סיפורים מהרכבת-השחצנית

16/01/2017 705 צפיות 4 תגובות

כל יום, שעות שונות אך אותה רכבת לאותו יעד. היא עלתה על הרכבת בציפיה שכל העיניים יהיו עליה. היא כמעט איחרה את הרכבת מרוב שהשקיעה הרבה זמן על איפור, בחירת לבוש. היא בחרה ערב לפני, כדי לחסוך זמן, אך שינתה את דעתה ברגע האחרון.

היא תמיד דואגת לצאת במיטיבה. גם אם היא קופצת סתם לסופר, היא חייבת להיראות טוב. היא אוהבת להיות במרכז תשומת הלב, אוהבת שמסתכלים עליה.

היא התיישבה ברכבת, ענתה לחברה ששלחה לה הודעה, והרימה את ראשה. סקרה את כל האנשים שישבו בסביבתה ברכבת. אף אחד לא הביט, לא בהה בה. פה ושם ראתה פרצופים מסתכלים, אך זה היה למאית השניה, גם הם כנראה סקרו את הסביבה. היא חשה אכזבה. שעתיים של התארגנות הלכו לפח. היא ניסתה לעודד את עצמה בכך שעוד ממש מוקדם בבוקר ואנשים חצי ישנים.

חשוב לה שאנשים יסתכלו עליה ויחשבו לעצמם כמה היא יפה. היא אף פעם לא התעמקה למה זה כזה חשוב לה. אבל זה חשוב לה. היא ידעה שהיא יפה יותר מהרוב, ותמיד כשהיתה עולה לרכבת היתה סוקרת את האנשים בתוכה בחיפוש אחר מישהי יותר יפה ממנה. נדיר שהיתה מוצאת כאלו, ואם היתה מוצאת היתה בוהה בהן עד שהוא מרגישות לא בנוח והולכות לקרון אחר. אם היא לא הכי יפה ברכבת, לפחות שתהייה הכי יפה בקרון.

היא הגיעה ליעדה, ירדה מהרכבת, מאוכזת שעוד נסיעה ברכבת עברה ואף אחד לא התפאל מיופיה. היא נכנסה לתוך הבית מלון, החליפה למדי העבודה והתחילה לנקות את החדרים.


תגובות (4)

איזה הלם ממש לא ציפיתי לסוף…הייתי בטוחה שבסוף היא תמצא את ׳האחד׳ סיפור מדהים ולא צפוי בעליל!!!!

16/01/2017 07:53

    תודה רבה! כיף לשמוע :)

    27/01/2017 17:24

*כדי לחסוך זמן
אף *פעם לא

אני חושבת שהסוף מתאים, כי אם היא היתה מתאהבת במישהו והוא בה זה היה צפוי מידי, ואז איפה הכיף?
יכול להיות שבגלל שהתפקיד שלה זה מנקה אז לא הרבה מתייחסים אליה, וגם כשכן, אז בטח שלא בכבוד שהיא היתה רוצה. מראה חיצוני לרוב אומר שאנחנו רוצים לשדר לאחרים משהו בעצמנו, שיסתכלו עלינו, שיראו שאנחנו קיימים. אני חושבת שהמראה שלה חשוב לה בגלל הסיבות האלה- כי היא רוצה להיות מובחנת וקיימת בעיניי החברה, כדי לזכות בכמה דקות כאלו לפני שהיא נכנסת לעבודה שלה שבה לא רואים אותה וגורמים לה להיעלם.
אבל אולי אני טועה בהכל, מי יודע? אני חושבת שזה קטע שנתון לפרשנות וזה מה שיפה בו.
אהבתי מאוד ונהניתי לקרוא.

27/01/2017 00:07

    תודה רבה על תגובתך! הפרשנות שלך מפרטת בצורה מאוד יפה את המקום שאליו כיוונתי. תוך כדי כתיבת הסיפור בעצמי לא ידעתי לאן זה יתפתח וזה פשוט הרגיש לי הכי נכון שיתפתח לכיוון הזה.

    ** תודה על התיקונים

    27/01/2017 17:33
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך