אז..אלו החיים שלנו מהיום ? פרק שני

אנונימית ^~^ 23/08/2014 774 צפיות 2 תגובות

״חבל דווקא יש לך אחלה גוף״ אמר התקרב אלי וסוג של חיבקותי תוך כדי שהוא מלטף לי את התחת. ״ עוף מפה אידיוט !!! נתי !!!!!!!!״ צעקתי ונתי בא וראה אותי במגבת ואותו מטריד אותי הוא סובב אותו הביא לו כאפה וגרר אותו החוצה לא היה לו כוח למלחמות רואים עליו. קרה לו משהו. לאחר כמה דקות מאי נכנסה לחדרי מאי קטנה ממני בשנתיים היא בת 14.
״ מה קרה לנתנאל״ שאלנו ביחד ״הוא נראה מדוכא״ אמרתי ״הוא עצוב, אבל למה ?״ היא הוסיפה ״טוב חכי אני יתלבש ונלך לבדוק.. שמתי על עצמי גופיה שחורה ושורט שחור וכפכפים נחשו באיזה צבע ? שחור. ״נתי..״ אמרתי כשירדתי קומה ללמטה וראיתי אותו יושב שם ואוכל גלידה.
״תביא לי גםם״ אמרה מאי וחייכה את החיוך השובב שלה. ״נתנאל למה לא סיפרת לי שניפרד תן ??״ נכנס דניאל הביתה וצעק ״נפרדת מהמפגרת ??״ שאלה מאי בשמחה. לא ידעתי מה להיות שמחה או עצובה פשוט עליתי לחדר שלי ושתקתי לאחר כמה דקות הדלת נפתחה ומעט ונשמע קול ״ אפשר להכנס״ זה היה דניאל לא עניתי פשוט המשכתי לחשוב. הוא נכנס ושאל ״מה קרה שני ?״ לא עניתי קמתי מהמיטה והלכתי למרפסת.. ״גברת וייס הצעירה מדוע התחצפת לשחר ?״ נכנסה מזי האמא החורגת שלי ושאלה ״כי הוא ניסה לאנוס אותי״ עניתי בקרירות והסתובבתי לכיוונה התחלתי ללכת לכיוון הדלת ששם הם היו וחסמו אותה ״אני הולכת לפארק״ ראיתי את מזי עומדת שם בשוק על הבן שלה אבל לא היה אכפת לי. תזכרו את זה תמיד אליהם אני מדברת תמיד בקול שקט וקריר. ״ אני גם.״ שמעתי את דניאל אומר ״ לאן את הולכת ?״ שאל נתנאל כשראה אותי ליד הדלת ״לפארק איתי״ ענה לו דניאל ופתח לי את הדלת. ישבנו בספסל ליד הפארק ״ היי דניאל מי זאת ?״ שאלה איזה אחת והתיישבה לו על הברכיים. ״חברה שלו״ עניתי כדאי שהיא תלך. ״אתם ממש דומים אתם יודעים ?״ היא שאלה ״כן עכשיו עם לא אכפת לך אני רוצה להיות טיפה לבד עם דניאלי שלי״ אמרתי ״ שני נו ברצינות היא אחת הזונות. היא אחותי היא נורא עצבנית אז אנחנו יצאנו כדי לדבר את יכולה בבקשה להשאיר אותנו לבד ?״ הוא שאל אותה ״ אין בעיה עם אתה רוצה אנחנו עם אור ואביאל שם״ אמרה הצביע על המקום והלכה. ״מה קרה שני ?״ הוא שאל


תגובות (2)

הסיפור מאוד מעניין ואשמח שתקראי את הסיפור שלי :)

23/08/2014 10:14

    תודה רבה ונראה אולי כני אקרא עם יהיה לי זמן כי את הזמן הפנוי היחידי שיש לי אני כותבת ועד שאני מסיימת נגמר לי הזמן

    24/08/2014 12:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך