Roni123
פליז תגיבו

הדם שלי הוא הדם שלך#3#

Roni123 23/05/2016 774 צפיות 4 תגובות
פליז תגיבו

נקודת מבט רוני

שמעתי את אלינור בוכה את נשמתה וצועקת למה הוא מת ולא היא…. רק זה משהיה חסר לי עוד אזכרה של מישהו, אני זוכרת את התאונה של אריאל כאילו זה היה אתמול, אבל לא, זה היה לפני שנתיים.

פלשאבק
—טוב אחי אתה צריך לנסוע יותר מהר כי אני צריך להספיק להגיע הביתה לפני 01:00 , ככה רוני אמרה .
—אחי היא מחזיקה אותך קצר , ואני לא יכול לנסוע יותר מהר כי אני על המהירות המותרת.
—תעצור בצד ונתחלף!
—אחי מה יש לך?
—תעצור עכשיו!!!
—אוקיי, לא צריך להתעצבן.
—יופי!
אחריי העצירה בצד הכביש.
—טוב אני יצא ונתחלף, כי אני לא רוצה את רוני על הראש שלי עכשיו!.
אריאל יצא ופתאום יצאה מכונית שנסעה במהירות מטורפת .
—אריאל תיזהר.
—טוב אני לא ילדה קטנה.
אריאל נהרג אחרי כמה שניות, ונשאר שוכב על הכביש בדיוק כמו חברו והמכונית שתהפכה.

סוף פלשאבק

המשך נקודת מבט של רוני

אני לא מסוגלת אני עומדת להתמוטט אבל אסור לי להראות את זה לאלינור. ניגבתי את הדמעות וחזרתי הביתה, וחשבתי איך אני יכולה לשמח את אלינור אני מבינה אותה גם אני איבדתי את אהוב ליבי זה קשה קשה נורא!, שנינו גרות לבד עם הבית שהם השאירו לנו מאחור ומעכשיו זה חיים חדשים!, אין אבל אני לא יודעת מה אני יעשה בחיים בלי שניי הגברים שאני אוהבת הכי בעולם , ויש כמובן את אבא שלי לא לשכוח.
התלבשתי שמתי על עצמי שמלה אדומה עם תחרה בקצה של השמלה נעלי בובה בצבע שחור אספתי את שיערי בקוקו גבוה ויצאתי לעבר אלינור.
דפקתי בדלת , אבל ראיתי משהי אחרת זאת הייתה אלינור בדמות אחרת אלינור נראתה כל כך שפוכה כל כך עייפה וכמובן החזיקה בידה את התמונה שלה ושל איתי בפריז בירח דבש שלהם. זה זמן טוב לקפה ? אני לא יודעת.

נקודת מבט איתי
אני במקום שנראה נפלא אני חושב שאני ואלינןר יצאנו לטיול נראה לי איבדתי אותה.
—אלינור. צעקתי שום תשובה
—אלינור. שוב פעם צעקתי והפעם ניגש אליי מישהו גבוה עם זקן לבנבן ארוך טיפה, ואמר
—שלום איתי ברוך לגן עדן, אתה כנראה לא יודע אבל אתה צדיק את תרמת את דמך לאישתך לעתיד.
ופתאום ראיתי את אלינור ורוני עומדות אחת מול השנייה עם עיינים דומעות ולא הבנתי הם בוכות בגללי.
—הם בוכות בגללי?. שאלתי.
—כן, ונעים להכיר אני אלוהים.
כן כן הייתי קצת בהלם בכל זאת אלוהים.
—רגע רגע זאת אומרת שאריאל פה ?. שאלתי
—אריאל חבר של רוני , כן הוא פה.
—וואו איך אתה יודע את זה .
—כי הוא הילד שלי. (הערת הכותבת —מי שלא הבינה אז אלוהים הוא האבא שבשמיים ).
—אוקיי, אז אני רוצה לפגוש אותו.
—אוקיי אין שום בעיה אני חושב שהוא בבית הזה . אמר והצביעה על בית שהיה ניראה מפואר מתמיד.
הלכתי לכיוונו , דפקתי בדלת ואני ממש ראיתי את אריאל אני באמת רואה אותו שוב, אבל חבל שזה כאן.
היה לו מבט מופתע הוא נראה לי זיהה אותי.
—מה אתה עושה פה איתי?. הוא שאל.
—כפי שאתה מבין אני מת , כי תרמתי את הדם שלי לאלינור.
—סחתיין, רגע מה עם רוני היא בסדר?. שאל במבט מודאג
—כן כן היא בסדר תקשיב הבחורה הזאת שווה זהב אבל היא לא רוצה אף אחד רק אותך .
—אוף , גרמתי לבן אדם שאני הכי אוהב בעולם להיות עצוב. אמר והשפיל מבט.
ןפתאום ראיתי עוד פעם את אלוהים.
—אני יכול לעשות משהו בנוגע לזה. אמר.
—בנוגע למה?.שאלנו ביחד אני ואריאל.
—בנוגע לזה שאני יכול להחזיר אתכם לשם , ולאהובות שלכם.
—באמת?. אריאל שאל .
—כן, אבל אסור לכם לגלות לאף אחד חוץ מהבנות זוג שלכם בסדר?.אמר.
—כן.אמרתי ואריאל הנהן.
—אוקיי, אתם מוכנים שלוש ארבע ו….

—אחי אנחנו בעולם שלנו . אריאל אמר.
—תודה אלוהים. צעקתי ברחוב.
וראיתי שנפלנו ממש קרוב לבית של רוני אז ישר אריאל שם לב ורץ לבית.
ופתאום שמענו קול מהדהד בראש.
—תזכרו מה שאמרתי לכם אסור לגלות לאף אחד חוץ מבנות הזוג שלכם.

אריאל דפק על הדלת וראינו את רוני אדומה בלחיים עיינים שלה אפורות כמו תמיד אך הפעם הם נצצו מבכי.
היא לא הבינה היא התחילה למשש אותנו והיא הבינה שאלה אנחנו .
—זה אתם!. צעקה מאושר.
היא נשקה לי בלחי, ולאריאל פשוט הסתכלה עמוק בעיינים. ואחרי דקה שהם הסתכלו אחד על השני ……

נקודת מבט רוני

זה אריאל שלי , אני פשוט לא מאמינה הם חזרו , ופשוט הסתכלתי לאריאל בעיינים המדהימוצ האלה ואחרי דקה , התנשקו נשיקה לוהטת ותשוקתית אני חושבת שעפו ניצוצות באוויר.
—התגעגתי אלייך כל כך. אמרתי בבכי.
—דיי אל תבכי קטנה שלי. אמר לה.
—מצטערת. אמרתי בקול עדין וחלש.
—את לא צריכה להיצטער זה אני שצריך בגללי היית עצובה שנתיים אני מבטיח לךמשזה לא יקרה יותר טוב קטנה?.אמר ברכות.
—טוב.אמרתי.
והוא פשוט הדביק לי עוד נשיקה לשפתיים
—אוקיי עכשיו תן לי קצת זמן לאיתי. אמרתי.כי הוא התבונן בנו הוא בטוח רוצה לפגוש את אישתו לעתיד אלינור.
—איתי אתה לא יודע כמה אני התגעגתי אלייך , ובמיוחד אלינור.אמרתי , אבל ברגע שהוא שמע את אלינור ישר ניהיה לו מבט עצוב, אז חיבקתי אותו חיבוק חם.
—אתה שנלך לפגוש את אלינור?.שאלתי את איתי.
—כן. הוא ענה כתשובה חד משמעית.

אחרי חצי שעה שנסנעו לאלינור.

נקודת מבט אלינור אוף אני מתגעגעת אליו אני רוצה להיות איתו שם למעלה, פתאום שמעתי דפיקה וראיתי את….

בבקשה תגיבו


תגובות (4)

המשךךך

24/05/2016 06:51

ברור….!

24/05/2016 14:24

וואו זה מיוחד במינו המשךך

24/05/2016 17:43

תודה רבה !, גם אני אוהבת את הסיפור שלך bad boy my bad boy הוא גם מיוחד במינו.

24/05/2016 18:00
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך