קריסטין
סיפור חדש מקווה שתהנו

אהבה? חחח (סיפור חדש)

קריסטין 22/09/2014 814 צפיות 2 תגובות
סיפור חדש מקווה שתהנו

אז עוברים עיר? פסדר… עוברים בית? נסבל… עוזבים את החברים הישנים? עצוב וקשה אבל אני יכולה להתמודד עם זה… אבל להתחיל ביצפר חדש? זה כבר סיוווווט! כל כך לא באלי! ועוד בבת ים? סיוווט הכל ערסים ופרחות, שונאתתת!
אז איך קוראים לי? לין, לין מה? לין כהן קצת על עצמי? עברתי מהרצליה ועוד פיתוח לבת ים רק בגלל העבודה של אבא שלי… נורא… החיים בפיתוח מושלמים , דקה מהים ,לכל אחד יש בריכה וג׳קוזי , הכל קניונים ומותגים , הכל קרוב בקיצור מדהים.
אבל עד שהכל נהיה מושלם תמיד אני עוברת… לפחות לא נאלצתי לעזוב חבר בידיוק אני ואריאל ניפרדנו והחלטנו להישאר ידידים.
טוב נו , לא חשוב היסטוריה ;) אז איך אני ניראת? שיער חום ארוך חלק עד התחת עם קצוות בולדיניים פוני בשני הצדדים ולא קצר מידיי .
אני חושבת שאני גבוהה הבעיה היא שאחרים לא… אבל תכלס אני גבוהה (בשביל עצמי וזה מספיק) מלאה במקומות הנכונים , חחח… סתם אבל לא רזה מידי ולא שמנה סבבה כזה נו… עיניים צבע חום לצערי אבל אומרים לי שזה חום מיוחד כזה ויפה… שלושה עגילים , אליקס ואנטי אליקס באוזן ימין ובשמאל שתי עגילים.
מכורה ללקים ותכשיטים לא תתפסו אותי בלי לק או תכשיטים!!! והדבר הנורא זה שאני בת 15 כיתה ט!
ישלי אח גדול אלירון כיתה יא׳ מציייייייק ברמות אבל , הוא מהקרציות האלה שבטוחים שהם מחליטים עליי :/ אסור קצר,עקבים בלה בלה בלה נגיד ש… שימשיך בסרט שלו.
הוא טוען שהוא שהוא סטוציונר זיין על.. אני טוענת? חרא שמגעיל לבנות!
אבל בסך הכל אין עליו חולה עליו ולא יכולה בלעדי החתיך הזה! איך נראה החתיך? שיער חום עיניים ירוקות טראגוס ועגיל יהלום גדול באוזן שמאל , תמיד עם שרשרת מגן דוד (חולה תכשיטים בסתר כמוני;) ) עם קוביות (כמובן שעות במכון…) גבוה שזוף שגרנו בהרצליה הוא היה כל יום בים (בכל זאת עבד שם) מעשן ושותה (לצערי!!) ומה לא? הוא ואביאל שומרים עליי כמו על החיים שלהם!
אביאל? בנדוד. גר אצלינו כי דודה שלנו (אמא שלו מן הסתם) טסה ללונדון לשנה לעבודה והיה באלו עלינו חחח… (סתם היא הכריחה אותו).
הוא רצה לגור לבד אבל מבחינתו אמא זה אמא ומכבדים כל מילה שלה.
אחותו הקטנה (בגילי) לירון קוראים לה טסה עם אמא שלהם :( אני מתה עליה אהבת חיי אני כל כך אוהבת אותה וקשורה אליה , מזל שהן חוזרות עוד מעט… אז איך אביאל נראה? גבוה שזוף ( עבד עם אלירון..) קוביות (כמו אלירון..) תמיד עם שרשרת מגן דוד ,טראגוס ועגיל יהלום גדול באוזן שמאל (מחלת תכשיטים תורשתית..) שיער חום כהה כמעט שחור מוהק חצי כזה (אגב גם לאלירון זה ככה) ועיניים כחולות גם כיתה יא׳ ואם חשבתם זה לא אותו בנאדם ובשניה מתבלבלים מרוב שהם דומים.
טוב אז אחרי החפירות? זהו נתחיל


תגובות (2)

אממממ…. עשיתי את אביאל ואלירון דומים.. זה כזה כמו זטיגמה שכל הבנים היום עם מוהאק וטראגוס, שזוף וגבוה..
תאורים באמה נמוכה למדי.. לא השקעת.. מצטערת.. אבל אני אמשיך לקרוא.

02/10/2014 19:18

זה לא שלא השקעתי השקעתי ממש ואני כותבת על החיים שלי הדמויות אמיתיות וככה בנדוד שלי ואח שלי ניראים אין לי מה לעשות עם זה וכן אני נמוכה אם לא מתאים לך את לא חייבת לקרוא

02/10/2014 20:10
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך