sweet stories
בגלל שעכשיו חנוכה אני אעלה יותר פרקים מברגיל, ואני אשמח לשמוע מה אתם חושבים על הסיפור:)

אהבה כפולה- פרק 2

sweet stories 19/12/2014 1305 צפיות 2 תגובות
בגלל שעכשיו חנוכה אני אעלה יותר פרקים מברגיל, ואני אשמח לשמוע מה אתם חושבים על הסיפור:)

"אליסון חכי דקה!!" שמעתי מישהו צועק מאחורה, הסתובבתי לראות מה קורא לי למרות שהייתה לי תחושה שזה גיא, הסתובבתי כדי לראות מי קורא לי, ראיתי שזה היה ליאם הוא רץ אליי מתנשף ואמר, " אליסון…. אח שלך…גיא.. הוא נפצע הוא רב מכות עם מישהו והוא נפצע" כששמעתי אותו אומר את זה כל כך נבהלתי ודאגתי לגיא שדפקתי ספרינט בחזרה לבית ספר, עזבתי את התיק שלי ורצתי לבית ספר, שמעתי את ליאם מאחורה צועק "מה עם התיק שלך?" עניתי "אתה יכול להביא לי אותו בבקשה?" והמשכתי לרוץ לגיא, הגעתי לחצר הקדמית של בית ספר ראיתי שם את גיא שוכב על הרצפה פצוע, כל השפה שלו הייתה דם, הוא היה מלא במכות כחולות בכל מיני מקומות בגוף, היה לי קשה לראות אותו ככה.
למרות שהוא מעצבן לפעמים היה לי קשה לראות אותו ככה. שמעתי את ליאם מאחורה מתקרב עליי עם התיק שלי, הוא הניח לי את התיק על הרצפה ושם לי יד על הכתף, קצת נבהלתי בהתחלה כשליאם שם לי יד על הכתף אבל אז התרגלתי.
"ליאם אני הולכת להביא נייר עם קצת מים כדי לנקות את הדם של גיא, תשגיח עליו בינתיים"
נכנסתי לבית ספר והבאתי מהשירותים נייר עם טיפה מים, הרמתי את הראש של גיא וניקיתי אותו "אחח זה כואב!!! איהה זה שורף!!" גיא צרח מכאבים היה לי קשה לשמוע אותו סובל.
תוך כדי שניקיתי את הדם מהפנים של גיא שאלתי אותו " איך הגעת למצב הזה?" וגיא ענה "אותה ילדה שראית שדיברת איתה בהפסקת אוכל, אז האקס שלה לא אהב את זה שהייתי איתה ודיברתי איתה, הוא החליט להרביץ לי. ניסיתי להחזיר לו הצלחתי אולי כמה מכות אבל אני בטוח שזה לא כואב לו כמו שזה כואב לי." הוא אמר.
" אוי גיא גיא גיא רק אתה מגיע לריבים כאלה" אמרתי לו וראיתי את ליאם מגחח מהצד.
"ליאם אתה יכול לעזור לי להרים את גיא?" שאלתי, "כן בטח" ליאם ענה כשהוא שם את היד של גיא עליו ועוזר לו לקום "אני אעזור לך להביא אותו הביתה" איזה נחמד הוא, בכלל לא שאלתי אותו אם הוא יכול והוא כבר אמר שהוא יכול לעזור לי, עוד סיבה מוצדקת למה יש לי קראש עליו.
הגענו אלינו הביתה, ליאם שם את גיא על הספה בסלון, "ליאם אתה רוצה משהו לשתות?", "אממ.. מים תודה" לקחתי כוס מלמעלה, אווף עם המדפים הגבוההים האלה אני לא מגיעה אליהם, ליאם קם והושיט יד והוריד שלוש כוסות, " תודה" אמרתי כשאני מתחילה להסמיק מעט מזגתי בשלוש כוסות מים, אחת לי לליאם ולגיא.
ניקיתי פעם נוספת את הפצע של גיא, הוא נראה הרבה יותר טוב.
אחרי שליאם הלך גיא התעורר ואמר " אלי בואי רגע.." התיישבתי לידו ושאלתי " מה אתה רוצה?" הוא ענה "תודה שאת מטפלת בי ככה, זה לא מובן מעליו אבל תודה" ועניתי לו " מה לא מובן מעליו? אתה אח שלי בכל מצב הייתי עוזרת לך לא משנה מה!!" הוא אמר"תודה" כשהוא מנסה להתרומם לכיווני, הוא חיבק אותי.
"אה ואלי בואי רגע" התקרבתי שוב אליו, "יש לך משהו כלפיי ליאם?" הוא שאל והתחלתי להילחץ כי ליאם הוא החבר הכי טוב של גיא וזה קצת מביך אותי ובאותו זמן התחלתי להסמיק שוב "אנ.." גיא קטע אותי ואמר " כי נראה לי שיש לו גם משהו אלייך" ועניתי לו"אין לי כלום כלפיו ולא נראה לי שיהיה לו משהו כלפיי כי הוא בין המקובלים הוא יכול להשיג כל בת שהוא ירצה אז למה דווקא יהיה לו משהו לילדה הכי פחות מקובלת בשכבה?"
גיא ענה, "לא סתם כי מדי פעם כשהוא בא אליי הוא מתחיל לשאול עלייך אז אני מנחש…
יכול להיות שאני גם טועה" .


תגובות (2)

ממש אהבתיייייייי
ולמה היא אמרה לו לאאאא
תמשיייכיייייייי

19/12/2014 11:07
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך