l.a.h.i
קריאה מהינה :))))))))))))))))))))))))

השבויה הקווקזית פרק 21: הילדה שהפכה לאישה חלק א'

l.a.h.i 16/09/2014 1325 צפיות 4 תגובות
קריאה מהינה :))))))))))))))))))))))))

——-אלירן——–
היינו מחובקים החדר שלנו היה מבולגן והיא היתה מחובקת בין זרועותיי, זה היה כמו חלום להיות איתה. חלום שיתגשם אהבה שיתגשמה והביאה איתה זריחה אור לחיי.
"בואי נכיר מחדש," אמרתי לה בחיוך משחרר אותה. "אני אלירן פרץ ואת?" שאלתי אותה בחיוך מביט ביופייה המהפנט.
"אני לינה שמייב," אמרה מושיטה יד ללחוץ והתחלנו לצחוק.
"יותר מדויק לינה פרץ אשתי." אמרתי לה בחיוך היא הביטה בי האור בהן קצת כבה באותו רגע.
"אולי אבל מי אמר שלא יכול להיות לי מאהב בצד." היא אמרה בחיוך מתגרה חיבקתי אותה נוגע בפניה הרכות היפות האלה.
"לא יהיה לך כי יש לך אותי לינה." אמרתי לה בחיוך היא צחקקה צחוק קליל לא פראי הרגיל שלה.
"נכון בתור ידידה." אמרה בחיוך מתגרה. "בוא נסדר את הבלגן שלנו אלירן." היא אמרה והתחילה לסדר את ארון הבגדים ואני את הדברים שהפלתי על הרצפה כמו מנורות הלילה ועוד. סידרנו את החדר במשך שעתיים בשתיקה ארוכה כל אחד מרוכז בעבודתו. בסוף כשסיימנו התקרבתי אל לינה היא קצת התרחקה ממני.
"סיימנו," היא אמרה בחיוך קטן.
"כן סיימנו." אמרתי ורציתי להגיד לה שהגיעה הזמן לדבר ברצינות אלינו.
"אלירן אני אלך להתקלח נתראה אחר כך." היא אמרה בוחרת חולצה מכופתרת סגולה קצרה ושורט ג'ינס משופשף ועוד פריטים ונכנסה להתקלח. ישבתי נאנח אז מה קורה פה לכל הרוחות פרץ היא הפכה להיות נחמדה יותר, אבל עדיין קצת עם דיסטנס בנינו מה קורה איתי? ממתי אני מוותר לבנות? ממתי אני הפכתי בשבילה לידיד? ממתי לכל הרוחות? הבטתי בתסכול בדלת היא היתה בפנים. התחלתי לבחור בגדים לעצמי גם בחרתי חולצת טי כפתורים עליונים בצבע בז' ומכנס ברמודה בצבע ג'ינס משופשף ונעלי בובה לגברים לבנים בחרתי.

——–לינה———-
הבטתי בעצמי דרך המראה נושמת עמוקות, ונכנסתי למקלחת נתתי למים להרגיע אותי. שטפתי מעליי את כל הגיהינום שהיה לי שטפתי הכל פשוט. רציתי כל כך להתנתק לרגע מהכל להשתחרר מן המציאות עדיין המציאות כאבה לי, שאני נשואה לאלירן וכל זה בכפייה אבל משהו השתנה עם זה בתוכי הבנתי שאני פוגעת בו. עכשיו החלטתי לקחת את ייסורי ולשמור אותם בלב רק לא לפגוע בו, אני לא רוצה לפגוע יותר. שיחקתי מולו את המשחק הכל בסדר וזה אבל אני שומרת ממנו מרחק אני עדיין לא אוהבת אותו. זה בלתי אפשרי לאהוב אותו בשבילי, אבל להיות ידידה שלו זה אפשרי הוא חמוד בתור ידיד אבל לא יותר מזה בשבילי. אני נפגעתי מספיק ממשפחתי שבחרו לפגוע בי, ופגעתי בו הוא אשם אבל כבר הבנתי שאין טעם לדבר איתו הוא לא ישמע מלבד רגשות האהבה שלו האלה. אני כמובן מתה להתגרש ממנו אבל זה כרגע בלתי אפשרי כרגע אליי להיות הגיונית וחכמה יותר. זה מה שלמדתי מימי הנישואין הקצרים שלי עם אלירן פרץ. התלבשתי לובשת חולצה מכופתרת סגולה כהה, שהיתה קצרה ליד המרפקים. קשרתי אותה והפכתי אותה לחולצת בטן, ולבשתי שורט ג'ינס משופשף קצר הספתי את שיערי בקוקו גבוה וצמה סינית דקה בקצוות הקוקו. התאפרתי שמתי עיפרון שחור מסקרה, ושמתי אודם אדום דובדבן ובושם סלוודור דה לי האדום. ויצאתי מהמקלחת אלירן הביט בי בתוכי גיחכתי, הוא התקרב אליי נוגע בפניי קצת.
"את יפיפייה," הוא אמר בחיוך מתוק.
"תודה." אמרתי הוא לקח את בגדיו ונכנס למקלחת ואני עליתי למעלה בפנטאוז נשכבתי על הספה האדומה בחדר הלבן והדלקתי מוזיקה באוזניות. הקשבתי לשיר כל כך יפה וכל כך כואב עצמתי את עיניי שוקעת בדיכאון שלי.

——–אלירן———
התקלחתי לי נותן לזרם המים להרגיע אותי הייתי רגוע קצת אבל משהו הציק בכל הקטע עם לינה. התקלחתי חושב מה נעשה היום אם הילדה הזו, באותו יום כשהיא נעלמה אמרתי לבימאי שלינה הצטננה והוא אעביר את הצילומים למחר. סצנה ארבע היא הולכת לצלם סצנה שכונתית עם האידיוט הזה איך היא קראה לו.. טום. חח ליצן אין לו סיכוי איתה היא שלי ולי יש סצנה חמש אחר כך לקראת חמש בערב. אני אלירן פרץ מולו מלך ולינה שייכת רק לי הילדה הזו רק שלי. התקלחתי התלבשתי לבשתי את חולצת טי כפתורים עליונים בצבע בז' ומכנס ברמודה ג'ינס משופשף ונעלי בובה לגברים לבנים. כובש כרגיל נראיתי סידרתי את שיערי השתני שקצת ערך סידרתי אותו בפראות שמתי בושם שנל לגברים ויאללה.
יצאתי מהמקלחת ועליתי למעלה לינה שכבה על הספה האדומה כרגיל היא שרה לה בקול עדין שקט שלה עיניה היו עצומות הקשבתי לקולה הרך שר.

"I can't undo what I have done.
אני לא יכולה לבטל את מה שעשיתי.
I can not say what I have said.
אני לא יכולה לומר מה שאמרתי.
Can't take it back, It's alittle late… Now.
לא יכול לקחת אותו בחזרה, זה קצת מאוחר … עכשיו.
I didn't mean to hurt you… baby…
אני לא התכוונתי לפגוע בך … בייבי…
In any way.
בכל דרך שהיא.

All I wanna do is walk away,
כל מה שאני רוצה לעשות הוא ללכת משם,
'Cause I don't wanna lie to you.
כי אני לא משקרת רוצה אלייך.
Something in your eye says "Please, Don't go…".
משהו בעיניים שלך אומר "אנא, אל תלך …".
But I just wanna walk away…
אבל אני רק רוצה ללכת משם …
'Cause if I stay I'm gonna end up hurting you…
בגלל שאם אני נשאר אני הולכת בסופו של דבר לפגוע בך …
And I don't wanna break your heart, baby…
ואני לא רוצה לשבור את הלב שלך, בייבי…

It doesn't matter what I'll say,
זה לא משנה מה אני אגיד,
It doesn't matter what I'll do…
זה לא משנה מה אני אעשה …
Can't make it right, even though I want, to
לא יכולה לעשות את זה נכון, למרות שאני רוצה, ל..

I'm not gonna say that were okay…
אני לא אומרת הולכת שהיה בסדר …
I don't wanna lie.
אני לא רוצה לשקר.
I should have told you long ago, What was going on…
אניצריכה לספר לך מזמן, מה היה קורה …
I should have told you my feelings, were not that strong…
אני צריך לספר לך את הרגשות שלי, לא היו כל כך חזק …

All I wanna do is walk away,
כל מה שאני רוצה לעשות הוא ללכת משם,
'Cause I don't wanna lie to you.
כי אני לא משקרת רוצה אלייך.
Something in your eye says "Please, Don't go…".
משהו בעיניים שלך אומר "אנא, אל תלך …".
But I just wanna walk away…
אבל אני רק רוצה ללכת משם …
'Cause if I stay I'm gonna end up hurting you…
בגלל שאם אני נשאר אני הולכת בסופו של דבר לפגוע בך …
And I don't wanna break your heart, baby…
ואני לא רוצה לשבור את הלב שלך, בייבי…

I lived through life, it wasn't fair…
אני חייתי את החיים, זה לא היה הוגן …
I'll say good-bye because I…
אני ניפרדת כי אני …
Because I care…
בגלל שאכפת לי …

I wish I knew what I'm suppose to do…
הלוואי שהייתי יודעת מה אני אמורה לעשות …
I wish I could be there for you… to ease the pain.
הלוואי שהייתי יכולה להיות שם בשבילך … כדי להקל על הכאב.

All I wanna do is walk away,
כל מה שאני רוצה לעשות הוא ללכת משם,
'Cause I don't wanna lie to you.
כי אני לא משקרת רוצה אלייך.
Something in your eye says "Please, Don't go…".
משהו בעיניים שלך אומר "אנא, אל תלך …".
But I just wanna walk away…
אבל אני רק רוצה ללכת משם …
'Cause if I stay I'm gonna end up hurting you…
בגלל שאם אני נשאר אני הולכת בסופו של דבר לפגוע בך …
And I don't wanna break your heart, baby…
ואני לא רוצה לשבור את הלב שלך, בייבי…

I don't wanna break your…
אני לא רוצה לשבור אותך …
Heart…
לב …"

כשהבנתי על מה היא שרה הבנתי שהיא עדיין לא אוהבת אותי, וזה שהיא הפסיקה להילחם זה רק בגלל שהיא.. התעייפה והרגישה שהיא לא יכולה להילחם יותר. עמדתי שם הבנתי שהיא סובלת בתוך תוכה ומשחקת לידי שהכל מצוין. כשהכל סביבנו נהרס והיא בסך הכל לא רוצה לפגוע בי. התקרבתי אליה כרעתי ברך לידה מוציא אוזנייה מאוזנה.
"אנחנו צריכים לדבר לינה," אמרתי לה בקול רציני ושקט היא הביטה בי מופתעת.

המשך יבוא….


תגובות (4)

אוף נגמר לי מהר מידי הפרק.. מסכן אלירן… תמשיכי! בבקשה עוד פרק של השבויה בימים הקרובים :)

16/09/2014 23:39

מחר של כבשתי אותך ואחר כך השבויה אולי מחר :)))))))))))))))))))))))))))))))))

17/09/2014 00:23
Sn

מעאיצצצה את הכתיבה שלךךך דורשת המשךך היווום!!

18/09/2014 13:19

תודה רבה אני ממשיכה אבל הפרק יתעכב ויפורסם בשעות המאוחרות של הלילה :)))))))))))

18/09/2014 22:00
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך