ממש התאכזבתי מחוסר התגובות על הסיפור הקודם אז זה האחרון שאני עושה לעולמי עולמים אלא אם משהו באמת יאהב את הסיפורים שלי... אני אמשיך. סורי שהסיפורים שלי נהיו קצרים בזמן האחרון זה בגלל שהבנתי שהחבר שלי (עכשיו כבר לשעבר) הוא בוגד מסריח וחסר לב שהכנתי לו מתנה במשך חודשים והוא אפילו לא לקח אותה. בגד בי עם החברה הכי טובה שלי (גם לשעבר)אמר לי אני אוהב אותך ואחרי חמש דקות (זה ספור) הלך והתנשק עם החברה הכי טובה שלי!.

התאהבתי בתאום שלי! פרק 1 הנישואים בין התאומים

24/07/2016 743 צפיות 4 תגובות
ממש התאכזבתי מחוסר התגובות על הסיפור הקודם אז זה האחרון שאני עושה לעולמי עולמים אלא אם משהו באמת יאהב את הסיפורים שלי... אני אמשיך. סורי שהסיפורים שלי נהיו קצרים בזמן האחרון זה בגלל שהבנתי שהחבר שלי (עכשיו כבר לשעבר) הוא בוגד מסריח וחסר לב שהכנתי לו מתנה במשך חודשים והוא אפילו לא לקח אותה. בגד בי עם החברה הכי טובה שלי (גם לשעבר)אמר לי אני אוהב אותך ואחרי חמש דקות (זה ספור) הלך והתנשק עם החברה הכי טובה שלי!.

(עוד שניה מתעלפת) ברור! אולי אנחנו תאומים אבל זה לא יפריע לנישואים! צרחה בוני משמחה
בואי נחזור לישראל נודיע למשפחה ונתחתן. אמר איתן בהתרגשות.
רק בעיה אחת…יש לנו 5 אחים קטנים שלא הולכים לקבל את זה כל כך בקלות. נאנחה בוני.
הם כבר לא כל כך קטנים אבל את צודקת.
כריס היה הכי ביקורתי במשפחה ועכשיו הוא בן 12.
בון בן 10.
עומאר בן 7.
מאס בן 13.
נועם בכלל בן 15. הבין איתן
עכשיו קלטתי שפספסנו את הבר מצווה של נועם. נזכרה בוני
הוא בטח ממש עצבני. גיחך איתן


תגובות (4)

אני מפסיקה עם הסיפורים שלי לעולמי עד

24/07/2016 15:15

לא… אני אוהבת אבל כדאי לקבל את זה שלאט לאט יתקבלו יותר ויותר תגובות לסיפור שלך. אולי תכתבי את הסיפור עם יותר רעיונות, יותר סיפור, יותר מעניין.
בלי להעליב.
תוכלי להתקדם בכתיבה אם תרצי. אבל רק אם תרצי. וייקח זמן עד שיהיו לך הרבה קוראים, הנה, גם לי אין הרבה תגובות. יש מישהו שקורא את הסיפור בהמשכים שלי קבוע ומגיב. רק הוא. לא אכתוב מיהו רק אספר לך שהוא קורא קבוע ו… אני גם לא בטוחה למה. זה נחמד גם אם זה רק הוא. היו לי עוד שני תגובות יחידות מקוראים אחרים אבל… בקיצור לאט לאט. בסוף יהיו לך הרבה קוראים. ותוכלי להשתפר, כל אחד יכול להשתפר, אני בטוח.

מקווה שתמשיכי.

24/07/2016 20:24

דיי אל תפסיקי תמשיכייי

25/07/2016 01:10

טוב אני ממשיכה

25/07/2016 12:54
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך