הלב מתעקש עלייך -פרק 41

ronit11997 04/09/2012 1039 צפיות 2 תגובות

זזתי לפינה של החדר..רעדתי כולי..'איך יכולתי להתאהב בשד?! איך הוא לא גילה לי?! למה אני לא הרגשתי את זה!?' חשבתי וניסיתי לחשב לעצמי דרך בריחה.
"אוולינהההה!!" הקול של ג'ייק הפך למפחיד וצרוד וחזק, ההפך לגמרי מהקול של ג'ייק שאני מכירה,שאני אוהבת!
"מה ג'ייק?!" אמרה אוולינה בקול מתגרה.
"עזבי אותה בשקט! היא לא קשורה לזה.. מה שיש זה ביני לבינך בלבד! זאת לא אשמתי שאת פסיכית ושהפכו אותנו לשדים ובטח שזאת לא אשמתי שהתאהבת בי!"
"אתה תמיד היית כ"כ טוב כלפיי,תמיד הגנת עליי.. ידעת מה אני אוהבת ומה אני לא.. איך אפשר לא להתאהב בך?!"
"אני אח שלך אוולינה!! אח שלך!!"
"אז מה?! זה לא אומר כלום!! אתה כבר לא אח שלי.. את שד!"
"זה לא אומר שאני לא אח שלך! גם אם שנינו שדים או רוחות או ערפדים!! אנחנו עדיין אחים!"
"אתה לא אח שלי אחרי מה שעשית לי.. לכלוא אותי ככה!!"
"אוולינה!! זאת הייתה הדרך היחידה!"
"אתה בן אדם רשע!"
"אני לא בן אדם..טכנית"
"מה זה משנה! את זה שאמור להיות כלוא שם!! לא אני.. אתה!!"
"דיי! מספיק אוולינה!!מספיק!!"
"אני עוד אנקום בך.. אני כבר אטפל בממזרה הקטנה הזאת שלך.." אמרה אוולינה ונעלמה.
"אמילי.." ג'ייק ניגש אליי בצורתו האנושית.
"תתרחק ממני! אל תתקרב אליי!! תתרחק ממני!!!!!!! אתה לא בן אדם.. את שד.. שד ריבונו של עולם!! שד!! איך?! איך הסתרת ממני דבר כזה איך!? עכשיו אני מבינה למה כ"כ רצית לבוא לפה.. רצית לשמור שאף אחד לא פותח את הכד נכון?! אבל אני הרסתי לך את התוכניות ועכשיו הולכים להרוג אותי!! לא אותך!! אותי!! היא הרי לא תפגע בך! אתה הבן אדם שהיא הכי אוהבת! היא תרצח אותי כי אני מהווה עליה תחרות!! כדי לנקום בך!! כדי שאתה תאבד את הדבר הכי חשוב לך כביכול.. אבל אם באמת הייתי הדבר הכי חשוב לך אתה היית מספר לי את האמת.. ותאמין לי שאם היית אומר ללי קודם שאתה שד ולא מופיע לי עם עיניים אדומות ובצורה המקורית שלך הייתי מקבלת את זה.. אבל אתה שיקרת ואני הולכת להפגע!" אמרתי ודמעות הציפו את עיניי.. ההורים שלי כבר איבדו ילד אחד ועכשיו בגלל טיפשות של הבת הקטנה שלהם הם הולכים לאבד גם אותה.
"אני לא אתן לה לפגוע בך אמילי! אני לא אתן לה! אני כבר אמרתי לך.."
"נכון!! אמרת.. אמרתי לך שאם היית רוצה להרוג אותי היית נותן לי לטבוע או להדרס ואתה אמרת ואני מצטטת ואם אני רוצה לתקוע לך סכין עמוק בלב?! זאת..זאת התוכנית שלך נכון!?"
"לא אמילי… אל תדברי שטויות!!.." אמר ג'ייק והתקרב אליי.
"תתרחק ממני!" צרחתי בקול גבוהה,חנוק מדמעות וצרוד.
"אמילי.." אמר ג'ייק והתקרב עוד קצת,עצמתי את עיניי והתחלתי לרעוד מפחד.
"היא אמרה לך לא להתקרב אליה נכון!? אז תתרחק ממנה!! עד שהיא לא תגיד לי לעוף ממנה.. שהיא לא רוצה לראות אותי יותר אני לא אתרחק ממנה.. ועד שהיא לא תבוא ותגיד לי בעצמה שהיא רוצה אותך לידה אתה יודע שלא תוכל להתקרב אלייה.." שמעתי קול…קול מוכר אבל שלא ששמעתי מזמן,קול מהילדות שלי, קול שתמיד צחק ואף פעם לא כעס לא משנה מה עשיתי או אמרתי,שמעתי את הקול של נועם…


תגובות (2)

תמשיכי

05/09/2012 14:21

יפה שלי י'מוכשרת אחת!

10/09/2012 07:09
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך