בקי
נעקוב מקרוב על לבלוב אהבתם של הזוג היפהפה שלנו ויתכן שנלווה אותו גם לשוק או שלא? הם זקוקים לפרטיות ....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אהבה בשחקים

בקי 25/07/2011 560 צפיות אין תגובות
נעקוב מקרוב על לבלוב אהבתם של הזוג היפהפה שלנו ויתכן שנלווה אותו גם לשוק או שלא? הם זקוקים לפרטיות ....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

פרק ג'/א

לי נכנסה למטבחון כדי לחלק בין הנוסעים פרוסות עוגות בשלל טעמים וכן שתייה קלה. היא פרסה את העוגות והניחה אותן על העגלה ועוד הוסיפה כוסות חד פעמיות לשתייה הקלה.

הנוסעים קיבלו אותה בחיוך והודו לה … "על חריצותה וחיוכה המלבב" . האהבה והמחמאות שקיבלה מהנוסעים עזרו לה להתמודד עם העובדה שהיא דיילת יחידה וחייבת "לשרת" 80 נוסעים…. "לא פשוט אך בהחלט אפשרי."!!!!!!!!!

לאחר שסיימה לחלק בין הנוסעים, שבה למטבחון ועל מגש גדול הניחה מספר לא מבוטל של פרוסות עוגות וכמובן גם שתייה קלה ושמה פעמיה לתא הטייסים כשליבה "עובד שעות נוספות מההתרגשות שתראה את ניב הטייס המלבב, אהבת חייה, אשר עיטר אותם……… , ,באהבה,". "בטירוף החושים"

"והיא לי ….. מאושרת מההפתעה שהפתיעה אותו בהענקת השי האינטימי השי שניתן להעניקו רק פעם אחת בחיים אותו היא שמרה קרוב לודאי לאהבתה המחשמלת …….. לטייס ניר.

"היא נכנסה לתא הטייסים שבו התקבלה בהמון שמחה הן מרועי הטייס וכמובן מניר הטייס אהובה !!!-

לאחר 4 שעות של טיסה נשמע קולו של הטייס "ניר"

"גבירותי ורבותי בעוד מחצית השעה נגיע למדריד,. רועי חברי ואני החלטנו לעשות חניית ביניים וכמובן התחשבנו גם ברצונכם. כל הנוסעים מחאו כפיים מרב שמחה.

"ניר הוסיף ואמר ……… החנייה תהיה לשעה אחת בלבד. אחזור אליכם שוב נוסעים יקרים כדי לבקשכם לחגור את חגוורת הבטיחות בזמן הנחיתה ובינתיים המשך טיסה נעימה לכולכם.

"לי רצתה להכנס לתא הטייסים "ולהתנפל" על ניר כי החליט יחד עם רועי לעשות חניית ביניים…….

"היא תקח אותו לעבר השוק שמזכיר להם רק זכרונות מהנים , מהאהבה הגדולה, ששם בשוק החלה ניצני האהבה לפרוח ואותה פריחה יפהפייה … השתלטה על שניהם עמוק עמוק אי שם בליבותיהם.

מחצית השעה חלפה ושוב נשמע קולו של נירי שמבקש מהנוסעים לחגור את חגוורת הבטיחות בעת הנחיתה וכמובן לא לשכח שהחנייה היא רק למשך שעה אחת בלבד….. "אתם רשאים לטייל ולהנות מהאתרים היפים במדריד , ….

"אני אישית ממליץ כי תטיילו לאורך השוק היפהפייה שזכרונו נחרט בלבי לעד."

"לי חשבה שהיא יוצאת מדעתה …

"אלוהים ניר כמה אני אוהבת אותך בבקשה תנחת בשלום ואני אזמינך אישית שתצטרף אלי לאתר האהוב עלי שנחקק בזכרוני……… לעדי עד והוא ……… השוק המקומי ".

המטוס ביצע נחיתה מצויינת ולי פתחה את דלת המטוס וכן דאגה להוציא את המדרגון…. ונעמדה ליד הדלת , כשכל הנוסעים אט אט החלו לרדת.

" ל, …. כהרגלה חייכה לכולם ולכל אחת ואחד מהם הייתה לה מלה טובה ומתוקה לומר.

" אחרון הנוסעים ירד גם הוא והטייס במלוא הדרו הטייס שהצית את ליבה עמד וחייך את חיוכה המרנין ומיד הכניס פנימה את המדרגון

"ניר צחקה לי אתה מתכוון שאשר במטוס? ……

" לא מתוקה שלי אני מתכוון שתקפצי ישר לזרועותי ….. אל פחד אתפוס אותך ולא ארפה ממך לעולמים."

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך