המקובלים והלא מקובלים – פרק 22

time machine123 01/04/2016 520 צפיות אין תגובות

הביזיון היה גדול,מתיאס ואנחל ירדו לחדר ההלבשה בריצה,מבוישים,הם חיכו שהמשחק ייגמר,לדעת מה התוצאות.
90 דקות כבר עברו להם,הקבוצה של בית הספר ניצחה,פרנקו,תומס ושאר הקבוצה אחריהן ירדו בתרועות שמחים מהניצחון,הם היו עוד יותר שמחים כי התוכנית שלהם הצליחה.
-בחדר ההלבשה,אנחל ומתיאס התקרבו לתומס ופרנקו-
הם התקרבו אליהם והביטו בהם במבט זועף וכועס,תומס ופרנקו גיחכו.
פרנקו:"אני מצטער אחי,אבל רק חברי הקבוצה יכולים להיות פה ולחגוג את הניצחון" התגרה בו.
מתיאס:"אנחנו הם חברי הקבוצה" אמר בכעס.
תומס:"טעות אחי.הייתם חברי הקבוצה" תיקן אותו.
פרנקו:"תומס עזוב,זה חסר טעם,הם מטומטמים,למה אתה מתאמץ כל כך שהם יבינו?" צחק עליהם.
אנחל:"רק שתדעו שאתם לא תסתדרו בלעדינו" אמר בתבונה.
תומס:"למה?דווקא הסתדרנו טוב מאוד,עובדה,ניצחנו עכשיו,בלעדיכם!!"התגרה בו וחייך חיוך ניצחון.
מתיאס:"זה סתם פוקס" גיחך.
פרנקו:"אז מעכשיו אתה הולך לראות פוקס,ועוד פוקס ועוד פוקס,סבבה?" אמר בכעס.
אנחל:"חכו,זה עוד לא הסוף,מתישהו המאמן יבין שקרה פה משהו" אמר להם.
פרנקו:"יכול להיות,אתה יודע מה?אני מתכוון לספר לו ולהתוודות בפני" הסביר לו.
מתיאס:"באמת?מתי?" שאל כשפניו קרנו מאושר.
פרנקו:"אמ…" חשב "בסוף העונה" אמר בהחלטיות והוא ותומס צחקו.
-המאמן הגיע לחדר ההלבשה-
המאמן:"איזה משחק!!איזה ביצועים!!" אמר באושר ונתן נשיקה מרוחה על הראשים של תומס ופרנקו.
פרנקו:"בוא לא ניסחף.." נגעל.
המאמן:"אנחל,מתיאס,אתם עוד פה?לא הייתי ברור קודם?קחו את הדברים שלכם ולכו!!" צעק עליהם והם לקחו את החפצים שלהם ועזבו לתמיד.
-לבינתיים,באולם ביה"ס הקהל מילא את כול המקומות,השופטים כבר היו מוכנים במקומם,ושתי הקבוצות הסתדרו והתארגנו מאחורי הקלעים-
-אצל לינדה,מלודי,ודיאנה-
לינדה:"טוב,אתן יודעות מה לעשות?" שאלה אותן.
מלודי:"ברור" אמרה מוכנה.
דיאנה:"לא" אמרה בפרצוף קר.
לינדה:"מה זה לא?" שאלה אותה.
דיאנה:"אם את והחברה שלך הייתן טורחות לשתף אותי במשהו,אולי הייתי יודעת מה צריך לעשות" אמרה בכעס ובעצבים.
לינדה:"די,אמיגה,פשוט..אני ומלודי די התקרבנו בזמן האחרון יותר מאשר אלייך כי יש לנו משהו משותף…חבר…בן זוג…ועוד שניהם החברים הכי טובים..ואני נשבעת לך שאנחנו משתפות אותך בהכול,אנחנו רק דיברנו על ענייני האהבה,אין לך מה לדאוג,עכשיו בואי אני ומלודי נסביר לך את התוכנית,סבבה?" שאלה אותה.
דיאנה:"טוב" התרככה.
-כול הבנות היו בהכנות אחרונות לקראת ההופעה,כעבור חמש דקות,מלווינה עלתה לבמה וזימנה את שתי הקבוצות-
מלווינה:"טוב,שלום לכולם,אז השנה בשל הביקוש הרב של הבנות,החלטנו לעשות תחרות בין שתי קבוצות ולאחר תחרויות רבות,נקבע איזו קבוצה תייצג אותנו בחו"ל,היום זה הדו-קרב הראשון ביניהן,אני מאחלת להן בהצלחה,ושהטוב ביותר ינצח!אנחנו נתחיל מהקבוצה של לינדה,מלודי ודיאנה קבוצת 'פרט לנד סקול' " אמרה מלווינה בהכרזה ותשואות רבות ושלטים התעופפו באוויר הבנות היו לבושות במגף ארוך לבן עם עקב,מכנסי מיני קצרצרות בצבע כסוף עם נצנצים מקדימה ולבן חלק מאחורה,ואותו דבר עם חולצה קצרצרה וצמודה.
-הם עלו לבמה והחלו לשיר,השופטים התרשמו מאוד תוך כדי השירה והריקוד,והקהל לא הפסיק להריע-
-הם סיימו לשיר,התשואות היו רבות,מלווינה עלתה שוב לבמה-
מלווינה:"כן,אלו היו בנות 'פרט לנד סקול',בואו נשמע את השופטים שלנו" העבירה את רשות הדיבור אליהם.
שופט 1:טוב בנות זה היה מרשים מאוד,נתתם שואו גדול לכן אני מעביר אתכן. הוא אמר בשמחה ולינדה קפצה מאושר.
שופטת 2:אני מסכימה עם השופט,אני חושבת שאתן גם יפות וגם מוכשרות,ולכן אני מעבירה אתכן.
שופט 3:אני חושב שלטעמי השיר די קצר,אבל בזמן הקצר הזה הספקתם להעביר את מה שחיפשתי ולכן אני מעביר אתכן,מדהים!!" אמר השופט בתשואות ולינדה הוסיפה:"כמונו!!" בשוויצריות.
מלווינה:"טוב,אז לבינתיים אפשר לומר ש 'פרט לנד סקול' מובילות,אלה אם כן יקבלו אותו ציון 'בנות הכפר' ואז יהיה שוויון,אם הם יקבלו פחות הקבוצה של לינדה תנצח,אבל פחות דיבורים יותר מעשים,הקבוצה השנייה שמתחרה 'בנות הכפר' !!!" הכריזה מלווינה והבנות עלו לבמה כאשר הם לובשות מכנסי עור צמודות של בוקר עם קצת פרווה וחולצה אותו דבר צמודה לגוף ומגף קטנטן של בוקר.
-הבנות החלו לשיר את השיר שלהן..-
-בזמן שהם שרות מאחורי הקלעים עמדה מלודי ובקהל הייתה לינדה,לינדה חייגה למלודי לביצוע המשימה-
מלודי:"הלו?" שאלה.
לינדה:"את שומעת?תמשכי בחבל,עכשיו זה הזמן" הדריכה אותה.
מלודי:"אוקי" קיבלה אישור וניתקה.
מלודי משכה חבל ופתאום באמצע השיר של הבנות תוך כדי שהם שרות בהתלהבות ורוקדות 3 דליים של צבע ירוק נוחתים עליהם מלמעלה,הם התמלאו בצבע מכף רגל עד ראש,הבגדים,השיער,הם קפאו במקום וצרחו הם הפסיקו לשיר ולרקוד,וברחו מיד בבושה מהבמה.
ולינדה מלודי ודיאנה רקדו בצד ריקוד ניצחון קטנטן הם קפצו ביחד מאושר ומשמחה כי היה להם ברור שברגע התוצאות שיבוא,יכריזו עליהן כמנצחות!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך