Mayosh
מקווה שאהבתם את שני הפרקים הראשונים ושתשאבו לעולמה של מור.... אשמח קבל ביקורות ולשפר מה שצריך.

האהבה האסורה | פרק 2

Mayosh 17/01/2017 784 צפיות 3 תגובות
מקווה שאהבתם את שני הפרקים הראשונים ושתשאבו לעולמה של מור.... אשמח קבל ביקורות ולשפר מה שצריך.

בום. שמעתי איזה רעש חזק והתעוררתי במיטה שלי. היה חושך בחוץ ולא הבנתי מה קורה איתי. מיד קמתי לראות מה השעה. השעה הייתה 4 לפנות בוקר. היתי בשוק שישנתי ככה כל כך הרבה זמן ועוד שאמא שלי לא העירה אותי. ״טוב עכשיו אני לא ארדם גם ככה ״ . התיישבתי והדלקתי את הטלוויזיה. תכננתי לראות כבר עד הבוקר  . אחרי כמה שעות שמעתי את השעון המעורר של אבא שלי. קמתי מהמיטה והתחלתי להתארגן. שמתי את הגינס האפור שלי שהכי מחמיא לי, גקט עור שחור ומגף . התאפרתי קצת וסידרתי את השיער. איזה הרגשה כיפית זאת שיש לך סיבה להגיע לבית ספר חשבתי.
יאכלתי מהר ויצאתי מהבית, ולמרות זאת הגעתי באיחור לבית ספר. ״סליחה על האיחור ״ אמרתי ונכנסתי מהר. ״סולח לך״ ניר אמר לי וקרץ. התרגשתי כאילו מינימום אמא שלי הרגע הודיעה לנו שטסים לארצות הברית. צחקתי במבוכה והתיישבתי במקום. השעתיים הראשונות עברו במהרה ויצאנו להפסקה. ישבנו חבורה של בנות והתחלנו לחפש אותו בפייסבוק , אינסטגרם טוויטר אבל שום דבר. ההפסקה הסתיימה די מהר אבל זאת הייתה הפעם היחידה ששמחתי מזה. נכנסו לכיתה כולם.
״טוב חברה אני מחלק לכם עכשיו את המבחן, מי שמסיים אותו שיגיש ושיגיע לבצע החייאה״ ניר אמר תוך כדי שהוא מחלק את המבחנים. לקח לי זמן לעשות את המבחן מה שבדרך כלל לא קורה, אבל הרגשתי שעובר עלי איזשהו משהו מוזר. סיימתי אחרונה את המבחן וכולם כבר הלכו. נשארנו רק אני וניר. ״כמה זמן לוקח לך? התייבשתי פה כבר!״ ניר צחק איתי ״האמת לא יודעת מה עובר עלי״ עניתי לו והתיישבתי ליד הבובה. ניר הרים את המבחן וסימן לי להתחיל. ״אוקיי, לקחתי את הבן אדם למקום בטוח. עכשיו אני אברר אם הבן אדן מגיב למה שאני מדברת אליו ׳אדוני? אגוני אתה בסדר?׳ . הוא חא מגיב לי אז אני אצבוט אותו בשרירי הטרפז . הוא שוב לא מגיב״ עכשיו החלק של הלחיצות הגיע. נלחצתי קצת אבל מיד התאפסתי. ״ אוקי עכשיו אני אלחץ על החזה 30 פעמים״ המשכתי ולקחתי את שתי ידיי סגרתי אותן אחת על השנייה והנחתי על החזה של הבובה . לחצתי חזק חזק על החזה אבל לא הצלחתי. היה לי ממש קשה. ״הכל בסדר?״ הוא שאל אותי. ״ אני … אני לא מצליחה לעשות את זה אוף זה קשה לי״ עניתי לו בתסכול. הוא קם אלי והתיישב לידי. הוא תפס את הידים שלי וכיוון אותן למקום המתאים ועזר לי לעשות. הרגשתי שהלב שלי מתעופף מרוב התרגשות . הרמתי את עיניי לאט לאט ובום. המבטים שלנו נפגשו. הסתכלי עליו בחיוך מאוהב ומביך. הוא הרכין את ראשו אליי פתח מעט את שפתיו והניח אותן על שלי. ואז הוא אחז בלחי הימנית שלי עם ידו ונישק אותי. יכולתי להרגיש השפתיים הנעימות והעבות שלו כאילו מלטפות את שלי. באותו רגע רצו לי בראש אלפי מחשבות . זה מותר בכלל? מה קורה פה? מה הוא מוצא בי בכלל? איך אני אספר לאמא? אמאלה מה את עושה בכלל מור??? . עצרתי וזזתי אחורה. ״מה אנחנו עושים בכלל? ״ 


תגובות (3)

הערות:
יותר מידיי נקודות,
*ג'אקט
* מגפיים , מומלץ לתאר איזה מגפיים.
* אכלתי
* משהו מוזר, אזשהו זאת לא מילה אמיתית ולא הייתי משתמשת בה לסיפור במקומך.
* אדם, הייתי ממליצה לשנות בכללי מ- בן אדם, לאדם ,
* אם הוא מגיב לדברי, אולי ישמע טוב יותר.
*לא מגיב עליי
אחרי החלק של הלחיצות שכחת לסגור ציטוט.
* עליי
אותן הערות מהסיפור הקודם חלות גם כאן.
לא מתחילים משפט ב ו
לא מתחילים משפט ב הוא
חיובי: יאייי רומן אסור , מעניין.*פרצוף נלהב*
מקווה שתקראי גם את הסיפורוצה שלי שאני אעלה בקרוב

18/01/2017 12:15
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך