~זה לא קורה לי פרק 10~

23/06/2013 234 צפיות אין תגובות

=מנק' המבט של דילן=
ראיתי את אנג'ל ודיימון צוחקים ומדברים הם סידרו את העניין ביניהם כל החברים שלי,דורין והחברות שלה באו ודורין שאלה: תגידו זאת רק אני שרואה את זה או שכולם רואים את זה? אני הוזה נכון?
אני: ממש לא אחות את לא הוזה הם באמת מדברים. אבל זה לא יכול שום ילד חדש שבה תמיד היא הייתה עוקצנית וסנובית איך יכול להיות שהיא מתנהגת אליו ככה.
דורין: יש סיכוי שהיא מאוהבת בו.
=מנק' המבט של דורין=
אני לא מאמינה שהיא מתחברת כל כך מהר לדיימון היא מאוהבת בו רואים אליה התוכנית שלי של דילן ושל דיימון התחילה היא חייבת לדעת את מהאמת על אמא שלה אבל לא חשבתי שדיימון התאהב בה הוא לא יכול להיות חבר היא לא קיבלה את הכוחות שלה אני לא אומרת לו לא להתאהב זה טבעי אבל אסור לו להיות חבר שלה היא לא קיבלה את הכוחות שלה. הם כל כך חמודים ביחד אבל אסור להתאהב כשהיא לא קיבלה את הכוחות שלה אם אבא שלה ידע את זה הוא לא ירשה לה להסתובב איתו אוף למה כל הכוחות האלה מסבכים לנו את החיים אבא שלה החליט שעד שלא מקבלים את הכוחות שלנו לא מתאהבים,לא חוזרים מאוחר, אסור לקלל, אסור להתחצף אבל כאשר מקבלים את יכולים לעשות את כל מה שאסור מותר להתחצף מותר לקלל מותר לחזור מאוחר מותר להתאהב רק שאנג'ל שהיא הנסיכה והיא אמורה להתנהג יפה לחלוטין היא לא קיבלה את הכוחות שלה והיא עוקפת את כל החוקים וזה דווקא מצחיק כשחושבים כאשר מישהו שלא מכיר אותה רואה את החיוך המושלם שלה חושב שהיא מלאך אך הוא טועה בגדול היא שטן אבלן היא שטן חמוד פעם היא שפטה בקבוק מים על המורה שלנו ופעם שברה את הכיסא מרוב עצבים זה באמת הפחיד אותנו. ועכשיו כשהיא הכירה את דיימון נראה לי שזה הולך להיות לא טוב. פתאום נשמעה בכרזה דיימון טומסון לחדר המנהל.
זה הולך להיות לא טוב. שאלתי את דילן:
מה אתה חושב שיעשו לו.
דילן: לא יודע בואי נקווה שלא יעיפו אותו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך