בובות – פרק 2

time machine123 04/09/2017 504 צפיות אין תגובות

ליאל התכוננה לקראת תצוגת האופנה של שמלות הכלה שאותו עיצב דניאל בקו יחודי ונשי.
תצוגת האופנה התחילה מיד . אלמוג הייתה לחוצה כי אביטל הייתה גם צריכה להיות בתצוגת האופנה והיא איננה.
ספיר הגיע לתצוגת האופנה מלווה בחברתו החדשה קשת.
ספיר הסכים להיות הסוכן שלה גם כי היא הייתה בתחילת קריירת הדוגמנות שלה.
אביטל הסכימה לבוא לתצוגת האופנה אבל היא לא רצתה לראות את ספיר , שבטח התחדש בחברה חדשה. היא תהיה עצובה מאוד לגלות שהוא מחליף חברות כמו נעליים.
היא לבשה סרבל ג'ינס ונעלה נעלי ג'ינס, היא לא רצתה להיות יפה במיוחד.
גם לא בשביל ספיר. היא עמדה מול המראה והביטה בעצמה בשמחה. כבר נמאס לה להיות עצובה ולבכות בגלל אהבה שלא הצליחה.
היא החליטה להיות שמחה , לא משנה מה יהיה הלאה. כעת עליה לחייך כל הזמן.
במחשבות המעודדות האלה היא יצאה לדרכה.
גבריאל לקח אותה לשם ורצה בעצמו לראות את ליאל מדגמנת.
כאשר הם הגיעו , הן ראו שאלמוג הייתה מאוד לחוצה , כיוון שאביטל הייתה מוכרחה להשתתף בתצוגת האופנה.
" אפשר לדעת מה האיחור הזה? תיכנסי מיד לחדר ההלבשה ותחליפי בגדים." קראה אלמוג בהתפרצות זעם.
אביטל הזדרזה להחליף את בגדיה מבלי להרגיז יותר את אלמוג. כי ידוע שאלמוג כועסת , אי אפשר להתקרב אליה מפחד שהיא תתפרץ על מישהו בצעקות.
והמישהו הזה תהיה היא, כשהיא יצאה מחדר ההלבשה , לבושה ומוכנה . אלמוג הביטה בה בהתפעלות ובהערצה.
אביטל רק משכה בכתפה בביישנות וחייכה חיוך נבוך.
כאשר היא המשיכה בדרכה אל מסלול הדוגמנות, היא פגשה בספיר ובחברתו קשת. כשספיר הבחין בה , אביטל השפילה את עיניה. הביך אותה להסתכל היישר לתוך עיניו.
" אני רואה שלא בזבזת זמן בלמצוא לך חברה חדשה!" עקצה אותו. ספיר ניסה שלא לשים לב לעקיצה הנרגזת של אביטל , האישה שהיה איתה פעם . אבל זה הכאיב לו בתוך תוכו. כי הוא המשיך לאהוב אותה בכל זאת על אף שהם נפרדו.
" למה זה מפריע לך? אסור לי להיות עם מישהי אחרת רק בגלל שמכאיבה לך הידיעה שלא הסתדרנו טוב זו עם זה?" הוסיף ספיר בחמת זעם ומשך את ידה של קשת אחריו.
הוא לא שם לב לכך שאביטל בוכה בגללו , חבל שהיא באה לתצוגת האופנה. רק בגלל זה היא לא רצתה לראות את ספיר חבוק במישהי יפה ומושכת יותר ממנה.
היא עלתה על מסלול הדוגמנות והחלה ללכת על המסלול , בזמן שספיר המשיך לעקוב אחריה במבטיו.
אביטל נראתה בעיניו יפה כמו מלאך עם שמלת הכלה. כל כך כואב לו שהוא עזב אותה רק בגלל שהוא העדיף לסיים את הקשר איתה.
אך הוא התגבר על הכאב כשהחליט שעליו למצוא אהבה חדשה והנה עכשיו הוא סוכן וחבר של קשת , דוגמנית על מתחילה.
אביטל הביטה בעצב בשניהם, איך שהם מתנשקים כל הזמן מול עינייה.
מבטיהם של ליאל וגבריאל הצטלבו בעת שהגיע תורה לדגמן. זוהר הייתה בקהל והתפוצצה מרוב קנאה לראות איך גבריאל מביט על ליאל.
היא ידעה בסתר ליבה שעליה הוא מעולם לא הביט ככה כמו על ליאל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך