נועה
זה בשביל ילדה ספציפית שחושבת שהעולם שייך לה. או במילים שלה, מושלמת!
ואם כבר, אני מקדישה את הקטע הזה לעוד כמה אנשים שחושבים שהם מושלמים..

תביני כבר

נועה 04/11/2011 719 צפיות אין תגובות
זה בשביל ילדה ספציפית שחושבת שהעולם שייך לה. או במילים שלה, מושלמת!
ואם כבר, אני מקדישה את הקטע הזה לעוד כמה אנשים שחושבים שהם מושלמים..

חכי, אל תלכי. מבטיחה לך שיום אחד, את תקבלי בדיוק, את מה שמגיע לך.
אל תחייכי יותר מדיי, כי אני יודעת שהחיוך הזה ציני, ושקרי. חכי, מבטיחה לך שבסוף, את תקבלי את מה שמגיע לך.
את לא מתאכזבת נכון? אף פעם, אפילו לא לשנייה, אז אני אומרת לך כבר מעכשיו, חכי, מבטיחה לך שעוד יום אחד, את תקבלי את שמגיע לך.
את חושבת שאת יודעת, יותר טוב מכולם, הכול. אך תרשי לי לומר לך, שלא. את לא יותר טובה, את גם לא יותר יפה, או יותר חכמה. כי כולנו, בדיוק כמוך, אנשים קטנים, זעירים.
חכי, אל תברחי. הרי תמיד אמרת שפחדנים בורחים, לא כך? אז מדוע את בורחת, האומנם את מפחדת מהאמת, האמיתית? האומנם?
כמה שקשה, להסביר לך דברים. ילדה, תביני, זה לא את, זאת אני. אני שיודעת מהי האמת, זאת את שלא מספרת, דואגת להדחיק, להשאיר מאחורה ולספר במקום, דברי שקר, אחרים שצצים בראש, אלתור מוחלט.
תמיד אמרת שהגלגל מסתובב, אך מה גורם לך לחשוב שהוא מסתובב בקצב איטי? לא ילדה, הוא מסתובב במהירות, ותראי, ברגע שהכי לא תצפי לו, הוא יכה גם בך. שם, במקום שאת הכי לא רוצה שיכה. ואני אהיה שם, כדי להציץ, או מה שנקרא בשפה שלך, לצחוק. ואת יודעת מה? יכול להיות שאת צודקת, אולי זה באמת יהיה תענוג לראות אותך, הילדה הכי חזקה, לפי דברייך כן? בוכה, נשברת, מאבדת את דעתה, משתגעת. זה יהיה כל כך תענוג. ויכול להיות שאני מדברת בחוסר טאקט, בסדר. אך מה? אני לא כמוך, וזה, משהו שאני אודה לקב"ה כל חיי. וגם לך אני אומרת, תודה. תודה על כך שאני לא כמוך, תודה על כך שלא הצלחת, לגרום לי להיכנע, להישבר, ליפול. תודה.

שלך,
מישהי שלא מתעבת ולא שונאת. רק, מייחלת שתביני כבר, שאת, לא מושלמת. לא ולא, אף אחד לא מושלם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך