Angel of love
איך הפרק??
תגובות וממשיכה ♥

איך התאהבתי? פרק 5 ♥

Angel of love 25/11/2013 1614 צפיות 8 תגובות
איך הפרק??
תגובות וממשיכה ♥

מנקודת המבט של עדי:
התאפרתי קצת ויצאתי, אחרי כמה נסיונות אחרונים להעיר את אור ונוי,
"איזה יפה" אסי בחן אותי שיצאתי מהחדר, אני הסמקתי והסתרתי את זה, ירדנו ואכלנו ביחד, היה מצחיק דווקא….רק שאסי בטעות העיף אוכל על העובדים שם, כן…חכם :D
"מה ניראללךך" צרחה עליי נוי שנכנסתי לחדר, "מה..עשיתי משהו?"שאלתי, "פיספסתי פאקינג ארוחת בוקקר!" צרחה , "את מתלוננת עוד?! שעה ניסתי להעיר אותךך זה לא אשמתי שאת יושנת כמו בול עץ, " אמרתי וצחקתי, "יאיוו אז….היה טעים?! "
"טעים מאוד" חייכתי בכוונה "יאיוו מה אני יאכל עכשיו אני יגווע ברעב! יאיאיו"
"תירגעי ניצא לאכול משהו בחוץ" אמרה אור שקמה, "כבר אחד עשרה…"
"זה בסדר גם לירן וסער לא אכלנו" אמרתי ונוי שתקה,אחרי כל החפירות שלה, כנראה שמעה לירן קפאה.."תתלבשו כבר זה היום השני באילת חברותת!!" צרחתי,
יצאנו והם אכלו אני ואסי בהינו בהם אוכלים, כן ממש מעניין … "כמה אפשר לאכול על הבוקר…" מילמלתי, "שמנים "
"מי שמדברת טחנת את כל החדר אוכל מקודם!" אמר אסי וצחק, "אני ?! אתה העפת אותו על המלצרים!"
"טוב טוב שקט קצת…." אמר לירן,
"אז מה התכניות לערב"שאל סער, "נזרום עם מה שיהיה"
"יש ניראלי מסיבת בריכה במלון" אמרה נוי , "וואלה נשמע טוב "
"עם צוות הבידור יש גם קריוקי," צחקה אור, "מה אנחנו כיתה ב?! מזה צוות בידור" התלונן אסי, "יהיה כיף הולכים לזה" קבעתי בכוונה וחייכתי חיוך מנצח, אסי התעצבן…
"ועכשיו…לקניון!" אמרה נוי, "אוי לא…" מילמל סער, "אני לא מתכוון לסחוב לכן את כל השקיות…אנחנו נלך לעשות דברים מענינים יותר" אמר לירן והסתכל על אסי שחייך , הבנתי כבר מהזה….'דברים מענינים יותר'
"תהנו" אמרתי וקמתי, הלכתי אם אור ונוי לעבר הקניון….

מנקודת המבט של אסי:
ישבנו בבריכה שתינו קצת היה כיף , כמה בנות באו ישבו עלינו אוי החיים הטובים, "מאיפה אתה…" שאלה אותי אחת, "מאיפה שאת מאמי"
"ראשון…"
"פשש….בת כמה" שאלתי בשביל הקטע , "13 " היא קרצה, מה לעזעזל…."ניראית יותר…" מילמלתי, "הרבה אומרים לי…"
"וואלה…"אמרתי וניסתי לרמוז לה לרדת ממני…קטינה הילדה, "בן כמה אתה.."
"17…את יוכלה לקום? קצת כואב לי" אמרתי ולירן שישב לידי התחיל לצחוק, היא קמה והתיישבה לידי, לא היא לא מבינה רמזים… "סער תעיף אותה ממני, " לחשתי לו, "לא מתעסק עם קטינות ראיתה מה קרה לאייל גולן" הוא אמר "מה הקשר יא הומוו" צעקתי עליו וקמתי משם עצבני נכנסתי לבריכה שחיתי קצת….כל פעם דיימנתי את הפנים של הגמדה ההיא…יאיו מה ישלי… היא אחות של חבר שלי והיא ילדה טובה מדיי כוסאמק, יצאתי מהבריכה והתיישבתי על המעקה מסדר תשיער, "אסי?" שמעתי קול הסתובבתי…פאק זה לא קורה לי…

מנקודת המבט של עדי:
אחרי שופינג מטורף, אין חנות שלא עברנו עלייה בקניון הזה…התעייפנו ואפילו לחזור את כל הטיילת לא היה לנו כוח, הזמנו מונית…כן עד לשם המצב הדרדר, "הלכו לי הרגלייםם!!" צעקה נוי,
"לא נורא תסתכלו על הצד החיובי…נחזור עם עוד מזוודה הביתה" אמרתי והן צחקו, המונית הגיעה ועלינו עלייה כן עם כל השקיות איכשהו…זה התפקיד של הבנים לסחוב את כל זה!
הגענו למלון בשעה טובה, ונכסנו, התקדמתי לעבר המעליות וראיתי מולי את אסי מדבר עם איזה אחת…התקרבתי קצת…כן אני חטטנית, רציתי לשמוע, ומי זאת בכלל…ניראת כזאת פרוצה עם אודם אדום על כל הפנים שלה, "מה את עושה פה"
"אני עובדת פה" היא חייכה, "ואלה"
"וואלה ….אז…מה אתה עושה פה"
"עם חברים"
"יפה " "מצויין" הוא אמר ובא ללכת, "רגע" היא עצרה אותו, "מה את רוצה סיוון"
"נוכל לחזור למה שהיינו פעם ?" היא שאלה , מה לעזעזל….ראיתי שהוא היה בשוק, והיסס בתשובתו, לא יודעת למה ליבי פעם בחוזקה…למה רציתי שיגיד…
"לא" הוא קבע והלך משם.


תגובות (8)

תמשיכייייייייי

25/11/2013 04:35

המשך עכשיווווווווווווווווווווווווווווו

25/11/2013 04:37

מושלם

25/11/2013 05:18

שלמות תמשיכייי

25/11/2013 05:44

תמשיכי עכשיוו!!!

25/11/2013 05:49

מושלםם תמשיכי!

25/11/2013 10:19

מהמםםם רק לא הבנתי את הסוף

25/11/2013 13:10

תודה לכולן ♥
ו- orinyy הוא אמר שהוא לא רוצה להמשיך בקשר עם סיוון הזאת שבהמשך תדעו מי זאת (:
וזה מה שעדי רצתה שיגיד…

25/11/2013 13:52
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך