הלו קיטי
אוהבת מלא ❤

"אם רק תתני לי להישאר"-פרק חמישי.

הלו קיטי 04/05/2015 1011 צפיות 4 תגובות
אוהבת מלא ❤

"אהבת את ההפתעה?" אליאור שאל אותי בזמן שאכלנו ארוחת בוקר.
"ידעת מזה ולא אמרת לי?" שאלתי בהלם מזוייף. היה ברור שהוא ידע ועזר לאושר לסדר את הדברים.
"סליחה (?)" אמר בחצי שאלה וחייך. צחקקתי.
"מאמי תסיימי לאכול ונלך להתלבש" אושר אמר כשבידו צלחת עם האוכל של כולם.
"שמן, לקחת להם את כל האוכל"
"אני רעב. לא אשמתי" אמר מסיר את האשמה מעליו. חייכתי ונתתי לו נשיקה.
"ליני את באה איתי להחליף בגדים?" אלינור שאלה אותי שסיימה.
"בטח בואי נלך, אושר מה ללבוש?"
"מה שאת לובשת בדר"כ, רק לא חשוף מידי". אמר בציניות ואז ניהיה רציני. הסתכלתי עליו קמה וקרצתי לו.
"ליני אני באה לחדר שלך" אלינור אמרה והלכנו.
~אלינור~
"אלי היה משהו בינך לבין אחי אתמול אחרי שהלכנו" שאלה וחייכה חיוך ממזרי.
"ליני אני לא יודעת מה קורה בינינו. הוא מראה לי שהוא אוהב אותי אבל שניה אחרי זה הוא הולך להתחיל עם כל מה שזז". אמרתי בעצב שנזכרתי אתמול שאליאור השתכר והתחיל עם מישהי מהבר וזרם איתה.
"אוי אלי אל תדאגי. הוא אוהב אותך פשוט הוא דפוק. הוא לא יכול להודות באמת כי זה יוריד לו מהתדמית אל תדאגי" לינוי אמרה וניסתה לנחם אותי.
"ליני אני נפגעת מזה שהתדמית שלו יותר חשובה לו ממני, אולי הוא לא באמת אוהב אותי?" אמרתי וכאב לי לחשוב על זה.
"מה פתאום הוא אוהב אותך הכי בעולם. אני אדבר עם הנכה רגשית הזה" אמרה ושתינו צחקנו.
"טוב שכחי מזה אנחנו באילת ואנחנו נהנות עם או בלי אהבה" לינוי אמרה בחיוך.
"סתמי. לך יש את אושר, איזה מושלם הוא" רציתי שגם אליאור יהיה ככה. שיתן לי גם הרגשה טובה.
"אלי הוא פשוט מושלם. וההפתעה שהוא עשה לי אתמול היתה מושלמת את לא מבינה איך התרגשתי" אמרה בחיוך וחיבקה את הכרית. צחקתי למראה המאוהב שלה.
"טוב את מוכנה לקום אנחנו צריכות להתלבש, הבנים עוד מעט באים" זירזתי אותה.
אני לבשתי את זה- http://www.ladila.co.il/catalog.php?id=3085
ולינוי לבשה את זה- http://www.ladila.co.il/catalog.php?id=2679
התאפרנו בקטנה והבנים בדיוק דפקו בדלת. פתחתי להם, והסתכלתי על אליאור.
הוא בחן את אותי ואני הרגשתי מובכת. אושר נתן לאליאור כאפה בעורף והלך ללינוי. "מזה הקצר הזה? לכי להחליף ואני לא שואל אותך" קבע עובדה. ונכנס לחדר.
"גם אני לא שואלת אותך" אמרתי והוצאתי לשון.
~אליאור~
"נו אחי, מה נסגר איתך ועם אלי?" אושר שאל שהיינו בדרך לחדר שלו לאסוף אלי וליני ךיום כיף.
"נסגר? זה עדיין לא נפתח כבר לסגור?" אמרתי בהתחכמות. אני רוצה שאלי תיהיה שלי יותר מכל דבר אחר אבל אני לא מסוגל להגיד את זה.
הגענו לחדר, דפקתי ושמעתי עקבים הולכים לכיוון הדלת ואלי פתחה לנו.
וואו, היא היתה נראת פשוט מושלם. לבשה אוברול שורט גינס עם גופיה לבנה. התאפרה עדין, ועשתה קוקו גבוה שהבליט את עיניה, לא יכולתי להוריד את עיני ממנה. אושר נתן לי כאפה בעורף והלך ללינוי.
"מזה הקצר הזה? לכי להחליף ואני לא שואל אותך" קבעתי עובדה. ונכנסתי לחדר.
"גם אני לא שואלת אותך" אמרה והוציאה לשון.
"איכ תתרחקו מיד אחד מהשני" אמרתי בפרצוף נגעל לאושר ולינוי.
"סתום, אני לא שואלת אותך. יאללה יוצאים?" לינוי אמרה ולקחה את היד של אושר והתארגנה לצאת.
"אלי אולי תלמדי מאחותי ותחליפי בגדים?" אמרתי בעקיצה לאלינור וחייכתי.
"לא יעזור לך, יאללה יוצאים?" אלינור ענתה והלכה לכיוון הדלת.
"אין בעיה זכרי. את רצית את זה" אמרתי בעצבנות.
"תירגעו זוג מאוהבים. אליאור צלם אותי ואת אושר" לינוי ביקשה.
"חייב?"
"כן תפסיק להתבכיין, אחר כך אתה ואלי"
"תביא קרציה"
"יאללה עכשיו אתה ואלי תעמדו אחד ליד השני" התקרבתי לאלי וחיבקתי אותה, היא התרחקה ממני וחייכה לליני.
"צלמי כבר אין לי כוח לעמוד" אלי אמרה חסרת סבלנות.
"אלי סליחה לא התכוונתי" מלמלתי לה תוך כדי חיבוק והיא התרחקה.
"הולכים?".


תגובות (4)

ברור שלהמשייך !
פרק יפה <3

04/05/2015 13:33

תמשיכייי

04/05/2015 15:36

המשך עוד היום :) תמשיכי

04/05/2015 15:46

סיפור מדהים

12/05/2015 20:29
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך