הסיפור שלי :)
איך בנתיים? ממשיכה אחרי שתי דירוגים.

אז זהו? הקדמה

הסיפור שלי :) 19/08/2015 698 צפיות 4 תגובות
איך בנתיים? ממשיכה אחרי שתי דירוגים.

כן זה תמיד היה הרגל כזה שלי להיקלע למקומות לא נכונים,לדברים הכי לא מתאימים אבל כן זאת אני ,'באד גירל' כמו שאומרים? אני לא אוהבת את זה ואני לא מתנהגת כמו ילדה רעה,אבל אני תמיד יקלע לזה,מצחיק שאני אומרת את זה אבל ככה הגורל שלי הא?

אני חיה בשכונה סבירה,שדבוקה לשכונת פשע ולשכונת הון , לא חסר לי כסף אם חשבתם ככה,יש לי הכל מהכל פשוט לא הסתדרתי שם.

אני איימי בת 18 ולפני חודש עברתי לדירה משלי,חמודה שמתאימה לי,קירות בהירים, חדר גדול, סלון פינתי ,מטבח חמוד אבל עם מרווח ושולחן לקפה.
אני עובדת כמלצרית במסעדת 'סאן אנד ביץ' שעל חוף הים.
יש לי את החברה הכי טובה שלי איזבלה שלא דיברנו הרבה זמן בגלל המעבר דירה והעבודה שהיא התקבלה אליה,אבא שלה מנהל עסק מצליח של רשת בגדים 'גולפר' הוא רצה שאני ידגמן בשבילו אבל אני ישר שללתי.

היום יש מסיבה ענקית בשכונת ההון ששם ההורים שלי גרים ואיימי עם משפחתה היא הזמינה אותי למועדון שם ואני ישר הסכמתי.
השעה הייתה 9 וחצי שכבר הייתי מאורגנת עם שמלה חמודה בצבע שחור עם גב פתוח וטיפטיפה מיני.
התאפרתי ויצאתי למועדון.


"הלו?"
"מאמיייי" שמעתי צרחה בטלפון אוח איימי,נאנחתי.
"אני שתי דקות שם,מחפשת חניה" אמרתי לה.
"לאלא תכנסי לוייאיפי שמרתי לך"היא אמרה ונתקע.
נכנסתי לחניה הגדולה והמסודרת וראיתי את איימי מנופפת לי.

נעלתי את האוטו והתחבקנו "נהנים?" היא שאלה "נהנים"אשרתי את דבריה.

נכנסתי למועדון עוצמרת המוזיקה הייתה מרעישת אוזניים ואיזבלה צעקה לי לבוא לבר.

"וודקה רדבול כפול" צעקתי לברמן שהסתכל עלי במבט מאוד מעניין.
"נהנים היום הא?" הוא צחק ומזג לי שתי כוסות.
"נהנים נהנים" צחקתי ושתיתי את הכוס בוואט אחת.
הוא חייך והמשיך לעבוד.

"הוו ברמן עוד שוט קטןקטנטן אחד"גיהקתי אליו.
"אני חושב שזה מספיק לא?"הוא חייך.
גיהקתי ואמרתי לו "בבקשה אחד אחרון?" הסתכלתי בצדדים איזבלה נעלמה.
"אחרון" הוא צחק ומזג לי שוט.

"אז איך זה לנהוג ברכב של איימי קורשון?" צחקתי.
"די בסדר,לפנות ימינה בכיכר?" הוא שאל
"כן".
"הו את גרה לידי איך זה שאף פעם לא ראיתי אותך?"
"לא יודעת"נאנחתי ועצמתי את עיני,כאב ראש הפתיע אותי.
.
"הגענו" הוא אמר והזיז אותי.
"איך תלך הביתה?"שאלתי.
"אני גר שתי בניינים לידך זה לא היה כלכך קשה ללכת,קצת ספורט"הוא חייך וטפח על בטנו.
"אוקי לילה טוב"
"לילה טוב"


תגובות (4)

לא כל כך מובן מי זאת איזבלה ומי זו איימי את מבלבלת בין הדמויות ומי הסיע אותה הביתה המעברים שלך חדים מדי תפרטי יותר אני מבינה שהסיפור עוד ב"חיתולים"

19/08/2015 23:49

אבל תצטרכי לפרט יותר כמו איך המקום נראה וכדומה

19/08/2015 23:50

מחכה להמשך אוח איזה מעצבנת האפליקציה הזאת אי אפשר לרשום תגובה

19/08/2015 23:50

תמשיכי ומצטרפת לתגובה של "גירל" המעברים חדים ולא ממש מובנים תעשי מנקודות מבט זה יסדר את הכל ותתארי את הדמיות יותר :) אבל הסיפור נישמע מעניין תמשיכי

20/08/2015 08:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך