הסיפור שלי :)
איך בנתיים ? לכל הרוצות או הרוצים לשאול שאלה או סתם לדבר הנה המייל שלי [email protected]

אהבת נעורים הא? פרק 3 .

הסיפור שלי :) 21/07/2015 1129 צפיות 3 תגובות
איך בנתיים ? לכל הרוצות או הרוצים לשאול שאלה או סתם לדבר הנה המייל שלי [email protected]

היי בנות , אני מאוד שמחה שאתם מגיבות זה נותן לי כח להמשיך :)
עם תצטרכו עזרה או סתם לדבר הנה המייל שלי [email protected] :)
הייתי מביאה את הטלפון שלי אבל הוא בתיקון אז בנתיים יש לי את האיימל שאאני מחוברת אליו כל היום מאז שפתחתי את הדף הזה ♥
אשמח עם תשלחו הודעה :)

* ריילי אנטמון בת 19 שיער בלונדיני עיניים ירוקות , רזה ומתאמנת החברה הכי טובה אנה , חבר ? דיימון מנטון .
*דיימון מנטון בן 20 שיער שחור עיינים חומות גברי ביותר החבר הכי טוב כריס חברה ?ריילי אנטמון.

ישבנו אני כריס ריילי ודיימון בדשא ליד האודיטוריום , הדלקתי סיגריה לי ולריילי וכריס ודיימון כבר עמדו לסיים את שלהם , " אולי נבקש חופשה מהאוניברסיטה וניסע לטיול ? " ריילי קפצה בשאלה .
" אני לא חושב שיסכימו " כריס ענה .
" נשאל מה אכפת לכם , ארבעתנו ככה יושנים על הים , מסיבות טבע כל לילה בן ארבעתנו יהיה פצצה " היא אמרה בהתלהבות .
היא והכריס הסתכלו עלי ועל דיימון " אחי מה שבא לכם אני זורם " דיימון חייך וריילי קפצה עליו בחיבוק .
" אהובתי מה את אומרת ? "
" מממ זורמת " חייכתי אליו והוא נתן לי נשיקה קטנה בשפתיים .
עשיתי פרצוף נעלבת " זה לא מספיק " התבכיינתי .
הוא רכן את שפתיו ונתן לי נשיקה ארוכה נשכתי את שפתי התחתונה וחייכתי אליו .
הוא התקרב אלי ולחש לי באוזן " כבר אמרתי לך מה זה עושה לי שאת נושכת את השפה את עושה בכוונה ? " הוא עשה פרצוף כועס .
" כן " אמרתי וקמתי ללכת לקפיטריה הוא תפס בידי וסובב אותי " תפסיקי עם זה או שאני לא ישלוט בעצמי " הוא אמר וחייכתי חיוך משועשע ותחמן .
" אה אוקי רצית את זה קיבלת " הוא אמר והרים אותי שהפרצוף שלי על הגב שלו והרגליים מלפנים " לא כריס בבקשה אני מצטערת נוו " צעקתי וראיתי אנשים צוחקים .
הוא הכניס אותי לחדר שלו והדביק לי נשיקה אגרסיביות משכתי אותו למיטה ונפלנו ביחד שאני עליו " אתה הרמת אותי " שאלתי אותו שהוא מבין שאני הולכת להתעלל בו " ממ לא בטוח " הוא אמר בפחד , התקרבתי לאוזן שלו וגנחתי לו שם בשקט הוא בא לסובב אותי והתחלתי לדגדג אותו כן הא ? מי היה מאמין שגבר כמוהו יהיה רגיש לדגדוגים בצורה שהוא לא יכול להחזיר לי .
שהפסקתי הוא עדיין נע במיטה בצחוק יצאתי מהחדר משאירה לו לצחוק לבד והלכתי לריילי ודיימון שלעומתנו לא מתביישים בעצמם והתחרמנו על הדשא .
" אחמ אחמ " השתעלתי והם הפסיקו ריילי הסמיקה ודיימון חיייך .
הלכתי לקפיטריה ונתקלתי במישהו " תסתכלי לאן את הולכת משוגעת " הוא אמר מנקה את המים מגופו והסתכל עלי ונעצר " טמבל " סיננתי ולקחתי קולה מהמקרר .
" אני חושב שאת חייבת לי בקבוק מים חדש " הוא אמר משועשע
" אני חושב שכדי שתתרחק ממנה " כריס אמר והרגשתי מתח לא סבר בין שתיהם כאילו הם מכירים אחד את השני עזבתי את הקולה " בייב בוא נלך" ניסיתי לשכנע והוא הקשיב :)
" תזהר ממני יזין " כריס צעק לו שהיינו בכניסה לקפיטריה הבנאדם הזה צחק ויצאנו " מה לך ולו ? " הוא התחיל .
" הוא נתקע בי וביקש שאני יקנה לו בקבוק מים חדש " אמרתי
" נתקע הא ? אני יראה לו מה זה " הוא בא להסתובב ועצרתי אותו " אני חושבת שיש לנו משהו אחר לעשות במקום זה " חייכתי חיוך תחמן " מממ " הוא נישק אותי והלכנו לחדר שלו .
" הא שכחתי "הוא חייך חיוך משועשע והתחיל לדגדגן אותי כן נראלי שלא אמרתי שאני רגישה קצת יותר ממנו נפלתי והוא תפס אותי " אני אוהבת אותך " " אני יותר בייב " והתנשקנו .

^*^ ימי התיכון –

היה 8 וחצי וכבר הייתי חצי מאורגנת , לבשתי גינס סקיני חולצה צמודה עם כתפיות התאפרתי טיפה שמתי בושם והוא כבר דפק בדלת .
פתחתי הוא לבש גינס וחולצת טריקו לבנה הריח של הבום שלו שיגע אותי " וואו " הוא חייך
עלאק וואו .
לקחתי את המפתחות ויצאנו .

נכנסנו לאוטו והוא הניע אותו " לאן נוסעים ? " אמרתי " מועדון חשפנות " הוא חייך " מה " הרמתי קצת את קולי " סתם הפתעה " הוא לקח אותי לים כן כמה שזה נראה קיטשי זה המקום הכי יפה שיש לשבת בו בלילה .
האורות של הסירות מופעלות וזה נראה כאילו יש כוכבים בים , הרוח נושבת על הפנים וזה הרגשה מדהימה " הייתי ילד מטומטם " הוא אמר אחרי שתיקה מרעישה .
" אתה ילד מטומטם * " תיקנתי אותו והוא חייך " אני מצטער שסבלת בגללי ככה , לא חשבתי שזה ילך כזה רחוק , אני הקשבתי לחברים שלי במקום לחשוב מה זה יכול לגרום לך " הוא הסתכל עלי והתקרב " כריס " אמרתי והוא זז " אני לא יודעת עם אפשר לסמוך עלייך " השפלתי את מבטי .
" תנסי אותי " הוא אמר .
התקרבתי אליו וריסקתי את שפתיי עליו הוא הכניס את לשונו לפי וקיבלתי אותו בברכה הרגשתי מדהים הנשיקה הכי טובה שהייתה לי כל הכעס והתסכול עליו הוצאתי בנשיקה ולאט לאט הכעס נעלם.
לא נשכח,נעלם.


תגובות (3)

ממש יפה תמשיכי במהירות:)

21/07/2015 20:43

יפה תמשיכי

21/07/2015 23:29
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך