האביר שבלב
סיפור חדש על אהבה, אכזבה והבנה.

את יותר יפה בלי איפור 15 (18+)

האביר שבלב 26/08/2016 1182 צפיות 4 תגובות
סיפור חדש על אהבה, אכזבה והבנה.

יום רביעי 16:00

התחלתי להתארגן כי יובל עוד כמה שעות כבר חוזר מהמשמרת שלו.
ידעתי שהיום אני הולכת להיות הכי יפה שיש, הולכת לעשות הכל כדי שיובל יסלח לי וגם כמובן שיימשך אליי.
נכנסתי למקלחת ויצאתי רק אחרי שעה כמעט. סיבנתי כל חלק בגוף, גילחתי כל שערה שהייתה לא במקום וכמובן שטפתי את השיער כמה פעמים.
הסתרקתי ועשיתי פן, התאפרתי בצורה הכי יפה שיכולה להיות.
איך יובל תמיד אומר : "שמת אייליינר בסקס הראשון, ומאז בלעדיו את לא הולכת לישון." עכשיו אולי זה יגרום לו גם להבין את הרמז.
עברו כבר כמעט שלוש שעות ועוד לא התחלתי להכין את השולחן.
מזל שאני עובדת בסופר כי ככה הצלחתי לקנות מפת שולחן חגיגית בצבע אדום-כהה, שתואמת את השמלה שלי והאודם ששמתי.
קניתי שתי כוסות של יין, כמו בחגים ושמתי ביניהן בקבוק של יין אדום טוב.
הדלקתי שתי נרות בצורת לב, מה לא עושים כדי שיבין ויסלח.
פיזרתי קצת מהבושם שלי באוויר וחיכיתי.
השעה כבר 21:25 ויובל לא מגיע. הוא סיים את המשמרת שלו כבר לפני חצי שעה בערך ולא מתאים לו לאחר.
התחלתי לדאוג, לא ידעתי אם לשלוח לו הודעה של "הכל בסדר?" כי זה עלול לקלקל את ההפתעה שלי.
אני שומעת את המפתח בתוך הדלת ואת יובל מנסה לפתוח אותה.
"שנייה" אמרתי לו. בכוונה השארתי את המפתח שלי בפנים, כדי שלא יוכל לפתוח.
"ממתי את משאירה את המפתח בפנים" הוא צעק לי מהצד השני של הדלת.
יובל נכנס לבית ונעמד.
"עכשיו תורי להפתיע אותך, פיצוי על התקופה האחרונה" אמרתי לו.
יובל חייך את החיוך הזה שאני נמסה ממנו.
"אני לא יודע מה להגיד" הוא אמר לי.
"היום אני אחראית" הסברתי לו. "בוא שב כאן" הראתי לו את הכסא שהוא צריך לשבת עליו.
"אתה חייב להבין שאני באמת מצטערת על כל מה שקרה, אתה הבן אדם הכי חשוב לי בעולם" אמרתי לו והבטתי לו עמוק בעיניים. אני נשבעת שיכולתי לראות את העיניים שלו עם דמעות קטנות.
"קטנה שלי, אני באמת לא יודע מה לומר" הוא אמר.
פעם ראשונה שהוא קורא לי "קטנה שלי", פעם ראשונה בכלל שהוא מוסיף את מילת השייכות "שלי."
"אני אוהבת אותך!" אמרתי לו והרגשתי איך חום הגוף שלי עולה.
"גם…" הוא גמגם.
"גם אני אוהב אותך" הוא ענה סוף סוף משפט שלם והפעם גם משפט שמאוד רציתי לשמוע.
"אתה לא מחמיא לי על איך שאני נראית?" אמרתי לו בעקיצה קלה.
"לא" הוא ענה במהירות.
לא הבנתי מה זאת הייתה התשובה הזאת. איך גבר יושב מולך בדייט, שאת ארגנת, את אומרת לו "אני אוהבת אותך" והוא לא רומז שאת נראית לו טוב.
אין מעליב מזה.

"לא ככה אני רוצה שזה יהיה" הוא אמר ועוד לפני שהספקתי לעכל הכל הוא התקרב אליי, התיישב לידי, תפפס את ידי ונישק אותי.
"ככה אני רוצה שזה יהיה" הוא הסביר לי. "ככה נטול כל משחק, נטול כל ניסיון להרשים אחד את השנייה, ככה טבעי."
הוקסמתי ממה שהוא אמר. תמיד ידעתי שיש בו משהו אחר, ועכשיו המשהו האחר הזה מושך אותי, גורם לי לרצות אותו עוד יותר.
קיוויתי רק דבר אחד. קיוויתי שכמו שהוא יודע לדבר ככה הוא גם יעשה.
'אם בגדים לא חשובים והוא רוצה רק ככה טבעי , אז קדימה שיקרע את הבגדים מעליי' חשבתי לעצמי בראש.
יובל תפס את ידי והוביל אותי לחדר השינה הקטן שלנו.
אני יודעת שבעבר דימיינתי דברים כאלה אחרת. שיובילו אותי על הידיים למיטה גדולה של נסיכות, שמעליי ישכב גבר חתיך עם שרירים.
היום אני יודעת שזה לא צריך להיות מושלם כמו בסרטים. זה צריך להיות מושלם כמו בחיים.
יובל נשכב על המיטה ואני שמתי את ראשי על החזה שלו.
"כבר שנים שאני מחכה לרגע הזה" הוא אמר והסתכל לי עמוק בעיניים.
הנשיקה הזאת עם יובל הייתה הנשיקה הכי טובה שהייתה לי בחיים.
"זה בסדר שנעשה את זה?" הוא שאל. כל כך התרגשתי מהשאלה הזאת, חייכתי מאוזן לאוזן ואמרתי לו : "כבר תקופה שאני מחכה לזה."
יובל הוריד את החולצה שלי והחל ללטף אותי. הליטופים שלו היו שונים מליטופים של כל גבר אחר. הכל היה עדין יותר, אמיתי יותר.
כל נגיעה שלו גרמה לי לצמרמורת בגוף, ולאחר כמה דקות כבר הרגשתי רטט חזק בגוף. נהנתי מכל רגע ולא רציתי שזה ייגמר.
הסתובבתי ליובל ופשוט שמתי עליו את הראש שלי. הרגשתי שהפעם באמת יש לי גבר שייגן עליי.


תגובות (4)

מהמם מחכה להמשך

26/08/2016 20:58

וואו !

27/08/2016 06:08
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך