אהבה, מילה פשוטה משמעות מסובכת- פרק 24

עוד אחת 19/04/2014 3766 צפיות 29 תגובות

-נקודת המבט של מור-
״אף אחד מההורים שלך לא בבית נכון?״ שאלתי בזמן שאנחנו צועדים לביתו, זו פעם ראשונה שאהיה אצלו, למה הסכמתי? לא יודעת, מה אעשה שם? גם לא יודעת.
״לא״ הוא הניד בראשו וחשתי הקלה בחזי
״מה אתה מתכוון לעשות בנוגע לרון ועמית?״ ניסיתי למצוא נושא שיחה, אחרת השתיקה יכולה להימשך שעות.
״מה אני אמור לעשות?״ הוא שאל והעביר את ידו בשיערו, הוא מרגיש לא בנוח לדבר על זה, כל פעם שהוא עצבני או לחוץ הוא מעביר את ידו בשיערו, לא קשה להבחין בזה.
״לא יודעת״ עניתי
״כשתדעי את מבטיחה לספר לי?״ הוא שאל בלגלוג, וניסה להפוך את הנושא לציני כמו שהוא רגיל לעשות כל דבר.
גלגלתי את עיניי והמשכנו להתקדם

״אני בבית״ הוא קרא וזרק את תיקו באחד מפינות הבית, צחקקתי לעצמי, הוא בדיוק כמוני.
״דניאל אין אף אחד בבית״ הזכרתי לו והוא חייך
״אני יודע, זה פשוט הרגל״ הוא אמר והתקרב אליי, השלכתי את התיק שלי ליד התיק שלו, הוא שיכשך את האפים שלנו ותפס במותניים שלי, מושך אותי אליו.
״הבאת אותי עד אליך בשביל להתמזמז?״ שאלתי בצחוק וכיווצתי את עיניי בשובביות.
״האם יש לך התנגדות גברת ביטון?״ הוא היטה את ראשו הצדה מעט ואני שיחקתי את עצמי חושבת.
״אממ… לא״ עניתי לבסוף, עליתי על קצות אצבעותיי ונישקתי אותו נשיקה חטופה.
״אני רעבה״ הכרזתי והתנתקתי ממנו, נעה לכיוון המטבח ופותחת את המקרר, מנסה לאתר משהו לאכול, אבל לא, כלום, נאדה.
״אני חושב שלאמא שלי היתה משמרת לילה אתמול״ הוא אמר בנימה מתנצלת
״שטויות״ ביטלתי את התנצלותו המוסוות בתנועת יד ״נבשל בעצמנו״ אמרתי בהתלהבות, דניאל היה נלהב קצת פחות.
״אני לא חושב״ הוא הניד בראשו באיטיות ואני שירבבתי את שפתי התחתונה.
״מה אכפת לך? אני לא הולכת לאכול שטויות״ הבהרתי לו שאני הולכת לבשל אם הוא רוצה ואם לא.
״קדימה תוציא פסטה, איזה רוטב אתה מעדיף עגבניות או רוזה״ חילקתי פקודות בזמן שאני מתכופפת ומנסה לאתר סיר להרתיח בו מים.
״תפתיעי אותי״ הוא קרץ וזרק על השיש חבילת פסטה.
״אתה יכול ללכת לעשות מה שבא לך, אני אקרא לך שיהיה מוכן״ אמרתי ונישקתי את קו הלסת שלו, הסתובבתי בכדי להתחיל לבשל, שומעת את צעדיו מתרחקים.
הסתבכתי קצת בלמצוא את הדברים אך בסופו של דבר הסתדרתי,קול של זרם מים נשמע ובגדיו היו זרוקים מחוץ לחדר המקלחת, הנחתי שהוא מתקלח ורציתי לסיים לבשל לפני שהוא יוצא.

״זה כזה טעים״ הוא צעק וקולו נשמע בכל רחבי הבית, ואני צחקתי, הוא התלהב כמו ילד בן 5 שקיבל סוכריה.
״לא ידעתי שחברה שלי כזו בשלנית״ הוא המשיך וליבי החסיר פעימה למשמע המילה 'חברה שלי' אך לא נתתי לזה להשפיע עליי מבחוץ.
״דיי תמשיךךך״ אמרתי וחייכתי חיוך מוזר
״הייתי ממשיך בכיף אבל יש לי פה פסטה לאכול״ הוא אמר בפה מלא ובקושי היה אפשר להבין אותו, כולי מלאה ברוטב שמנת עגבניות, נשקתי ללחיו והכנסתי לפי את החתיכה האחרונה של הספגטי לפי, צופה בו מנגב את הרוטב מלחיו.
הנחתי את הצלחת על השולחן, נשכבתי על חזהו החשוף ומחיתי כמה טיפות שהיו לו על עצם הבריח.
״אני אתחיל להביא אותך לפה יותר״ הוא אמר והגיש לי את הצלחת בכדי שאניח אותה על השולחן.
״נראה לך?!״ פלטתי צעקה ״זה היה חד פעמי בגלל שהייתי רעבה״ אמרתי והוא ציקצק.
״אני מצפה שוב לפסטה הזו, אל תאכזבי אותי״ הוא אמר בקול תינוקי
״כגודל הציפיות גודל האכזבות״ הקנטתי אותו וכאן האמת נשמעתי קטנונית.
קמתי ממקומי, מפנה את שתי הצלחות ומניחה אותן בכיור, שמה גם את הסיר ומתחילה לשטוף אותם.
״את לא חייבת״ דניאל עטף אותי מאחורה וגבי נמחץ אל חזהו.
״אני רוצה״ עניתי בלחש והוא הדביק לי נשיקה בשיער ונשאר לחבק אותי עד שסיימתי לשטוף והתקדמנו כך גם לחדרו.

הופתעתי ממראה חדרו, ציפיתי לחדר צבוע בשחור עם פוסטרים של להקות רוק ומצעים אדומים,ודיסקים מפוזרים בכל רחבי החדר. לעומת זאת מצאתי קירות לבנים, תמונה משפחתית וכמה בשמים שמונחים על שידה בצבע חום אגוז, מעל השידה הייתה תלויה LCD והמיטה העגולה שלו הייתה בכלל מוצעת במצעים ירוקים בהירים ובקצה שלה היה מונח לפטופ.
״מה ציפית למצוא חדר שלי? שאת כזו מופתעת?״ הוא שאל וחייכתי חיוך מובך.
״מה נעשה עכשיו?״ שאלתי וחיכיתי לתשובה מצידו, כשהוא לא ענה סובבתי את ראשי אליו וראיתי רק חיוך ממזרי שהתנוסס על פניו.
מיד עיוותי את פרצופי בגועל
״הייתי אומרת לך, לך דפוק את נטלי אבל אתם לא ביחד כבר״ אמרתי ואת האמת זה היה טיפה אכזרי, הוא לא הגיב, רק נישק את זוית הפה שלי, יכולתי להישבע שחיוכו עדיין היה על פניו.
״בואי נראה סרט״ הוא התנתק ממני במפתיע ונזרק על מיטתו ואני נשכבתי על בטנו שהייתה קשה ולא נוחה במיוחד.
״מוקלטות, מוקלטות״ הוא מלמל ונכנס לסדרות המוקלטות.
״אויששש״ הוא אמר ״יש רק סרטי אימה״ הוא אמר בציניות.
״אז שים סרט אימה״ אמרתי כאילו אין לי שום בעיה, למעשה יש לי, אני פרנואידית ופחדנית רצינית.
״אין לך שום בעיה עם זה?״ הוא היה מופתע ואני נענעתי בראשי, והחלטתי שבשביל הביטחון והנוחות שלי אני יעלה את ראשי לחזהו ואם יהיו קטעים מפחידים אני פשוט אתנחם בזה שהוא איתי.
״אז הולכים על הצלצול״ הוא אמר ״סמארה הנקמנית הנה אנחנו באים״ הוא הכריז ואני עצמתי את עיניי בחזקה.

״אימאאא״ יללתי ״אני רוצה את אימא״ צעקתי כמו ילדה קטנה והתחפרתי בין המיטה לגבו של דניאל והוא צחק עליי.
״אמיצה שלי״ הוא אמר וכרך את ידו סביב כתפי, מוחץ אותי אליו בכדי להראות נוכחות.
״אין זהו דיי״ אמרתי ושמתי את שתי ידיי על פניי בכדי לא לצפות בגועל הזה ״אני עליתי עליך!״ רטנתי והצבעתי עליו, לא יכולתי לראות את הבעתו מכיוון שעיניי היו מכוסות.
״מה?״ הוא שאל מבולבל.
״אתה שמת סרט אימה כדי שאני אפחד, וכל שנייה אני אתחפר בך ואז תמצא הזדמנות לצחוק עליי!״ סתם אמרתי שטויות שלא הבנתי מאיפה הבאתי אותן.
״כל הכבוד שרלוק״ הוא אמר בצחוק ומחא כפיים, נאנחתי ושיניתי נושא.
״אני הולכת להכין קפה, רוצה גם?״ שאלי אותו כששתי ידיי עדיין מכסות את עיניי.
״כן, בלי סוכר״ הוא אמר וצחק על המראה המגוחך שלי
״בלי סוכר? מריר שכמותך״ התלוצצתי והלכתי למטבח, איתרתי היכן הקפה
והסוכר והוצאתי שני ספלים מהארון, מניחה אותם על השיש ומרתיחה את התמי 4.
דלת הבית נפתחה ואני פלטתי צעקה קטנה מהבהלה של אותו הרגע ומהסרט הטיפשי הזה.
אישה בשנות ה50 לחייה, בלונדינית ונמוכה באופן מצחיק, עם פנים אדיבות להפליא נכנסה כשתיק צד מונח על כתפה.
״היי״ אמרתי ושלפתי חיוך, היא לא נראתה שמחה
״את עוד אחת מהזונות של דניאל?״ היא שאלה בחדגוניות וישר אי נוחות השתלטה על המצב.
״סליחה?״ אמרתי בנימוס
״שאלתי אם את עוד אחת מהזונות של דניאל״ היא אמרה בקול גבוה יותר ואני נרתעתי מעט
״ל… לא״ גמגמתי, יופי מור, אישה בת 50 בגובה של התחת שלך מצליחה להשתיק אותך.
״את בתולה?״ היא המשיכה בחקר שלה ופניי הפכו לאדומות, טוב שגם לא ביקשה פירוט על חיי המין שאין לי.
״כן״ עניתי במהירות ונעמדתי שם
״הי אימא״ דניאל נכנס למטבח ומחבק את האישה המלחיצה שהתגלתה כאימו.
״היי דני״ היא התהפכה בשניות והפכה להיות חמה ונחמדה, הוא התנתק ממנה ופנה למקרר בכדי להביא לי חלב.
״כמה פעמים אמרתי לך מספיק עם הבחורות דני?״ היא התלוננה והתחלתי לא ממש לחבב אותה, היא לא מכירה אותי.
״אל תתרגשי יש לה בעיה עם כל בחורה אפשרית שמגיעה לפה״ הוא הרגיע אותי והניח את החלב לצדי.
״גם אני אמרתי לו, דניאל פשוט דיי עם הבחורות״ ניסיתי לצחוק איתה והיא נעצה בי מבט.
״עדיין לא הבנתי מי את״ היא קטלה אותי, לא היה לי מושג מה לענות לה, גם אני לא יודעת בדיוק מי אני ומה אני בשביל דניאל.
״חברה שלי״ הוא אמר, עוטף אותי עם שתי ידיו ונושק ללחיי.


תגובות (29)

אמא שלו לא הכי נחמדה חחח
פרק יפה :)
ויש לי רעיון איך להכניס אקשן מוחעחעע

19/04/2014 14:03

    תוכלי לשלוח לי הודעה למייל ולעזור לי ;-)?

    19/04/2014 14:04

רעה אימא שלו..

19/04/2014 14:11

דייייי תמשיכיייי את השלמות הזאתתתת

19/04/2014 14:11

חחחח כן אימא שלו לא הכי נחמדה שתראו, ואני אמשיך מתישהו יש לי טונה עבודות שלא הספקתי

19/04/2014 14:13

יאווו אימלה איזה מסריחה אמא שלו יצאה
ולאאא מה האחרון לחופש אני לא אשרוד

19/04/2014 14:32

    אם לא היו תעבודות האלה הייתי מעלה גם עוד 10 פרקים

    19/04/2014 15:14

אמא שלו מלחיצה רצחח
תמשיכייייי

19/04/2014 15:41

תמשיכי

19/04/2014 15:52

בקרוב❤️

19/04/2014 17:46

תמשיכי, למה פרק אחרון לחופש? לאא, תמשיכי.. ושאמא שלו תאהב אותו ♥
ואגב, אני קוראת חדשה והכלל מושלם ♥♥♥

19/04/2014 17:47

    והווו קוראת חדשה איזה כיף, יכול שיהיה פרק בעוד יומיים או שלושה, ונראה כבר מה נעשה עם אסתי (אימא של דניאל) ;-)

    19/04/2014 17:52

אמא שלו לא הכי נחמדה בעולם חחח
ואני שמעתי נכון???חברה שלווו
יששש הם כאלה מושלמים ביחד
פרק מדהים++
תמשיכיייי

19/04/2014 17:56

אם אמא של חבר שלי (ואין לי) תדבר אליי ככה, אני פשוט יצא מהבית ולא יחזור לעולם. והחברה שלו? איזה חיוך ענק חייכתי! ואני בדיוק כמו מור, פחדנית מאוד. אני פוחדת מכל דבר אפילו כדורים (במיוחד הכדורסל, אני זורקת אותו לסל, הוא נכנס, פוגע בריצפה, ואז פוגע לי באף. וגם שהוא לא כנס הוא עדיין פוגע לי בפרצוף, אז כן יש לי פחד מהמם), במיוחד התקרית עם כדור השטן בכדורעף (היו לו חורים בצורת עניים ופה נשבעת!) אבל כן פרק יפה, ותמשיכי עם הקיטשיות!!!!!!! זה אחד הדברים שרני הכי אוהבת הסיפור והזכרת לי שאני צריכה לשנות את הסיפורים שלי טיפה כי אצלי זה פשוט משעמם! וזהו, שהיה לכם סוף חופש שמח (אפילו שזה לא) ויאללה ביי! :)

19/04/2014 18:23

    חחחחחח את כזאת ילדה נזק אני זוכרת שפעם שיחקנו כדורעף בשיעור ספורט וניסיתי לעשות תחתית זה עף ללמעלה, באתי לתפוס וזה נפל לי על האף, תפסיקי יש לך סיפור מדהים עם עלילה מדהימה, התגעגעתי לשיחות שלנו, אני אחזור מיום הולדת של חברה ואשלח לך מייל

    19/04/2014 18:37

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

19/04/2014 19:07

אעאאעאעעאעאעאעאעאעעאעטעטעטעטעעטעטע אני יודעת מה הולך לקרוווותתתת תמשיכעייייי

19/04/2014 19:42

מהממם המשךךךךךךךךך

19/04/2014 20:00

יאוו נראה לי אני היתי באותו מצב של מור נבהלת מאסתי הזאתיי מזה הבהילה חחח סורי של הגבתי פרק קודם לא הייתי באתר עכשיו נכנסתי וקראתי את הפרקים ואני דורשת ממך לסיים את העבודות שלך ואז להמשיךך כי א. חייבת לסיים את העבודות שלךך חחח אני בעצמי נשאר לי קצת ואז אני מסימת עבודה בערביתת יאוו איזה מתיש זהה עוד שניה אני מתהה ברצינות צזה המקצוע הדפוק הזה שדחפו שנלמג מה אני יודעת מילה אחת שניים חחח טוב בקיצר אני דורשת המשךך לפני שחוזרים לבצפרר מיידדד!!

19/04/2014 20:11

תודה שנינושש❤️
תמר את מנבאה תעתיד ולא ידענו?
לרי תודה❤️
אורין? איי איי קפטן!

19/04/2014 23:45

    יש לי שאלה אליךך שמת לב לזה שכל פרק אני מגיבה אותה תגובה? חחחחחחחחחחחח

    19/04/2014 23:59

    חחחחחחח את האמת? כן

    20/04/2014 00:18

    שני אמרתי לך שהיא שמה לב חחחח

    20/04/2014 01:26

    דיברתן עליי מאחרי הגב אני רואה

    20/04/2014 01:34

    חחחחחחחחחחח

    20/04/2014 08:37

    זה פשוט יש לי קיצור במקלדת אז אני לא מתאמצת
    אבל אם זה חשוב לך פעם באה אני ארשום תגובה ארוכה מאודד

    20/04/2014 10:45

    זה פשוט יש לי קיצור במקלדת אז אני לא מתאמצת
    אבל אם זה חשוב לך פעם באה אני ארשום תגובה ארוכה מאודד
    וזה לא שאני לא אוהבת את הסיפור אני מתעצלת לרשום תגובה

    20/04/2014 10:46

איכככככ אמא שלו ממש מגעילה….

20/04/2014 02:10
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך