הפעם אחרים כבר הספיקו להגיב לפניי!
מה אני אגיד וונדי, אני פשוט מסכימה איתם, כתיבה נפלאה ומחוכמת, ומעניינת..
אהבתי מאוד כמו תמיד ♥♥

04/10/2015 08:53
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך