תומאריקי
היי אני חדשה באתר! סיפור חדש מקווה שתהנו

בלי סודות-הקדמה+פרק 1

תומאריקי 02/08/2015 720 צפיות 6 תגובות
היי אני חדשה באתר! סיפור חדש מקווה שתהנו

הזמן עבר אבל הכאב לא, הלב מתפוגג, הדמעות חונקות את הגרון כשנזכרים בזה. ואולי כן ואולי? עבר הרבה זמן, 4 שנים.
מאותו רגע הלב שלי סגור הוא לא נפתח, הוא פוחד להיפגע, השינוי שעברתי הוא שינוי ענק. הסתכלתי על עצמי במראה. השיער הבלונדיני נהפך להיות שחור פחם, הילדה שלא נגעה בסיגריות יכולה לגמור קופסא ביום, הילדה שפחדה מקעקועים לילדה הזאת יש עכשיו 3 קעקועים על הגוף, זאתי שפחדה ממכוניות ישלה עכשיו אופנוע משלה. השתנתי מרגע אחד, רגע אחד שהעולם שלי קרס, שהכל נפל תחתיי.
סירקתי את שעריי דמעה ירדה מעייני. השעה הייתה שש שעת בוקר, יצאתי החוצה למרפסת ועישנתי את סיגריית הבוקר, בחוץ ירדו טיפות ורוח קלה העיפה את שערי.
ירדתי למטה לסלון אחותי הקטנה ממני בשנה ישנה על הספה הייתה כל כך דומה לי היא הזכירה אותי לפני 4 שנים. חצאית אור קצרה וחולצת בטן שחורה עקב סנדל שחור ושיערה היה אסוף בקוקו היא מהממת.
\"טום, טום תתעוררי\" לחשתי, היא אמרה משהו שלא ממש הצלחתי לשמוע והסתובבה.
\"טומי תתעוררי\" אמרתי, היא שפשפה את עיניה והתיישבה על הספה האיפור היה מרוח על פנייה והחזיקה בראשה.
\"רומי כואב לי הראש\" היא אמרה, ודמעה ירדה מעייניה, היא כל כך רגישה, היא נפגעת מהר, היא מוצפת בדמעות כל פעם שרק קצת כואב.
\"חכי כאן\" אמרתי וליטפתי את גבה, התקדמתי לכיוון המטבח והוצאתי כדור נגד כאבי ראש ומזגתי מים.
\"כחי אמור\" אמרתי והגשתי לה, היא לקחה את הכדור ושתתה אחר כך את המים, היא שכבה בחזרה על הכרית והניחה את ידה על ראשה.
\"תישארי היום בבית\" אמרתי וקבעתי, הבאתי את הפוך מהחדר וכיסיתי אותה, היא נרדמה תוך כמה שניות, הלכתי למטבח הוצאתי פריכיות ומזגתי לעצמי תה. השעה הייתה שבע. החלטתי שאני הולכת להתלבש הוצאתי את הסקיני השחור שלי והוצאתי חולצת בית ספר שחורה קלעתי צמה ולבשתי עליונית מעור, לקחתי את התיק שלי וירדתי למטה לבשתי את המגף השחור שלי ונעלתי את הבית, הכנסתי את האוזניות לאוזני ושירים של לנה דל ריי התנגנו. גשם קל התחיל וראיתי איך בנות שהלכו קרוב אליי התחילו לרוץ. פעם גם אותי הפחיד הגשם, הטיפות הקטנות שימרחו את האיפור שלי, ירטיבו לי את הבגדים. אבל כיום זה לא משנה, שום גשם לא יפחיד אותי. נכנסתי לכיתה והתיישבתי מאחורי שולחני.
\"רום אנחנו צריכות את השולחן הזה את יכולה לקום?\" ליאן שאלה אותי, הבן אדם הזה לא השתנה, כמו שהייתה נשארה.
\"איפה את רוצה שאני ישב?\" שאלתי אותה, אני לא באמת מתכוונת לקום, אני רק מנסה למצוא איתה נושא לשיחה.
\"לא יודעת תמצאי מקום\" היא אמרה והלכה לה לחבר שלה, זה שכל כך אהבתי, הידיד הכי טוב שלי, הדבר הכי טוב שקרה לי, לשעבר.
שיעור תנ\"ך התחיל ולא ממש באלי את הקטע של ללמוד עכשיו.
\"המורה אני יוצאת\" אמרתי וקבעתי עובדה, לקחתי את התיק שלי ויצאתי החוצה, למקום הזה מתחת לעץ, הדשא, וספסלים ליד. הכנסתי לפה את הסיגריה והתחלתי לעשן.
\"לא בריא לעשן\" שמעתי קול מוכר, כל כך שונאת שאומרים לי מה לעשות, קודם תחוו מה שאני חוויתי ואז תדברו.
\"כמה אפשר להגיד לך שאתה לא תגיד לי מה לעשות?\" אמרתי והתחלתי לצחוק, דניאל התיישב לידי והביא לי נשיקה ללחי.
\"איפה אחותך?\" דניאל שאל, הדליק את הסיגריה והתחיל לעשן.
\"בבית, שיכורה\" אמרתי והוא צחק והנהן בראשו ללא. הסתכלתי עליו והייתי מופתעת, לא הבנתי ממה הוא צוחק
\"הילדה הזאת 4 שוטים והיא גמורה\" אמר ושנינו צחקנו, הוא כיבה את הסיגריה וקם מן הדשא.
\"נדבר?\" שאל, הנהנתי, והוא הלך.


תגובות (6)

חחח לסיפור ראשון זה מדהים!בהצלחה ותמשיכי לכתוב סיפורים ושירים אני מאוד בקרנית

02/08/2015 00:43

סקרנית*

02/08/2015 00:43

מחכה להמשך

02/08/2015 00:50

מהממם תמשיכי!(:

02/08/2015 01:09

מעניין , תמשיכי :)

02/08/2015 01:40

תמשיכי, סיקרנת אותי:)

02/08/2015 03:59
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך