אז פרק ראשון וכבר אנחנו מגלים כמה קשרים. אז מה אתן אומרות עינב ועומרי או רותם ושון בבקשה תגיבו לזה אני רוצה לדעת מה דעתכן

אהבה בלתי אפשרית בשביל שנינו- פרק 1

05/08/2015 715 צפיות 5 תגובות
אז פרק ראשון וכבר אנחנו מגלים כמה קשרים. אז מה אתן אומרות עינב ועומרי או רותם ושון בבקשה תגיבו לזה אני רוצה לדעת מה דעתכן

היי!
אני קראתי ועדיין קוראת המון סיפורים פה באתר והחלטתי לנסות את מזלי בכתיבה.
אני רק רוצה להגיד שלסיפור הזה לא יהיה תכנים מיניים רבים כמו שאתם בוודאי קראתם בשאר הסיפורים (יכול להיות שהיו כמה אבל בקטנה)
שהיה לכם קריאה מהנה :)
פרק א': ההיכרות ביננו
כמו כל בוקר אני קמתי בבית הענק הזה שאפשר ללכת לאיבוד ויודעת שההורים שלי הלכו כבר ממזמן לעבודה והשאירו אותי לבד, זה לא שאני לא רגילה לזה להפך זה כבר ככה במשך שנתיים. קמתי מהמיטה מוכנה ליום החדש והלכתי להתלבש פשטתי את בגדיי ולקחתי מהארון חולצה נופלת ומכנסיים קצרים והלבשתי אותם אספתי את שיערי הארוך לצמה. לקחתי את הטלפון שלי וירדתי למטה לקחתי לי את התיק ויצאתי מהבית והתקדמתי לעבר בית הספר בדרך קיבלתי הודעה מעדי החברה הכי טובה שלי "איפה את?" "בדרך לבית הספר, קרה משהו?" שאלתי אותה "לא, אבל אני צריכה לדבר איתך דחוף" היא כתבה ואז סגרתי את הטלפון והלכתי הליכה קצת יותר מהירה ממוקדם אבל לא שמתי לב ונתקעתי במישהו הוא היה חתיך עם שיער כמו של ערסים אבל עם קוביות ושרירים שעדיף שאנשים לא יתעסקו איתו "סליחה, את בסדר?" הוא הושיט לי את היד ועזר לי לקום מהרצפה אני לא יכולתי להוציא מילה רק הסתכלתי עליו "מה אני עד כדי כך חתיך שאת מסתכלת עלי כל הזמן?" הוא שאל מתגאה בעצמו "אל תתגאה בעצמך יותר מדי" אמרתי בקול קשוח "היי אני שון, מי את?" "אני רותם" אמרתי לו ואז קיבלתי צלצול טלפון מעינב "נו רותם איפה את? אנחנו צריכות אותך דחוף" היא צעקה מבעד לטלפון "אני באה עוד כמה דקות" השבתי לה בטון רגוע "את באה עכשיו" היא צעקה וניתקה את הטלפון "אני מניח שאת צריכה ללכת" הוא אמר לי "כן, אז ניפגש בבית הספר?" שאלתי אותו "בטח, איזה כיתה את?" הוא שאל אותי "י' 4" השבתי לה "גם אני" הוא אמר "אז… ביי" אמרתי והלכתי לעבר הבית ספר כועסת על חברותיי שהפריעו לי בשיחה והתחלתי לחשוב עליו אבל מיד הוצאתי את כל המחשבות האלה שהגעתי לבית ספר הלכתי לעבר המקום שלנו וראיתי שם את עינב ועדי מחכות לי "בוקר טוב" אמרתי להן "בוקר טוב, זה נראה לך בוקר טוב?" עדי שאלה אותי כועסת "מה כבר קרה?" שאלתי אדישה לחלוטין "זה מה שקרה, עינב התאהבה במישהו שאת אפילו לא רוצה לחשוב עליו" עדי אמרה בכעס והסתכלה על עינב "במי התאהבת?" שאלתי אותה "אני חושבת שבעומרי"


תגובות (5)

הרעיון ממש נחמד אבל היו לך המון שגיאות כתיב וניסוח שדי צרמו לי.
1. כתבת ״אהבה בלתי אפשרית בשביל שיננו״ במקום שנינו.
2. כתבת ש״הלבשתי״ את הבגדים במקום לבשתי.
3. אין כמעט שימוש בסימני פיסוק וזה מאוד מקשה על הקריאה.
חוץ מ-3 הדברים האלה מאוד אהבתי,מקווה ששתמשיכי!

05/08/2015 11:20

    תודה רבה על התגובה את לא מבינה כמה אני שמחה לשמוע את זה אני אקח את זה לצומת ליבי

    05/08/2015 11:21

תמשיכיי נשמע מעניין… ויש לי רק הערה אחת… אל תספרי את הסיפור יותר מידי מהר…. זאת אומרת, תנסי למשוך יותר את העלילה, לספר קצת יותר על הדמויות דרך הדיבור שלהם, המחשבות… :)

05/08/2015 22:39

אני לוקחת הכל לצומת ליבי. אנ ימשיך מחר. עד אז תשארו במתח

05/08/2015 23:00

הפרק השני כבר עלה בבקשה תכתבו תגובות

06/08/2015 13:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך