הגבר שהרס את חיי !! – הסבר מפורט על מה מדובר בסיפור .

LIAN67 18/04/2014 822 צפיות 4 תגובות

רציתי להסביר לכן עוד יותר על מה הסיפור מדובר , הסיפור מסופר על שני זמנים הווה ועבר !!.
הסיפור בכללי הוא קשה ומלא אקשן ובמיוחד על אהבה ותשוקה .
בסיפור מסופר על אליאנה שמסיימת את לימודיה וטסה לעבוד ושם היא הכירה את וויל שהתאהבה בו כבר בפגישה הראשונה אך לאט לאט היא גילתה את פרצופו האמיתי ופשוט הרס לה את החיים וכעת היא מתמודדת בחייה עם וויל שכל רגע ורגע לא נותן לה אפילו לנשום אבל היא פוגשת את ווליאם שהוא הבן אדם הראשון שלא מפחד להתמודד עם האמת והולך עם זה עד הסוף .

בעבר – מסופר על זה שהיא מסיימת את לימודיה ושהיא טסה לעבוד בלונדון ושם היא נפגשת עם וויל שהופך לזה עוד יותר קשה עד כמה שהוא משתנה והורס לה את הנשמה .

הווה – מסופר אחרי מה שקרה עם וויל והיא עובדת במועדון חשפנות וויל הוא המנהל שם ומאיים עליה ופה היא נפגשת את ווליאם שגורם לה שוב פעם מה זה באמת אהבה .

החברים הידידים של אליאנה :

עבר – חברה הכי טובה היא מיכל שטסה איתה ביחד .
– אביאל הוא הידיד הכי טוב שלה .

הווה – כריס היא החברה הכי טובה של אליאנה
– תום הוא הידיד הכי טוב שלה .

אני כל פעם מעלה פרק בזמן שונה די שתבינו מה קרה לה (אליאנה) לפני ואחרי .
אי מנסה כמה שיותר לעלות על הפרקים בעבר ואחר כך לסיים עם זה ולהמשיך בהווה כיי גם ככה קשה ליי אני חושבת שאני תקועה בכתיבה ואם זה לא יעבור אני יקפיא את הסיפור לצערי .


תגובות (4)

שום להקפיא את ממשיכה עכשיו פרקקקקקקקקקקקקקקקק

18/04/2014 21:52

שום להקפיא

19/04/2014 19:17

את לא תקפיאי את זה! אין סיכוי!

19/04/2014 19:20

סליחה שלא עניתי לכן בהקדם האפשרי לא היה לי זמן ביכלל , אני יעלה כנראה היום פרק אם אני יצליח :)

23/04/2014 15:47
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך