איך התאהבתי בו? פרק 4

24/05/2016 899 צפיות אין תגובות

נקודת מבט מאור
שאלתי אותה כשראיתי אותה  ״איך קוראים לך?״ בקול מאיים וקשוח ״לך תזדיין״ ענית ברוב חוצפת יש אומץ כבר התחלתי להתעצבן ושאלתי שנית ״שאלתי איך קוראים לך״ אבל בקול חזק יותר ומאיים יותר והיא ענתה לי כאילו היא המורה שלי ואני ילד קטן ״ל-ך ת-ז-ד-י-י-ן״ ״מאיפה יש לך את האומץ הזה?״שאלתי ועשיתי תנועה לחיילים והם יצאו ישר ולפני שהחלטתי מה אני עושה היא  שאלה  ״מה תרביץ לי?״ שאלה עם גלגול עיניים וזה עיצבן אותי שהיא מגלגלת לי עיניים מי ניראה לה שהיא הזונה הזאת ״אל תגלגלי לי עיניים, אני לא חבר שלך״ צעקתי,וראיתי בעיניה בהלה אבל זה לא עיניין אותי אפילו לא היה לי כוח והבנתי שאני צריך להיות בהתחלה נחמד לפני שהיא תיראה מי אני באמת אבל היא החליטה לענות לי על השאלה ששאלתי אותה וענתה ״קוראים לי ליאן״ גיחכתי ואמרתי ״ככה אני יותר אוהבת אותך״ ״אתה אוהב אותי״ התגרתה ביא ״איך אני יוכל לאהוב את הבת של האויב של אבא שלי ואיך אני ביכלל יוכל לאהוב״ אמרתי בעודי מתעצבן משאלתה ״מה זה אומר?״ הייתה מבולבלת ״את שומעת אותי״ צרחתי והיא קפצה מבהלה ואני שוב פעם גיחכתי אבל הפעם היה לי חיוך כי חשבתי כבר איך אני הולך לזיין אותה זיון חזק… רק שהיא תקפוץ על מקום אחר ״למה אתה מחייך ואיזה אויב ועל מה אתה מדבר ואבא שלי לא היה מתעסק עם אבא שלך או בן אדם אחר כמוך כי הוא לא כזה״ אמרה ואמרתי לה ״תרגעי״ כי לא היה לי כוח לכל השאלות ובאמת שאני מנסה להיות רגוע פעם ראשונה יוצא לי כל כך טוב אבל זה רק ליום הראשון, ישבתי לידה ״תספר כבר״ ״אני לא יספר כלום״שוב פעם התחילתי ליכעוס אבל ניסיתי להישאר רגוע והוסיפתי ״את תספרי לי כל מה שאת יודעת על אבא שלך״ ״למה אבא שלי עבריין כמוך?״ שאלה בציניות אבל עניתי לה ברצינות ״אבא שלך לא רק עבריין אלה הוא גם בוגד״ ״בסדר בסדר״ אמרה ועשתה את עצמה נכנעת איזה חוש הומור עוד מעט אני יכנע לעצמי ולחוק של אבא שלי שאומר להיות רגוע בפגישה הראשונה ולא לעשות כלום נגד רצונה שתספר מידע אבל במפגשים האחרים לעשות מה שבא איתה מרוב עצבים ״לאבא שלי קוראים אייל תורז׳מן והוא עובד ב-״ וקטעתי אותה  ״לאבא שלך לא קוראים אייל מותק קוראים לו יצחק אסארף,את עוד מעט בת 18 חשבתי שכבר סיפרו לך שאת מאו-״ ״אני לא מאומצת יא פסיכופט אני לא מאמינה לך לך מימני תן לי ללכת מהמקום הגדול והמיזדיין הזה לא באלי להיות ליד שקרן כזה כמוך״קטעה את דבריי  בצרחה ואני צעקתי גם  ״תתחילי להבין באיזה מצב את מאמי את נחטפת על ידיי את לא הולכת עכשיו לצאת מפה עד שאני לא יחליט ואת לא תרימי עליי את הטונים שלך הבנת אותי?״ שאלתי שאלה רטורית והתעצבנתי אני לא כמו אבא שלי עם סבלנות אין לי סבלנות מזויינת מעוצבן היא לא ענתה השפילה את מבטה ״אני מאומצת?״ שאלה וירדה לה דימעה היתרכחתי טיפה כי גם אני הבנתי שאני מאומץ רק בגיל 10 ואז אבא שלי לקח אותי בחזרה אליו האבא שבגללו אני פה וביגללו אני בעולם הפשע האבא שבינתיים הוא הבוס שלי ואז חזרתי לפרצוף האדיש שלי ושלא תחשבו שהיתר עתי ביגללך ממש לא פשוט עזבו את זה תדעו בהמשך… הקול הקשוח והאדיש שלי נשמע ״כן, אבל זה לא מה שמעניין עכשיו״ ״אז מה מעניין אותך״ ״מעניין אותי על האבא האמיתי שלך״ אמרתי לה ואז הבנתי לפי המבט שהיא אפילו לא יודעת איך קוראים לו למרות ששהייה לפני אמרתי לה הכל אבל בטח ביגלל שאמרתי הכל תוך עצבנות אז אמרתי הכל מהר מידי והיא לא הבינה ״את בטח חושבת איך קוראים לו או אם אני משקר?״ אמרתי בקול אדיש ומחוספס ואז היה לה מבט מוזר לרגע והיא שאלה אותי ״איך קוראים לך?״ היתעצבנתי והייתי כעוס משאלתה ועניתי ״בישבילך אדוני״ ואז היה לה פרצוף של WTF (ואט דה פאק) והיא הייתה המומה ״טוב אדוני״ אמרה בזילזול והתפרצתי עלייה ״אני יודע שלפי החוק של אבא שלי אני צריך להיות נחמד אלייך והכל אבל את עולה לי על העצבים ואני נשבע לך שאני יהרוג את אמך ואביך שאמצו אותך עכשיו אם תמשיכי לזלזל בי כלבה״ צעקתי ולא הייתי אמור לקלל אותה בפגישה הראשונה אבל אין מה לעשות גם לסבלנות שלי יש גבול היא נהייתה מבוהלת ״בס..סך    ה..כל    שא…לתי   איך …   קורא..ים ל..ך״ אמרה מפוחדת ״קוראים לי מאור אבל בישבילך אדוני״ אמרתי לה רגוע יותר אבל בטון מאיים קשוח וכעוס והיא אמרה לי…..
5 לייקים 2 תגובות ממשיכה????????❤️


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך