royayalon
החלטתי שזה יהיה סיפור בהמשכים שמבוסס ומקבל השראה מחיי עם שינויים שיתאים לסיפור מעניין. תהנו ותגיבו אם אתם רוצים המשך!

אני אוהב אותך פרק 2

royayalon 21/04/2014 798 צפיות 4 תגובות
החלטתי שזה יהיה סיפור בהמשכים שמבוסס ומקבל השראה מחיי עם שינויים שיתאים לסיפור מעניין. תהנו ותגיבו אם אתם רוצים המשך!

" אני מצטערת". הפכתי את הפתק. לא היה רשום שם כלום. זה הכל? מהחלום אתמול בלילה חשבתי שהיא תרשום "אני אוהבת אותך" או משהו כזה. התאכזבתי. רגע, על מה היא מצטערת? אולי היא לא רוצה שנהיה ידידים יותר. אבל אני אוהב אותה, למרות שאני לא אומר לה. למה היא לא רוצה להיות איתי. באותם רגעים שחשבתי לעצמי הילה ננסה לכיתה. שערה המתולתל התנפנף על עורפה, עיניה החומות היפות הסתכלו עליי ומיד היא נראתה עצובה. מבטינו נפגשו וחיוכה ירד. היא הסיטה את מבטה, מתעלמת. קראתי לה. היא לא ענתה. קראתי שוב. ראיתי דמעה נוצצת על לחייה.
המורה הגיעה לכיתה והשתיקה את הכיתה. שיעור היסטוריה התחיל. אני ראיתי את המורה מדברת אבל לא הצלחתי להקשיב. מזל שאני תלמיד טוב כך שהיא פנתה אליי התאפסתי ועניתי מיד. בכל משך היום הילה התעלמה ממני, מתחמקת. אני הייתי עצוב. מה קרה לה?
בסוף היום תפסתי את ידה, הולכתי אותה החוצה מאחורי הבית ספר ושאלתי: "הילה, מה לעזאזל קורה לך?"
הילה פרצה בבכי. אני לא יכול לעמוד בפני בנות שבוכות. זה עושה לי עצוב.
היא התחילה לומר: "בדיוק בגלל זה התחמקתי ממך, לא רציתי שתשאל אותי."
" לשאול מה?" שאלתי.
"מה קרה לי." היא ענתה.
"נו ומה קרה לך?" שאלתי.
"סבתא שלי מתה." היא בכתה שוב.
"אה, אז זה לא קשור למה שחלמתי אתמ…" נפלט לי.
" מה?! זה מה שאתה אומר לי כשסבתא שלי מתה???" היא השתוללה.
" אני מצטער על סבתא שלך" התנצלתי.
טוב, אני אסלח לך כי אנחנו ידידים כל כך טובים. מה חלמת אתמול?"
"כלום" אמרתי מהר ורצתי משם, בלי להסתכל אחורה.
איזה טיפש אני. מזרחי והילה בכלל לא ביחד. למה חלמתי שהם היו ביחד? להילה אין חבר. אני רוצה להיות החבר שלה.
למחרת בבוקר בכיתה הילה לא שאלה אותי מה קרה לי אתמול. דיברנו כרגיל. נבחרתי להיות המנהל גיחה של הכיתה שלנו. שמחתי מאוד. אני אחראי על כולם. תמיד אהבתי להנהיג. הילה הצביעה לי כדי שאני אבחר, למרות שהיא גם רצתה להיבחר. כמובן שאני הצבעתי לה.
הגעתי הביתה שמח וטוב לב אבל שם ארבעת האחים שלי וההורים חיכו לי למשהו נורא שהם עומדים לשאול אותי.
הגעתי הביתה ושם ליד שולחן האוכל, כשכולם אוכלים אמא שאלה:" רועי, …..


תגובות (4)

ממש אהבתי את הסיפור, הצורה שאתה כותב מאוד מעניינת.
אני מקווה שתמשיך לכתוב בקרוב ^-^

23/04/2014 14:48

    תודה רבה. דווקא לא אהבתי את הפרק הזה…

    23/04/2014 20:54

מאוד אהבתי את הסיפור שלך הוא אמיתי וזה מה שיפה בו..
ותמשיך אל תעצור את הסיפור הזה הוא יפה וזה סיפור שגורם לרצות עוד לקרוא, אהה ואני קוראת חדשה :)

24/04/2014 22:22

    כמו שאת רואה, אני לא ממש מתחבר אליו ולכן הוא לא יצא לי כל כך טוב כמו שרציתי. לכן, את יכולה לראות שאני עובד על סיפור חדש משופר. אולי אני אחזור גם לזה. אבל אני פחות אוהב לכתוב אותו, ללא קשר לתגובות ולקוראים. אולי אם ממש ירצו שאני אמשיך אני אמשיך. נחיה ונראה.

    25/04/2014 06:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך