The One That Got Away
קראתי את זה עכשיו וזה נראה נורא, אבל אלה החיים שלי, ייאיי מי. את ההשראה קיבלתי מהספר "דולורס קלייבורן" של סטיבן קינג.

תשע נשמות

The One That Got Away 26/08/2014 1326 צפיות 21 תגובות
קראתי את זה עכשיו וזה נראה נורא, אבל אלה החיים שלי, ייאיי מי. את ההשראה קיבלתי מהספר "דולורס קלייבורן" של סטיבן קינג.

החיים חמקמקים.
חמקמקים כמו סבון ביד של פעוט.
חמקמקים כמו נוצה ברוח.
חמקמקים כמו קשת בענן.
ושבירים. החיים הם גם נורא שבירים.
שבירים כמו הכוסות זכוכית האלה, שנשברות למיליוני רסיסים זעירים.
שבירים כמו חוד זול של עיפרון.
שבירים כמו אייפון.
ואתה לא מבין עד כמה הם כאלה עד שהם לא מתפרקים לך מול העיניים.
ומחשבות כאלה לא עוברות לי בראש סתם ככה, אני יודעת על מה אני מדברת.
אני הייתי שם, בחיים הקצרים והדפוקים שלי הספקתי להיות שם כבר שלוש פעמים. ואני בת פאקינג חמש עשרה.
לא שאני מתלוננת, כי עובדה שאני עדיין חיה, אז ההתמוטטיות האלה שוות לתחת, סתם אזעקות שווא.
אבל עצם הרעיון שיכולתי להיות בצד השני של המתרס בקלות כזו, מזעזע אותי.

היו לי שלושה אחים קטנים שהייתי מחבקת ומאכילה, וביום אחד שניים נפטרו.
הלכתי לבית הספר כל יום באותה הדרך, ויום אחד מכונית דרסה אותי.
לא היה לי טלפון חכם לפני כיתה ט', ויום אחד גילו לי סרטן.
החברים שלי מתפגרים אחד אחד, אני לוקחת כדורים כמו נרקומנית, ועכשיו מחירי האלכוהול עולים ואני אצטרך להתמודד עם הבעיות שלי.

ואלוהים! אני נשבעת שלא עשיתי שום דבר רע, אבל מאז שאני זוכרת את עצמי אני לא מפסיקה לסבול.

למה זה מגיע לי? אני לא יודעת, וגם אין טעם לחשוב על זה כי חוץ מבזבוז מחורבן של אנרגיה לא ייצא מזה כלום.

ואיך יצאתי מזה, איך יצאתי מכל החרא הזה?
לא כמו בסרטים. אם יש משהו שלמדתי בחיים שלי, זה שרק לעתים רחוקות דברים מסתדרים יפה כמו שבטלוויזיה. ואני, שלא כמו בטלוויזיה, יצאתי מזה דפוקה לגמרי: אני ילדה טיפשה בת חמש עשרה ויש לי אופי מחורבן ופה מלוכלך, אבל זה מה שקורה ברב המקרים שהחיים שלך בזבל.

אבל אתם יודעים מה, אולי יש בזה יתרונות. כן, בנאדם תמיד ימצא על מה להודות לאלוהים – גם כשהכל שחור. ואני חושבת שבזכות מה שעבר עליי נהייתי אדישה, בקטע טוב. הייתי בתוך חרא כל כך הרבה זמן שזה כבר לא מזיז לי. קיבלתי חרא לפרצוף והיה יותר גרוע מזה וזה אפילו לא עושה לי חררה. נדמה שלא משנה מה תגידו לי, לא תצליחו להמם אותי. אולי אני המומה מהבית.

אז מה אני עושה?
שום דבר. מחכה למוות.
עצוב? לא. הדבר הכי מרגש שיכול לקרות לי בחיים המזורגגים שלי זה מוות פתאומי.
אולי מחר אני אפול מהמדרגות בחזית הבית שלי ישר על הראש הריק שלי, וכך תהיה ילדה מכוערת אחת פחות בעולם. אולי אני אשאר כאן עד גיל מאה ושלוש, כשאני אהיה זקנה כל כך ושמנה כל כך ומקומטת כל כך שכל מה שיישאר לי לעשות בחיים זה לעצום עיניים ולמות על המיטה שלי בדירה הקטנה שבה אגור. זו הדרך הכי גרועה שאני יכולה לתאר לעצמי למות בה. אני בעד המתות חסד למי שרק רוצה בכך, כי אם אני אצטרך לשכב על המיטה שלי ולראות כל היום רק תקרה וקירות אני אשתגע, תאמינו לי. או שלא, לא אכפת לי.

אנשים חושבים שלחלות זה נפלא. טוב, יש לי חדשות בשבילכם: זה לא נפלא. זה סיוט, זה מה זה.
כל האנשים עם המוח הריק שחושבים שזה כיף לא ללכת לבית הספר ולקבל קצת חופש מהמשפחה שלך ולקחת כל מיני תרופות שעושות לך דייסה מהמוח, אני רוצה להגיד לכם שזה בכלל לא ככה.
כשאתה שוכב כל היום במיטה ואתה תקוע לבד עם המחשבות שלך זה נורא.
ואני בכלל לא מדברת על זה שאתה מפסיק לשלוט על הסוגרים שלך, ואז דברים שלא מריחים סביונים יגיעו מכיוון הישבן שלך.
ואני גם לא מדברת על זריקות. כי אחרי חמש דקות זה מפסיק להפריע לך – אפשר להתרגל לכל דבר אם צריך, תאמינו לי.

אבל אני לא מתלוננת, כי יש סוגי חרא בחיים שהבנאדם צריך לקבל ולשתוק. ואני קיבלתי ושתקתי. אמא שלי לא גידלה ילדה פחדנית.

ולכן אני חושבת "לעזאזל עם כל העולם!" ואני מתהלכת לי עם מבט של "שכולם ישקו לי בתחת." כל היום והמון אנשים בטח לא אוהבים את זה. אם יש להם בעיה איתי, הם יכולים לכתוב תלונה בשלושה עותקים ולשלוח אותה בדואר למי שהם רוצים.

זה מזכיר לי את הסיפור על שלושת האחיות על הכוכבים שסורגות את החיים שלנו: אחת סורגת, שנייה בוחרת את סוג הצמר, והשלישית חותכת את החוטים מתי שמתחשק לה.


תגובות (21)

זה אמיתי?! את צוחקת?

26/08/2014 17:19

או-קיי את לא מדברת עם מישהו?

26/08/2014 17:30

    בטח שכן, לצערי, או שלמזלי.
    יש את העובדת הסוציאלית, ואת כל האחיות שחושבות בטעות שהן האחיות שלי – כל זמן שאין חולים שצריכים אותם, ויש את כל המתעניינים למינהם, את יודעת – משפחה וחברים.
    אלה סיפורים שנכתבו לפני הרבה זמן, לפני שנה בערך…

    26/08/2014 17:35

שיהיה לך רק טוב.
גם בקטע שאת ממררת על החיים שלך את כותבת מעולה. את יכולה לדבר איתי אם את רוצה :)
בקטע טוב, את אחת הכותבות שאני הכי אוהבת פה#

26/08/2014 18:36

כמו שההיא אמרה, שיהיה לך רק טוב.
את כותבת מדהים, כול הכבוד אני אהבתי מאוד.

26/08/2014 21:22

וואו, ממש חוסר מזל. [חסרת רחמים – אהבת?]
לא נורא, גם אני כזאת~
תצטרפי למועדון?
"נערות חסרות מזל."
את כותבת מדהים :)

26/08/2014 21:31

    אני נשבעת שאם היית אומרת דיבורי "חיבוקי" אני הייתי מוחקת את הסיפור כי אני שונאת את הזבל הזה, אז כן, אהבתי.
    חסרת מזל כמוני? אני לא בטוחה. אם כן, אלוהים את עמוק בחרא, מסכנה.
    שמחתיי להצטרף למועדון ("זה טיפול שורש? יש!")
    ותודה :)

    26/08/2014 21:39

    חחחחחחחחחחח יקירתי~
    סרטן קטן ליד מה שעברתי [מגזימה~]
    [טוב בעיקרון, ניתוח של 6 שעות(?) שחרג ל10 עם סכנת שיתוק + שיתוק זמני בצד ימין~ הרבה צלקות. אין דיבור עם ההורים [חוץ מהדברים החומריים של "חסר לי כסף ובגדים"] הרבה בעיות משמעת (הרבה) ונידוי חברתי (לא באמת, פשוט התרחקתי.)]
    אני מניחה שזה נשמע קליל^ אבל עדיין חוסר מזל~

    26/08/2014 21:44

    זה לא תחרות, אבל אני ארשום בכל זאת:
    ניתוח של שש שעות – ווי.
    הרבה צלקות – ווי.
    אין דיבור עם ההורים – ווי.
    הרבה בעיות משמעת – פשוט לא תפסו אותי, אבל אם היו תופסים היו מעיפים אותי לאלף עזאזל, ואני מדברת איתך על ציורים של אצבע משולשת כמעט על כל שולחן או קיר בבצפר. אני חוצה רמזורים באדום, והמון מורות ראו אותי והרצו לי בנשמה. המון קללות. המון.
    להתרחק מהחברות – ווי.
    מה עוד ישלך? (שאלה רטורית 0.0)

    26/08/2014 21:51

    ניתוח של יותר~
    שיתוק אין לך~~~
    חחחחח אוקי אני לא זוכרת~
    אבל אף פעם לא פתחתי סנטר/גבה משום מה~

    26/08/2014 21:57

    את משותקת?

    26/08/2014 21:59

    מעל החזה בצד ימין~

    26/08/2014 22:13

    לא ידעתי
    *אחוות חסרי המזל*
    סליחה ששאלתי.

    26/08/2014 22:15

    ואוו !
    אתם לוחמות!
    באמת שכן!
    !You are a truly Warrior

    26/08/2014 22:21

הייתי מעדיפה להיות נורמלית, אבל אני שמחה לשמוע שבתוך החרא אני יוצאת טוב.

26/08/2014 22:23

    את יוצאת הגיבורה של כולם!

    26/08/2014 22:24

    פחח בטח
    שנהב ניצחה (אם זה היה תחרןת)
    ואני הטיפוס הכי דפוד ופחדן שלא פגשת.

    26/08/2014 22:28

    חחח אני נצחתי~
    מממ זה לא כזה כיף לנצח פתאום.

    29/08/2014 15:26

איזה כיף לשמוע שיש אנשים שמודים להשם גם כשרע להם ^^ סוגדת לך.

26/08/2014 23:37

אולי מתישהו תכתבי סיפורים שמחים לשם שינוי?
ועדיין כל הסיפורים שלך יפים מאוד. את מעבירה את ההרגשה שלך לדף
(למסך) באופן מרגש ומדהים. אך בכל זאת עצוב לי שככה את מרגישה.

01/11/2014 08:54
סיפורים נוספים שיעניינו אותך