הברווזונת המכוערת פרק 19 – רבות הדרכים לאהוב אותך

time machine123 10/10/2017 724 צפיות אין תגובות

מיכאל האמין כי ביום מן הימים אביטל תחזור אליו אחרי שתבין שגבריאל לא רק מנצל אותה , אלא מחפש דרכים איך להשפיל אותה. איך יכול להיות שהיא סלחה לו בכזאת קלות?
כי הוא לא קיבל את זה שאביטל חזרה להאמין שגבריאל יאהב אותה אי פעם.
הוא היה איתה כשאף אחד לא רצה אותה ולא הזמין אותה לשום מסיבה , מיכאל היה איתה כאשר באמת אביטל הייתה צריכה אותו. אז למה פתאום היא הסכימה עם מישהו שפעם השפיל אותה ורדף אותה. שרצה שהיא תבכה כל הזמן.
אז פתאום בבוקר אחד בהיר , היא החליטה להיות עם מי שקבע שהיא לא יפה ושהבגדים שלה בעיניו היו בזויים.
אז למה האדם שהכי פחות אהב אותה ושכינה לא פעם ולא פעמיים \" הברווזונת המכוערת\" וצחק עליה בפומבי עם כל החבורה שלו , הוא כבר ירד ממעמדו והחבורה שהוא היה היה בראשה התפרקה בגלל שהם הבינו במה היו מעורבים כל הזמן.
היא החליטה לתת לו דווקא הזדמנות שנייה כשלא היה מגיע לו?
מיכאל חשב כל הזמן שהיא מלכת היופי ולא חדל להאמין בה כי ידע בתוך תוכו שהברווזונת המכוערת שכולם משפילים אותה ושהיא לא הייתה רצויה , שהכי הרבה בילתה לבדה בהפסקות, תהפוך ביום מן הימים להיות ברבור יפה ותפרוש כנפיים כדי לכבוש את העולם.
מיכאל המשיך לאהוב את אביטל והוא חשב על תוכנית כדי להחזיר אותה אליו.
הנערים שפעם היו החברים של גבריאל כשהוא היה מנהיג החבורה והפופלריות שלו הייתה בשיאה. הם באו כדי לבקש את סליחתה של אביטל ולנסות להגיד לה שברצונם איתה דף חדש אחרי כל מה שהם עשו לה וצחקו עליה מאחרי הגב.
\" שלום , אביטל , אנו יודעים שזה אולי מאוחר מדי כדי להתנצל. רצינו שתדעי שאנחנו מה זה מצטערים אחרי שאנחנו הבנו במה היינו מעורבים כל הזמן : בלצחוק עלייך ולהשפיל אותך , אנחנו נסחפנו אחרי גבריאל החבר שלנו.
אבל זה היה בעוכרינו. אנחנו רוצים לפתוח איתך דף חדש. אנחנו יודעים שאולי לא תסלחי.\" אמרו והתיישבו אחד ליד השני על הכיסאות.
אביטל הביטה בהם במבט חסר הבעה ואז נשמה עמוק: \" אני מוכנה לסלוח לכם. אני מוכנה לפתוח איתכם דף חדש ונקי. שתדעו שזה לא קל בשבילי כי בכל זאת נפגעתי מכם. אני מודה על הנכונות שלכם ועל האומץ שלכם לבקש סליחה. תודה.\" אמרה אביטל בחיוך מבין.
\" תודה לך . אז מה? למה החלטת לסלוח לגבריאל?\" שאלו בסקרנות.
אביטל הביטה על גבריאל ואז אמרה: \" כי הוא התנצל. אני מאמינה שהוא השתנה . בוא לא נשכח הוא פגע בי , נכון. אבל הוא ביקש סליחה ואני לא יכולתי לסרב לו.\" אמרה אביטל בהרהור.
גבריאל הבחין במיכאל שבא, הוא נאנח בקול בכוונה שמיכאל יילך משם וישאיר אותם לבד.
\" ככה את משפילה את עצמך מולו? את לא מבינה שהוא נצלן? הבן אדם הזה לא אהב אותך , בוא נזכור שהוא השפיל אותך הרבה פעמים ואת סולחת לו כי את חושבת שהוא השתנה?\" אמר לאביטל את מה שהוא חשב על גבריאל \" הבן אדם האמיתי שאכפת לו ממך נמצא מולך ואת אפילו לא שמה לב , זה שמאמין בך באמונה עיוורת , זה שמאמין שאת יום אחד תהיי ברבור, לו את מאמינה?\" הצהיר בפני אביטל.
אביטל הייתה סמוקה ונבוכה מכדי להשיב באותו הרגע למיכאל.
אביטל שתקה , מיכאל המשיך \" מה , למה את שותקת? אביטל , אני אוהב אותך , אני באמת אוהב אותך . אין לך מושג כמה. את חשובה בשבילי מאוד.\"אמר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך