אהבה ללא תנאים פרק 2

20/07/2015 704 צפיות תגובה אחת

פרק 2
המשך נ.מ תמר
רותם:"למי?"
אני:"לדור תבואי אלי אני אספר לך הכל"
רותם:"טוב"
כמובן היא קיבלה את זה יפה ובטוב אין אני כל כך אוהבת אותה כיף שיש חברה כזאת היא אמרה לי שהיא לא מאמינה וזה אבל היא חייכה ואמרה לי וואוו כמה זמן אז אמרתי לה שהיא תבוא אני אספר לה הכל.
לאחר רבע שעה היא הגיעה וישבנו והתחלתי לספר לה שאני אוהבת את אח שלה כבר שלושה חודשים והיא שמחה בשבילי אבל רק דבר אחד שהיא אמרה לי היא פוחדת שאני אפגע ביגלל שהוא ערס וסטוציונר נכון גם אני פוחדת אחרי זה ירדנו לארוחת ערב ישבנו אכלנו אני היא ואחי אחר כך עלינו לחדרי כדי לשבת ולדבר. "אני חייבת לספר לך משהו תמר" אמרה לי רותם "תגידי את יודעת שאת יכולה לסמוך עלי"
נ.מ רותם
אני מפחדת לדבר כל פעם שאני רוצה להגיד משהו לוקח לי הרבה זמן לדבר וגם אני עוצרת את עצמי כי אני מפחדת שהיא תגלה שאני מאוהבת באח שלה למרות שהיא אמרה לי שהיא אוהבת את אחי עדיין אני סומכת עלייה והכל זה מתוך פחד אני מקווה שיצא לי להגיד לה אולי אני אגיד לה מחר או שאני אתן לעצמי קצת זמן. בדיוק אחי נכנס רוי ודור חברים טובים.."רוצים ללכת למסיבה היום בערב?" דור אמר ואז רוי ענה "למה לא בכיף" ואני ותמר ביחד אמרנו "גם אנחנו באות" והם אמרו בסדר רק שלא נזוז מלידם זה ילדים בני 17 18 בערך ביגלל זה הם אמרו ככה.
הגיעה הערב
עליתי עם תמר להתארגן וגם רוי ודור עלו להתארגן עשיתי פן שמתי שמלה שחורה צמודה עד הברך וחשופה בגב נעלתי נעל עקב שחורות גבוהות והתאפרתי בפודרה איילינר רימל סומק אדום ואודם ורדרד תמר עשתה פן ובקצוות בייביליס שמלה שחורה צמודה עד הברך וחשופה בגב עקב לבנות היא רצתה משהו שישנה קצת תשחור התאפרה בפודרה סומק אדום רימל איילינר ואודם אדום בהיר דור ירד עם ג'ינס כחול משופשף וחולצה מכופתרת כחולה וסידר תמרינס שלו עם ג'ל ונעל נעל שחורה של נייק רוי ירד עם ג'ינס שחור משופשף וחולצה מכופתרת שחורה נעל שחורה של אדידס וסידר גם תמרינס. יצאנו מהבית והגענו אחרי עשרים דקות למסיבה היה שם אלכוהול והיו שתי בנים שיסתכלו עלי ועל תמר מוזר כזה ושתו ואז התקרבו אלינו ואמרו לנו לבוא איתם שנייה יצאנו לבחוץ והם התקרבו יותר ויותר וניסינו להרחיק אותם אבל הם לא הפסיקו להתקרב ולנעוץ לנו מבטים וכבר הקרבה שלהם הגיעה אתם יודעים לאן היא הגיעה התחלנו לצעוק בקושי שמעו אותנו אחרי רבע שעה שמעו אותנו ודור ורוי יצאו לבחוץ והיו המומים הם היו כל כך עצבניים…


תגובות (1)

היי :) , אני רוצה לתת לך ביקורת בונה …את יודעת לסקרן טוב מאוד , אבל הבעיה היא שחסר תיאורים של הרגשות . את נקודת המבט את עושה טוב אבל שזה מגיע לציטוטים ( גרשיים) זה מרגיש כמו תסריט , מקווה שהבנת חוץ מזה הפרקים שלך קצרים..הרעיון נחמד , מקווה שלא נפגעת ותשפרי את זה כדי שיהיה יותר נוח לקרוא..בהצלחה ;)

21/07/2015 00:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך