אגם וגפן – פרק 3

14/10/2014 742 צפיות 2 תגובות

"וואי דידי איזה לוחצת את נשבעת לך"
"תראי איך הוא מעוניין בך מה את רצינית תגידי מה אכפת לך מתובל הזה ? דחילק גום את לא יכולה ככה סתכלי עליו הוא מושלם חיצונית והוא רוצה איתך קשר מה אכפת לך לנסות זה תכלס תלוי בך כי הוא השאיר אצלך את המספר שלו הוא כאילו נתן לך את ההחלטה"
"את והנאומים שלך אכלת לי תראש תני לי לישון על זה לילה או שתיים"
"תשני תשני באמת לא יזיק לך"
המשך הנסיעה הייתה שקטה עד שהגענו לבית שלי "טוב ייאלה ימכוערת רדי רדי לי מהאוטו"
"בייי לילה טוב אוהבת אותך בש"
"גם אנייי הכי שיש ואל תשכחי לישון על זה" היא נקרעה מצחוק "אויש סתמי" אמרתי לה חזרה ונכנסתי לבית
בבית הייתה דממה נכנסתי לחדר והדר הייתה ישנה (אני והדר ישנות באותו חדר) הצעדים שלי כניראה העירו אותה "הבהלת אותי" היא אמרה בזמן שהיא מתיישבת "סליחה חיים" חייכתי בקטנה "זה בסדר אני גם ככה תכננתי לקום לשתות ופשוט דחיתי את זה כל פעם כי לא היה לי כח לזוז" "סבבה"
הורדתי את הבגדים של היציאה ונכנסתי להתקלח שמתי פיג'מה ונכנסתי למיטה הסתכלתי על הפלאפון והמספר של גפן כתוב שם עם השם שלו ידעתי שאני לא הולכת לכתוב לו שום דבר אבל נורא עניין אותי אם בפעם הבאה הוא שוב יבוא איתנו עם כל הרצון שלי לא להיכנס למערת יחסים בכל זאת הבנאדם נראה מעולה והוא התחיל איתי באופן ישיר ביותר אני לא יכולה להתעלם מזה אז התקשרתי לכפיר ידעתי שהוא עוד לא ישן "כפיר?" אמרתי "היי מה קורה ? הגעתן הביתה?"
"כן כן רציתי לשאול משהו" "אה נשמה ?"
"חבר שלך פעם הבאה יבוא שוב?"
"את רוצה שהוא יבוא ? " הוא צחק
"לא שאני רוצה אני פשוט שואלת" צחקתי חזרה
"אני חושב שכן דווקא התחברו אליו שם ורק שתדעי ניראלי שם עלייך עין וזה יש לו הרבה בנות בתור רק שתדעי"
"ממש אכפת לי כמה בנות יש לו בתור"
"וואי בנות בנות די לשחק אותה"
"וואי כפיר סתום כבר" נקרעתי
"טוב אני מפריעה לאחותי לישון לילה טוב חיים"
"לילה טוב שחקנית" הוא צחק וניתק בלי לתת לי הזדמנות לענות לו בכלל .
קמתי בבוקר בשעה 12 בערך בגלל שעדי התקשרה אליי "ישנת על זה?"
"קטעת לי את השינה אז ניראלי שאני ישן על זה שוב הלילה"
"וואי וואי זאתי אמאלה" "שום זאתי חוץ מזה את יודעת מה כפיר אמר לי אתמול ?"
"מה הוא אמר ? " "שניראלו שהוא שם עליי עין כאילו הוא התכוון לגפן" "לההה ממש קולומבוס גילה לי את אמריקה" היא אמרה בציניות "והוא אמר גם שיש לו הרבה בחורות בתור" "באמא שלי אני לא מבינה למה את מחכה" היא אמרה מבואסת "אני לא יודעת עדי זה מוקדם לי מידי קשר כבר אמרתי לך חוץ מזה מה אתם כולכם בונים עליו ואם הוא סתם בחור ? לכי תדעי"
"לא תדעי אם לא תנסי" "תראו את החכמה איזה משפט" עדי צחקה "מה איתך ועם ערן?" שאלתי אותה "הכל טוב טפו טפו חמסה חמסה" "שמחה לשמוע"
"חסר לך לא היית שמחה" הרגשתי רטט וראיתי הודעה מפלאפון שלא מוכר לי וכבר ניחשתי מי השולח


תגובות (2)

מהמםם המשך במידייי

14/10/2014 01:18

    תודה נשמההה !! אני כבר אכתוב את ההמשך אל דאגה חחחחחח

    14/10/2014 01:35
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך