Wings
2/6

קפה עם השמש

Wings 16/06/2017 693 צפיות תגובה אחת
2/6

אני מחייך כאשר אני ניגש אליה עם כוס התהה שלי ביד אחת ועם הקפהה שלה בשניה.
"תודה על הקפה." היא אומרת ומחייכת אליי. אני חייב להודות שעכשיו כשזזנו מהתהום ההיא, ואני יודע שהיא בטוחה מסכנה, אני לא יכול שלא להתעלם מהדרך בה היא קרנה. ההילה סביבה הייתה כל-כך בהירה שזה כמעט והיה כואב להסתכל עליה, אבל היה בזה משהו מרגש.
"אני לא יודע אך את קוראת לחצי כוס החלב הזאת קפה, אבל על לא דבר." אני מבין שזה יצא יותר קשה משזה נשמע במוחי, אז אני מגחך מקווה שזה יבהיר לה שזו הייתה רק בדיחה.
אני שולח מבט בשביל לראות כיצד היא הגיבה לדברי ואני רואה שהיא מצחקקת בשקט, אלוהים, להביט בה מרגיש כמו להביט בשמש, היא הייתה פשוט יותר מידי יפה לעיניים שלי, ולמרות זאת, היה הרבה יותר כואב לא להביט בה בכלל.
"לפחות אני לא זאת ששותה תה." היא אומרת והחיוך שלה הופך להיות כמעט חד מידי. החיוך הזה רק הוכיח לי כי צדקתי, כשהלכנו לפה הבנתי משהו לגביה, הבנתי שהיא הייתה אחת מבחורות ההן שהדבר היחיד שחל עליהן, הוא כוח הכבידה. אבל אני חייב להודות שככול שאני ממשיך לבלות איתה זמן אני מבין שגם הוא לא עושה את עבודתו כמו שצריך בגלל שהתנועות שלה רומזות שדבר אינו מאט אותן.
"את רומזת משהו?" אני שואל ולוגם מהתה שלי. אני מנסה שלא לעקם את אפי, אני ממש שונא תה, אבל אני חייב להפחית בכמות הקפאין שאני צורך וכבר שתיתי את כוס הקפה שלי בבוקר.
"כן, שהזמנת אותי לקפה וזה-" היא אומרת ומצביעה אל עבר כוס התה שלי. "ממש לא קפה."היא מחייכת כשהיא אומרת את זה ושנינו צוחקים, בחיים לא הרגשתי כל-כך בנוח בחברת אדם זר, אבל זה כמעט כאילו אני מכיר אותה, אולי בחיים קודמים או שאני פשוט מדמיין את זה, אני לא יודע אבל היה משהו בנינו ואני רציתי לדעת מה הוא.
"כנראה אז שאני חייב לך כוס נוספת," אני אומר, פחות או יותר קופץ על ההזדמנות לראות אותה פעם נוספת."מה דעתך על שבוע הבא?" אני מוסיף בזריזות לפני שיהיה לה זמן לדחות את ההצעה שלי. היא מסקרנת אותי, היא הייתה כמו אור בקצה המנהרה ואנ ירציתי להגיע אליה גם אם רק לגלות בסוף שהיא הייתה הזיה, אבל אני פשוט רוצה לדעת.
"תביא לי את הטלפון שלך." היא אומרת לאחר שניית מחשבה, ומכניסה את מה שאגלה בעוד דקה כמספר הטלפון שלה. אני בוהה בכינוי שהיא הכניסה ולא יכול שלא לחייך כשאני רואה את הסמיילי היחיד, שמש קטנה בין כל אותם שמות. היא ידעה בדיוק מי היא הייתה ומה הייתה ההשפעה שלה על הסביבה. היא גורמת לי להאמין שאולי השמש היא לא המקור היחיד לאור בעולם הזה.


תגובות (1)

*התה
*הקפה (יצא לך בשניהם ה' מיותרת)
*ומקווה שהיא (או שתשימי לפני פסיק.
*בשקט (.) אלוהים..
*ואני רציתי (זה הסתבך שם)

יש לך יכולת מיוחדת, את יודעת?
את מצליחה בכל פעם מחדש לרתק אותי עם הכתיבה שלך. הרעיונות שלך פשוט כל כך מקסימים ויפהפיים… אני באמת נהנית לקרוא קטעים שלך כל פעם מחדש. את פשוט כותבת מעולה.
שבת שלום ^-^

(ואני מקווה שאני לא פוגעת בזה שאני מעירה תיקונים…)

16/06/2017 18:11
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך