'במגע שלך יש אמונה’ פרק תשיעי

Noya1 24/07/2014 1008 צפיות תגובה אחת

נקודת המבט של נאור:

לא באמת הייתי ברכב, אבל חיכיתי כמו מטורף שהיא תשלח הודעה אפילו אם זה יהיה רק 'אני בסדר' או 'אל תדאג' לאחר חמש דקות היא שלחה לי 'בית רימה,תבוא הכי מהר שתוכל' יצאתי מהר מהאולם לכיוון הרכב לפני שהתחלתי לנסוע כתבתי באפיליקציית GPS את שם המקום, היה כתוב שזה לוקח 34 דקות נסיעה, התחלתי לסוע לפי מה שהיא כוונה אותי, לאחר כ-25 דקות פניתי באמצע הכביש והגעתי למקום שהיה תלוי בו שלט גדול עם הכיתוב 'בית רימה' דיממתי את המנוע ונעלתי את האוטו, יצאתי והלכתי בשקט לכיוון הדלת, ״אל תיגע בי״ שמעתי את קולה של עמית, ״מה יש מאמי,מפחדת?״ הוא שאל,החלאה, ״תתרחק״ היא אמרה לו, נכנסתי אל תוך הדלת וראיתי את עמית עומדת נשענת על הקיר וירין צמוד אליה, לא נותן לה אפשרות לזוז.
״מה קרה הבאת איתך מטפלת?״ הוא שאל, הוא זז קצת הצידה ונתן לה לעבור ״להתראות״ הוא אמר ״שנתראה בשמחות אה״ הוא המשיך, היא רצה לכיווני ״לקחתי את ידה והתחלתי להוביל אותה לכיוון היציאה, ״ואתה, תשמור על החברה שלך קצת יותר טוב״ הוא אמר וצחק. יצאנו לבחוץ היא נכנסה לאוטו מצד אחד ואני מהצד של ההגה, היא התיישבה, והסתכלה עלי שסגרתי את הדלת, ״תודה״
היא פתחה,״הבחור הזה משוגע, צדקת שאמרת שאני לא צריכה לסמוך עליו״, לא עניתי לה, התחלתי לנסוע ובאמצע הנסיעה שאלתי אותה ״הוא שתה?״, ״רק שתי כוסות, מי משתכר משתי כוסות?״ היא אמרה ביאוש, ״אני לא חושב שהוא היה שיכור״ אמרתי, ״מה הכוונה?״ היא שאלה והסתכלה עלי, ״מההתחלה הוא לא היה נראה לי טוב בעין, אולי הוא פשוט כזה שבת שלא רוצה לזרום איתו אל המיטה הוא פשוט עוזב ולא נלחם״ אמרתי, היא שתקה, הנסיעה עברה בשקט עד שהגענו לפנמיה, שנכנסנו השעה הייתה כבר 00:30 ״בכול מקרה תודה על היום, אם לא היית בא זה היה מסתיים אחרת״ היא אמרה בדרכנו לחדרה, ״בקטנה״ אמרתי וחייכתי, היא חייכה גם, ״אתה נכנס או הולך לחדר?״ היא שאלה שכבר היינו ליד דלת חדרה, ״אני ילך לחדר מחר יש לימודים, לילה טוב״ אמרתי לה ״לילה טוב״ היא החזירה לי.

פרק קצרצר זה רק פרק מעבר, הפרק הבא ידבר על אליאב ומיכל, שביט ורועי.
על אופק ורומי זה יהיה רק בפרקים האחרונים, אם יהיה אני לא מבטיחה כלום:)

אוהבת:)
-אם יהיה הרבה תגובות היום יש סיכוי לעוד פרק-


תגובות (1)

תמשיכי דחוף מושלם!!
באלי שנאור ועמית יהיו ביחד;)

24/07/2014 23:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך