זוג מהסרטים

10/07/2017 653 צפיות אין תגובות

כשאני רואה אותו בבוקר, את נחמן, מדדה בקושי מהחניה שמצא , כמובן חנית נכים, הקרובה למועדון, אני יודעת כבר שצילה משכשכת להנאתה במים הקרירים והצוננים. אף פעם לא יבוא בגפו. צילה , לפעמים , כן .
נחמן הולך לאיטו, התיק הכבד של צילה והתיק שלו נגררים אחריו. נחמן אף פעם לא מתלונן . עוד מעט הוא גם יכנס למים וישחה לא את שחיית החזה שלו , ישפריץ לכל הכיוונים , כמו כל היתר .הם כולם כמו ילדים במים …
נחמן וצילה הם זוג יונים . אבל במובן הטוב של התיאור. אמיתי.
הם כבר חמישים שנה ביחד. אבל מי סופר. כשזיווגו זיווגים מצאו שהם הכי מתאימים בעולם הזה ואכן צדקו.
ועכשיו שניהם פנויים . שניהם בפנסיה . אז כבר התחלה טובה . הילדים, כולם עזבו את הבית. וצילה אומרת שהם כמו זוג צעיר. בא להם , הם מכינים משהו לאכול ואם לא , הם מזמינים TAKAWAY…מה כבר יכול להיות?
צילה נעזרת בקביים ויורדת לאט לבריכה . היא במצב יותר טוב עכשיו , היא אומרת, היתה כבר קרובה לעולם הבא . תודה לאל, היא קיבלה את חייה במתנה. וגם תודה לאיש היקר שלה , נחמן , העזר כנגדה.
צילה לא אוהבת לספר, אנשים לא אוהבים לשמוע, ואת המבטים המתייפייפים והכאילו משתתפים היא חוסכת לה וגם להם.
נחמן שתקן מטבעו. פה משפט שם משפט, צילה דברנית . מספרת ומספרת , על הנכד שקיבל 89 במבחן בכימיה והלך למבחן חוזר כי אצלו הכל מאיות . על הבן הגדול שלה, שהוא מנהל חברה בעמק הסיליקון והם נוסעים לבקר אותו ואת המשפחה שלו , בקיץ הזה .ד
על הנכדה התינוקת בברלי , שהם חולים עליה , והיא מראה תמונות לכל מי שמעונין, תינוקת עם תלתלים בלונדיניים ועיניים כחולות כים.
"נורא חם" היא אומרת, אי אפשר לצאת מהמים . "אבל מחר יהיה עוד יותר חם"…היא אומרת וצוחקת בקול .
צילה מספרת שהיתה אחות ראשית במלקה אורטופדית בסורוקה, איך שהחיים מנתבים אותנו. היא בכלל במקור מחיפה. את נחמן היא פגשהכ ב"תיכון חדש" בנעוריהם.
אז, היא היתה רזה וגבוהה ובלונדינית ולא מקשקפופרית, איך שהזמן מתעלל בנו. היא אומרת .
וגם הלכתי יפה , בלי קביים…וגם נחמן היה בחור יפה, אבל לו היו תמיד משקפיים עגולים על קצה החוטם …כמו של הארי פוטר.
צילה ונחמן אוהבים מאד לארח . יש להם בעית ענק, ומרפסת נהדרת שצופה אל הנוף המדהים של המפרץ, קומה 22, הם רואים את הזריחה בבוקר , ונשימתם נעתקת , כאילו זאת הפעם הראשונה…נחמן וצילה מזמינים קטרינג, לפעמים צילה גם מכינה דברים, לפעמים חברות עוזרות לה, והם מארחים מכל הלב עם מוסיקה נהדרת עם שתיה ועם חברים טובים.
צילה ונחמן הם מודל לזוגיות שעמדה במבחן הזמן. למרות שנחמן מדדה וההליכה שלו קצת בצליעה, הוא נראה טוב לגילו.הוא ממש לא שמן ואין לו כרס בכדלל והשיער שלו בהיר וקצת כסוף ואין לו כמעט קמטים.
לכאורה צילה אמורה לדאוג …שמא יפזול הגבר שלה לצדדים. הוא גם הולך לחדר כושר, ושם לא מעט נשים נחמדות, יותר ופחות . סבתות על ההליכון בבגדי ספורט מדוגמים ובשיער מטופח. וגם צעירות שנראות די מתעניינות . אבל ,אין סיכוי . נחמן הוא גבר של אשה אחת . נאמן ביותר , הוא לא יחליף את צילה באף אשה , אפילו החטובה ביותר והמושכת ביותר. הוא ימשיך למשוך אחריו את התיקים הכבדים , ירוץ להביא לה לשפת הבריכה את הקביים, ויחכה בסבלנות של כלב שמירה על הכסא במסדרון , שתצא מהמלתחות.אחרכך יקח אותה לאכול ארוחת בוקר טובה בקפיטריה , ואחרי שישתו קפה ויפטפטו עם דובי יואב ויהודה מהמועדון גם הם, הם יאספו שוב את התיקים ויעלו בחזרה הביתה , עייפים אך מרוצים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך