Hubabuba57
סליחה על זה שלא כתבתי המון זמן!! הייתי עסוקה מאוד... אני יודעת שהסיפור קצת חוזר על עצמו אבל מפתיחה שזה מגיע לאנשהו.. איזה קבוצה אתם?? נ.ב- אם אתם לא יודעים מי זה ניקו תחזרו לעונה הקודמת ותבדקו!

הכך יכול לקרות 2 (החתונה)- פרק 11 (16+)

Hubabuba57 19/08/2016 797 צפיות 2 תגובות
סליחה על זה שלא כתבתי המון זמן!! הייתי עסוקה מאוד... אני יודעת שהסיפור קצת חוזר על עצמו אבל מפתיחה שזה מגיע לאנשהו.. איזה קבוצה אתם?? נ.ב- אם אתם לא יודעים מי זה ניקו תחזרו לעונה הקודמת ותבדקו!

נ.מ טל
״למה אתה מתכוון?״ אני מנסה להבין מה הולך פה. אני עומדת עם ידו של בני בתוך שלי מול הגבר שהיה פעם אהבת חיי והוא אומר לי שהוא מכר סמים לקטינים בגללי?
״זה מסובך.״ הוא מריץ את ידיו דרך שיערו בעצבנות.
״תסביר לי עכשיו.״ הקול שלי יוצא מפוקס.
״לא מול תומר.״ הוא נועץ בו מבט ותותי אפילו לא שם לב,משחק בבובתו.
״עכשיו!״ אני צועקת ומרעידה את בני.
״מאמי למה את צועקת על אבא?״ תותי מסתכל עלי עם עיניים מסוקרנות.
״תותי,תשחק עם הכלב טוב? ״ אני אומרת לו בתקווה שהוא יתרכז בבובה ולא בשיחה שאני בטוחה שהולכת להיגמר או בצרחות או בבכי.
״טוב מאמי״ הוא חוזר לאהבתו.
״זה הכל היה בישבילך..״ אליה אומר ומתחיל ללכת במעגלים.
״תסביר לי או שאני הולכת עכשיו ואני נשבעת לך באלוהים שאתה לא תראה אותנו יותר!״
העיניים שלו גדלות והוא לא מוריד את מבטו מעיני.
״זה היה מלפני שנה,עדיין לא הייתי ״מפורסם״ בסצנאת הדי ג׳י ולא היה לי כסף.״ הוא עוצר ומסתכל עלי מצפה שאני אברח.
״נו״ אני אומרת
״כל השנים האילו שמרתי על קשר עם ניקו כי הוא תמיד נתן לי את הסמים על הדקה ולא היה מרמה אותי. יום אחד שבאתי אליו הסברתי לו על מצבי והוא הציע לי למכור קצת ולקבל כסף.״
הפרצוף שלי מתכווץ מלשמוע את שמו. וואו איך שנאתי את הבן אדם הזה.
״ידעתי שאין לי ברירה. אם לא הייתי מקבל כסף ומהר הייתי חי ברחוב וגם היה לי את שחר לפרנס. יצאתי יום אחד מכרתי למישהו שלבש סוואטצארט כחול וכיסא את ראשו. אחרי זה גיליתי מהוריו שהוא היה קטין. הוא היה בבית חולים אחרי זה כי הוא ניסה להיתאבד עם הכמות הגדולה של סמים. הוריו היו נחמדים מספיק ולא עשו כלום כי הם ידעו שלא ידעתי את גילו וידעו על מצבי.״ הוא אומר ואני מהופנטת ממנו. הוא נושך את שפתיו ומתבונן בי.
״איך זה קשור אלי?״ אני מלטפת את ראשו של תותי.
״אני ראיתי תמונה שלך במגזין של שחר יום אחד. היית על הקדימה,דוגמנית המוכשרת בישראל.
ידעתי שיצא ממך משהו טל. אני קראתי את הראיון איתך ודיברת על תומר,הילד שלי.
הבנתי ששיקרת לי כל השנים האילו,פאקינג פגעת בי טל. שברת את הפאקינג לב שלי,את מבינה את זה? אני בן אדם שבור.״
״אל תת-״ אני מתחילה להגיד אבל הוא קוטע אותי מהר
״תני לי לגמור. אני אחרי זה בדקתי אותך בפייסבוק וכתבתי לשני. היא אמרה לי איפה שאת גרה וידעתי שאני חייב ליצור איתך קשר. אבל לא היה לי כסף,אז עשיתי את מה שעשיתי והגעתי לאן שהגעתי. זהו סוף סיפור.״ הוא מתנשף
״אין לי מה להגיד לך.״ אני אומרת בקאנות.
אני בשוק טוטאלי. הוא עשה את כל זה בישבילי. אבל הוא שונא אותי? אני שברתי את ליבו?
״טל,אני יודע שזאת הייתה טעות באמת אבל תביני-״
״אין מה להבין.״ אני אומרת
״אני כבר ידעתי שאתה לא אבא מתאים ואתה לא תהיה,עמרי כבר ביטל לך את ההופעה. בהצלחה בהמשך היה…נחמד לראות אותך.״ אני מסתובבת והולכת.


תגובות (2)

מהמם אהבתי מחכה להמשך !!!!!!

19/08/2016 21:45

וואווו

21/08/2016 04:27
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך