אם היית רואה- 4

lina15 03/03/2015 648 צפיות אין תגובות

כשהתלבשתי היום לבית-הספר ידעתי מה אני הולכת לעשות בזכות יובל שממש עזר לי לבחור את הבחירה הנכונה באתי לבית-הספר הלכתי לחצר איפה שורדי תמיד הולך לפני שכולם באים. רציתי להגיד לרודי שאני מרגישה אליו רגשות חזקים ואז פתאום משום מקום ראיתי אותו מנשק מישהי אחרת אני מכירה אותה קוראים לה סיון שסיון הלכה ואמרה לרודי "שלום בונבון שלי" רודי שם לב שמישהו מתחבא בשיחים הוא עשה כאילו הוא לא ראה ומיד רץ וקפץ אל זה שמתחבא בשיח אבל הבעיה היחידה הייתה שאני זו שהתחבאתי בשיח בכיתי נורא כי ראיתי את האהבת חיי מתנשק עם מישהי אחרת ואומרת לו "בונבון שלי" שבכלל רודי אמור להיות הבונבון שלי אך ורק שלי.

רודי ראה שזו אני זו שמתחבאת בשיח וגם ראה שאני בוכה אבל לא דמעות של עושר אלא דמעות של כאב ובגידה. בא וחיבק אותי אבל אחרי שקלטתי מה קורה עזבתי את אחיזתו מעליי וברחתי הבעיה היא שהוא רץ יותר מהר ממני ותפס אותי הוא הרים את פני שהיו מורדות למטה כמו בטקס של יום השואה בבית-הספר וקירב אותי אליו הוא שאל אם הכול בסדר אבל לא כול-כך כעסתי שבהתחלה לא עניתי ואז עברה לי המחשבה של מה שיובל אמר לי מאתמול "את צריכה להסתכן ולעשות מה שהלב שלך אומר".ואז פתאום ממצב שאני לא יכולה לפתוח את הפה למצב שאני צועקת הכי חזק שאני יכולה על הבוגד השפל הזה "מי אתה חושב שאתה בוגד מנובל ושפל אתה לא מתבייש כול-הזמן הזה שחשבתי שאתה הגבר המושלם בשבילי ואפילו עזרתי אומץ ובאתי להגיד לך מה אני באמת מרגישה שאתה פשוט ירתה בי ופגעת בדיוק בלב שלי שהתנשקת עם סיון הפקצה הזאת אין לי יותר מה להגיד לך" הפנתי את גבי והלכתי משם מיררתי בבכי קשה רודי שלא נתן לי ללכת תפס לי את היד האחיזה שלו הייתה חזקה ממש.

אמרתי לו"עזוב אותי כבר פגעת פי מספיק אתה לא חושב" רודי שלא אמר כלום מספר שניות וסובב אותי שוב אליו רק שהפעם לא היה לי המשנה כבר כול זמן שהסתכלתי אליו חשבתי אל מה שיובל אמר לי אתמול"את צריכה להסתכן ולעשות מה שהלב שלך אומר" התנגן לי בראש. רודי שלא אמר לי כלום ופשוט הרכין את ראשו פתאום גם הוא עזר אומץ ואמר לי בצעקה הכי חזקה ששמעתי בחיים הקצרים שלי " אין משהי שאני רוצה כחברה שלי יותר ממך" וראיתי דמעות זולגות מעיניו הכחולות. אמרתי לו"איך יכולתה לעשות לי את זה" בזמן שגם אני ממררת בבכי בזמן שהוא לא אומר כלום ומחבק אותי הכי חזק כאילו פחד שאני אברח לו שוב וככה התחבקנו עד שהצלצול של תחילת היום הפריד בינינו לא ידעתי מה לעשות ולא ידעתי שוב על איזו מוזן לעלות.

האם לעלות על המוזן של רודי "הבוגד והשפל" ולתת לו הזדמנות נוספת אפילו שהקשר לא התחיל וכבר שי בעיות וסיכוכים של בינו לבינה של בגידות כמובן(שהיה ברור זה הוא שבגד למרות שהקשר אפילו לא התחיל) או על המוזן של גבר לא ידוע,שאני מכנה "האחר" ולהתחיל התחלה חדשה ונקייה אתו.

קחו זמן למחשבה ובסופו של דבר הכול היה על מקומו בשלום.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך