gal12
אממ נכון שאמרתי שהיה דמות חדשה אבל בסוף אני יוסיף אותה פרק הבא אז איך יצא?

הלב אינו נכנע אף פעם לא מרים ידיים פרק 7

gal12 26/07/2014 1231 צפיות 3 תגובות
אממ נכון שאמרתי שהיה דמות חדשה אבל בסוף אני יוסיף אותה פרק הבא אז איך יצא?

נ.מ של גל
" הלו " עניתי לטלפון, אבא יתקשר.
" גל מה נראה לך שאת עושה ? " שאל אבא עצבני.
" מה? מה עשיתי? " שאלתי, עם פרצוף לא מובן.
" את הברזת לבית ספר? עלייך לא הייתי מאמין, חשבתי שהשתנת " אמר אבא באכזבה, מה הברזה? לא היה אף אחד בבית ספר!!.
" אבא אני לא הברזתי באמת " אמרתי מתחננת .
" אז למה את לא בבית ספר ? למה המנהל צריך להתקשר אלי ולהגיד לי שהבת שלי מסתובבת בקניון ולא לומדת ? את מכונה להסביר לי ? " אמר אבא עצבני מאוד, ותוך כדי מאוכזב מימני.
" אנחנו הלכנו לבית ספר אבל לא היה אף אחד והשער היה נעול , כל הבית ספר היה שקט, צלצלנו בפעמון ואף אחד לא ענה, אז חשבנו שאין בית ספר ופשוט לא הודיעו לנו " אמרתי, בתקווה שיאמין לי.
" אני לא יודע גל, תני לי לחשוב על זה, לבינתיים את מקורקעת לבית והכרטיס אשראי שלך מוחרם, אני ממובן ? " אמר אבא בקול רציני שלא שמעתי בעבר.
" כן אבא " אמרתי עצובה, לא מבינה לא היה אף אחד אבל איך זה יכול להיות?.
" יופי עכשיו לכי לבית ספר מיד ותבקשי סליחה מהמנהל שדאג לך וטרח כל כך בשבילך ! " אמר אבא .
" טוב אבא " אמרתי, והוא ניתק.
" מה קרה ? " שאלה הילה בדאגה.
" מסתבר שיש בית ספר " אמרתי, והלכנו ליציאה של הקניון.
" מה? איך? לא היה אבל אף אחד " אמרה הילה ורצנו לאוטובוס שהגיעה לתחנה בדיוק.
" לא יודעת משהו כנראה עבד עלינו וחשב שזה היה מצחיק, חכי אני יגלה מי זה הוא לא ינשום יותר! " אמרתי עצבנית.
" סעמק אמא שלי תהרוג אותי אם היא תדע את זה " אמרה הילה מודאגת ופנייה התחילו להיות אדומות.
" אל תדאגי אנחנו נתפוס את מי שעשה לנו את זה ונהרוג אותו " אמרתי כועסת.
" כוסאמאמ של מי שזה לא היה " אמרה הילה.
הגענו לבית ספר, נכנסנו לחדר המנהל, ראינו את המנהל יושב עצבני אדום עוד שנייה יצאו לו עשן מהאוזניים .
" המנהל .. " באתי להגיד אבל הוא קטע אותי בדבריו .
" גל את עוד תלמידה חדשה על החודש הראשון שלך כבר להבריז? אביך אמר לי שאת השתנית שאת כבר לא אותה גל משנה שעברה, ובגלל זה קיבלתי אותך לבית סיפרי וככה את מודה לי? בכך שאת מבריזה? בכך שאני צריך לדאוג לשתי תלמידות שלי שהחליטו להבריז? ממש לא גל, ואת הילה את כבר שלוש שנים את באמת חושבת שלהבריז זה הדרך הטובה?, זה מה את מלמדת את התלמידה החדשה? להבריז? " אמר אמנהל מאוכזב מימנו, אבל זה לא היה באשמתנו !.
" המנהל בבקשה זה לא היה באשמתנו, אנחנו הלכנו לבית ספר אבל לא היה אף אחד והשער היה נעול , כל הבית ספר היה שקט, צלצלנו בפעמון ואף אחד לא ענה, אז חשבנו שאין בית ספר ופשוט לא הודיעו לנו, אז הלכנו… " אמרתי מיואשת מהמצב.
" מתי באתם ? " שאל המנהל .
" בשמונה וחצי " אמרתי .
" שמונה וחצי היינו בקומה השנייה לא יכולה להיות שצלצלתם ולא שמעו אותכם " אמר המנהל.
" מה? לא נכון נו אנחנו צלצלנו וצעקנו שמישהו יפתח לנו אבל אף אחד לא ענה " אמרה הילה .
" אני לא יודע כרגע אתם מקבלות את העונש הזה, אתם אחראיות על חדר ספורט החדש, כלומר אתם צריכות לצבוע את כולו, לנפח את הכדורים, לשטוף את הרצפה שם, לנקות את הכיסאות, לקשט את החדר לרוח ספורטיבית, להשים תמונות על הקירות של כדורסל, כל מיני דברים שעולים בראש שלכן, אתם תשארו כל יום אחרי בית ספר עד 5 וחצי עד שתסיימו את כל החדר פרפקט , הבית ספר יתן לכם את כל הדברים הדרושים " אמר המנהל והביא לנו את המפתח לחדר ספורט החדש.
" מה? אבל המנהל זה לא היה בכוונה " אמרתי מתחננת, אין לי כול להישאר כל יום אחרי בית ספר עד 5 וחצי.
" יש לך הוכחה שכל מה שסיפרת קרה? " אמר המנהל.
" לא " אמרתי במבט עצוב .
" אז לבינתיים זה העונש שלכן, ואתם מתחילות מהיום, לכו למנשה שיתן לכם צבע לבן לקירות " אמר המנהל .
" טוב " אמרנו אני והילה כועסות, כוסאמאמק איך אני נענשת?
יצאנו מחוץ לחדר של המנהל וראיתי את הילד מאתמול בלילה, זה ששפכתי עליו את הכוס.
" מה אתה עושה פה ? " שאלתי נדהמת.
" מה שאת עושה כפרע, לומד פה " אמר עם חיוך גאה .
" מה? אבל .." אמרתי בשוק.
" מה את בשוק, יאאלה תמשיכי ללכת " אמר .
" זה אתה היית נכון? " אמרתי חושבת על הכל, בטח הוא עשה את זה נקמה על אתמול, הגיוני לא?
" עשיתי מה ? " אמר כאילו תמים.
" בגללך קיבלתי עונש מהמנהל " אמרתי עצבנית.
" תירגעי " אמרה הילה שראתה אותי כועסת.
" ביגללו אנחנו נשארות עד 5 וחצי כל יום מה תרגעי ? " אמרתי.
" חחחחחחח תלמדי לא להתעסק איתי יותר בחיים " אמר בשקט .
" מה אתה אומר יערס מסריח " אמרתי.
" מה שאת שומעת ימכוערת, עם אלירן אמויאל לא מתעסקים " אמר לי באוזן ויצאה, באתי להחטיף לו כאפה אבל הילה תפסה לי את היד.
" אאווףף שימות בן זונה מסריח כוסאמאמ שלו אני שונאת אותו כל כך !!!" אמרתי כועסת בצעקה.
נ. מ של אלירן

" מה שאת שומעת ימכוערת, עם אלירן אמויאל לא מתעסקים " אמרתי לה באוזן ויצאתי, היא באה להחטיף לי כאפה אבל חברה שלה תפסה לה את היד.
" אאווףף שימות בן זונה מסריח כוסאמאמ שלו אני שונאת אותו כל כך !!!" אמרה כועסת בצעקה, חחח אוי אני מת עלי, לנקום זה כזה כיף .
" חחח לפי החיוך שלך אני רואה שהזונה שילמה על מה שהיא עשתה לך בפארק " אמר עידן.
" בדיוק, היא תלמד שעם אלירן אמויאל לא מתעסקים אף פעם " אמרתי גאה בעצמי.
" חחח גאה בך אחי " אמר עידן ונתנו חיבוק של גברים .
נגמר הבית ספר ראיתי את גל וחברה שלה נראה לי קוראים לה הילה? לא יודע לא טוב בשמות , ראיתי אותם הולכות במדים צבועים מהרבה צבע רואים שעבר עליהם הרבה, הם הלכנו לכיוון האולם של ספורט שהבית ספר צריך לשפר, הלכתי אחריהם, גל עשתה קוקו מתוח מתוח, והם שמו שירים והתחילו לצבוע .
" מה את העושה " שאל עידן שראה שאני מסתתר מאחורי שיח ושמקיף עליהם.
" סתם רואה איך גל סובלת מהעונש שהביא לה המנהל " אמרתי .
" אה איזה כוסית נודר " אמר עידן, תקעתי בו מבט של " מה נראה לך ? מה ? " והוא שתק.
" אני צריך שתעשה לי טובה " אמר עידן .
" מה אחי אני תמיד פה בשבילך " אמרתי.
" אני צריך לדבר עם הילה, אני יקח את הילה ואתה תעסיק את גל שלא תפריע לנו " אמר עידן, דווקא מעולה ככה אני יכול לדבר איתה ולצחוק עלייה .
" סבבה , אמרתי והלכנו לכיוונן של גל והילה .
" הילה אפשר שנייה " אמר עידן להילה, אני בהיתי בגל איך שהיא צובעת, אוחח היא כוסית סעמק למה היא לא יכלה להיות מכוערת ?.
" למה ? " שאלה הילה .
" שנייה לדבר, אפשר ? " אמר עידן .
הילה הסתכלה על גל, גל היננה לה בראש להסכמה ועידן והילה הלכנו, מה שאומר שאני וגל לבד.


תגובות (3)

יצא פרק מהמם תמשיכיייייייייייי

26/07/2014 20:41

תמשיכייי

26/07/2014 21:03

חיים שלי איזה שיפור עברת אני גאה בך כול כך יש עוד איפה לשפר אבל אני שמחה לראות את השיפור אהבותי היפה

31/07/2014 09:12
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך