l.a.h.i
והינה חזרתיייייייייי אם כבשתי אותךךךךךךךךך תהינו פרקים לוהטים הולכים להיות לכם :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

כבשתי אותך!!! עונה 2 פרק 1: ספיישל אש ישראל זה הבית שלי :))))))))))))))))

l.a.h.i 31/08/2014 1463 צפיות 4 תגובות
והינה חזרתיייייייייי אם כבשתי אותךךךךךךךךך תהינו פרקים לוהטים הולכים להיות לכם :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

——-תימור———
בוקר יפה ואני בים השמש זורחת הים רגוע חיים יפים אני בבית בישראל המושלמת שלי שכבתי לי על מיטת השיזוף בכיף שלי נהינית לי מהשמש הבהירה משתזפת לי בכיף. כשעל עיניי משקפיי השמש הזוהרים שלי בורוד כשעל גופי בגד ים ורוד זוהר כמו מרקר, מרחתי שמן שיזוף על גופי.
"אלה החיים,"נאנחתי בהנאה נהינית לי ממזג האוויר החמים של ישראל הבית המושלם שלי, אז פתאום הרגשתי מים קפואים עם קוביות קרח על גופי נשפכו אה!
"אה!!!" צרחתי מטורפת מעצבים וקור פקחתי את עיניי וראיתי את יואל צוחק לו.
"קוקו אני אהרוג אותך!!" צעקתי עצבנית קמתי הוא התחיל לרוץ לאורך החוף כשאני רצה אחריו.
"אם אני אתפוס אותך אתה תקרא קדיש ותצטער על היום שנולדת בו יא מניאק!" צעקתי עליו הוא צחקק וכל מי שהיה על החוף הסתכל עלינו וצחקק. הוא היה לבוש בבגד ים כשגופו חשוף ושיערו ברסטות.
"מה שתגידי גיץ!" הוא צחקק לו בורח.
"חכה חכה יא בן אלף אם אני תופסת אותך אתה מת!!!" צרחתי עצבנית אש סידרתי את מיטת השיזוף שלי ניקול צחקקה לה כשראתה אותי חוזרת אל החוף אליה.
"מה יש תימי שוב מציק לך החבר שלך," ניקול צחקקה כשהיא שוכבת לה במיטת שיזוף תחת שמשייה כשאליה קרם נגד שיזוף על גופה היא לבשה בגד ים אדום לוהט סטרפלס.
"הוא הרס לי את הצבע שניסיתי לתפוס האידיוט הזה! אוף שונאת את חיים האלה!!" אמרתי עצבנית היא צחקקה לה על החוף. אתם בטח שואלים מה היא עושה כאן? בתקופה שלירז היתה בתרדמת ניקול הפכה להיות החברה הכי טובה שלי. וחודש שעבר כשחזרנו לישראל היא הגיעה אליי לחופשה בישראל להתארח אצלי ונייל אצל קוקו. דרך אגב הם הפכו לחברים מושלמים חוץ מנפתלי שעדיין לא סובל אותו בגלל הקטע עם נטלי שהיה לו לפני המערכת היחסים העשירה שלהם.
"תימי תרגעי באנו להינות כאן אל תתני לא להשפיע עלייך." נייל אמר בחיוך כשארבעה בנות עושות לו מסז' בגוף והוא די נהינה מהקטע אני רואה.
"קל לך לומר נייל וקשה לעשות כשיש סביבך אידיוטים פרזיטים כמו החמור הזה קוקו" אמרתי לו בקול עצבני והוא צחקק לו.
"היי למי קראת חמור?" קוקו שאל התחלתי לרוץ אחריו הוא ברח בדקה.
"ואל תחזור אם אתה לא רוצה שיקראו עליך קדיש היום! אידיוט!!" צעקתי עצבנית אש עליו.
"היי ממתי אלה פה?" ניקול שאלה בכעס מביטה בבחורות שעשו לו מסז'.
"מאז שהן התנדבו לעשות לי מסז'," נייל אמר בחיוך מצחקק.
"סבבי גם אני מזמינה מסז' מכמה בחורים פה." היא קמה והלכה לקבוצת בחורים שהסכימו לעשות לה מסז' הם היו די חתיכים.
"היי למי קראת אידיוט פה?" שמעתי את רטמיר צוחק ומביט בי.
"לחבר המפגר שלך קוקו האידיוט שפך עליי מים כשניסיתי לתפוס צבע לא סתם מים עם קרח!" אמרתי עצבנית הוא צחקק רגיל לשטויות שלנו הבטתי בו ולידו היו שני בלונדיניות בבגד ים צהוב זוהר, כן הוא חזר לסטוצים מאז שהוא וגל נפרדו שני מפגרים באמא אוהבים אחד את השנייה מתים בלי אחת בלי השני אבל לחזור לא יודעים לשניהם אגו מנופח.
"שטויות עוד שנייה הוא יתחנן שתסלחי לו תימי." הוא אמר מצחקק לו מתיישב על מיטת השיזוף כששתי הפרחות שלו סביבו הוא שתה לו בירה בכיף שלו מתאים לרטמיר החולה הזה.
"שאני אתחנן לסליחה פ'חה הצחקת אותי פצע." שמעתי את יואל אומר.
"אמרתי לך שאתה הולך לקרוא קדיש על עצמך אמרתי לך זה הסוף שלך!" צעקתי והתחלתי לרוץ אחריו והוא התחיל שוב לברוח צוחק.
"תימי חיים שלי סליחה אני מאוהב בך את הכי מושלמת אין עלייך את מספר אחת סליחה." הוא אמר בקול מתחנן.
"אמרתי לך תימי קוקו ההומו מתחנן לסליחה ממך עכשיו." רטמיר אמר מצחקק לו לוגם מהבירה.
"ההמו מדבר זה שלא מסוגל להחזיר את החברה שלו." קוקו אמר יורד עליו ראיתי את החיוך של רטמיר דועך.
"אידיוט," סטרתי לקוקו ורטמיר הלך לו הלכתי אחרי רטמיר המסכן… קוקו יצא בן זונה אם הוא אומר לו זאת. הוא צעד לעבר הצוקים מטייל שם עצבני מאוד רצתי אחריו לא רציתי שהוא ירגיש רע בגלל האידיוט הזה.
"רטמיר!!" קראתי לו הוא התעלם ממני. "רטמיר!" קראתי לו שוב נותנת לו חיבוק קל. "סליחה הוא אידיוט אני מצטערת—" התחלתי להגיד לו הוא קטע את דברי.
"אין לך על מה להצטער תימי את לא אמרת כלום, הוא צודק אני אפס אם אני לא יכול להחזיר את גל אליי." הוא אמר בקול מתוסכל חיבקתי אותו מצטערת כל כך על מה שקרה.
"אתם עוד תחזרו רטמיר גם לה קשה וגם לך התקופה הזו אבל זה יעבור לכם אתם עוד תחזרו אני מבטיחה לך אני אעזור לך אם צריך." אמרתי מנסה להרגיעה אותו בחיוך.
"אנחנו לא נחזור יותר לא תימי היא המשיכה אלאה אין טעם להילחם במי שלא רוצה שנהיה ביחד." הוא אמר בקול רציני.
"אני מצטערת שזה יצא ככה אני מקווה שתחזרו למרות הכל רטמיר." אמרתי הוא נתן לי חיבוק קל מחייך אליי.
"אל תדאגי לי תימור אני המשיך להיות אני ולהינות עכשיו בואי נחזור וננקום בקוקו." הוא אמר מצחקק ועל שפתיו חיוך זדוני גם אני חייכתי.
"יאללה." אמרתי גוררת אותו אחרי היינו כמו משפחה אחת גדולה הוא אטיאס חצי קוקו ניקול ונייל עכשיו נטלי ג'ולייט לירז וגל אבל לירז וגל נסעו לח"ול.
"דרך אגב מתי אטיאס וג'ולייט וחצי ונטלי באים?" הוא שאל אותי מצחקק.
"ג'ולייט ונטלי מעקבות אותם מאוד לא יכולות לבחור בגד ים שני אלה." אמרתי מצחקקת הוא צחקק גם.
"שני חולות אלה," הוא אמר צוחק. "חבל שלירז לא כאן היא היתה מוסיפה עוד קצת בדיחות על חשבון קוקו ואטיאס." הוא אמר מצחקק.
"כן היא ואפחום נסעו לחופשה שלהם בחו"ל טחונות אלה." אמרתי מצחקקת.
"כן הוואי אלה החיים מה יותר מזה." הוא אמר מצחקק לו.
"יאללה נלך להינות לנו כאן בבית היפה שלנו ישראל בעיה שלהן הן מפספסות את הכיף פה." אמרתי בחיוך חזרנו לחוף.
"היי אחי אני מצטער יצאתי בן זונה כשאמרתי זאת." קוקו אמר בקול מצטער מאוד.
"סבבה הכל עבר טיפש יאללה בוא נשתה בירה בכיף שלנו." רטמיר אמר לו בחיוך.
"מי שותה פה בירה בלעדינו אה?" שמעתי את הקול של אטיאס רצתי אליו מחבקת אותו אין דבר הכי מושלם מאטיאס האח בנשמה שלי איתו החיים מושלמים אני ממש אוהבת אותו. באותה התקופה שהוא סבל הו אלוהים הוא ניסה להרחיק אותי אבל הייתי לידו לא נתתי לו לעשות זאת הוא הכי יקר לי בכל העולם הוא היחיד ששומר עליי טוב.
"אטיאס," אמרתי בחיוך הוא החזיר לי חיבוק מצחקק חיבוק חם ואוהב כאילו לא התראנו שנים.
"תימי יפה שלי מה שלומך?" הוא שאל בחיוך.
"ברוך ה' חיים שלי." אמרתי לו בחיוך.
"מה לא מגיעה לי גם חיבוק?" חצי שאל בחיוך התנתקתי מאטיאס וניגשתי לחצי נותנת לו חיבוק.
"יופי חיים שלי חשבתי כבר לבכות שאת לא אוהבת אותי." צחקקתי כשהוא אמר זאת.
"איי שכחת מי החברה שלך ואת לא תחבקי את החברה שלך?" נטלי שאלה אותי בכעס מעושה צחקקתי.
"מה שלומך חיים שלי?" שאלתי נותנת לה חיבוק וגם לג'ולייט. "מה קורה מאמי גו'לייט?" שאלתי אותה בחיוך.
"הכל מושלם." הבטתי בהן אני ונטלי הפכנו לחברות טובות בחודשים שלירז היתה בתרדמת בבית החולים ועכשיו כשהיא בכיף שלה בחו"ל עם גל. היא לבשה בגד ים בצבע כחול זוהר מרקר וג'ולייט לבשה בטורקיז היא נראתה מושלמת הילדה הזו.
"לים!! עכשיו!!" הבנים צעקו.
"אני נהינת לי פה ממסז' מה פתאום." ניקול אמרה בחיוך כשלוש בנים עושים לה מסז' חתיכים אלה אמרתי?
"יאללה קומי עצלנית." נייל קם מרים אותה וזרק אותה למים נכנסנו צוחקים לנו השפרצנו אחד על שני נהינים לנו מיום כיף בים.

——-יואל——
"יאללה בואו לאכול סטייק גדול!!" אמרתי בחיוך בצהריים אחרי שנהינו לנו על החוף מטורפים תימור היתה היום מלכה בשיזוף שלה לא היא היתה לוהטת אש.
"יאלללה." חצי צעק לו רעב גם מהיום המטורף שלנו על החוף.
"בכיף!!!" פצע הצטרף גם בסוף כולם זרמו קמנו לובשים בגדים מעלינו והלכנו למסעדה אכלנו לנו סטייקים בכיף וחזרנו לחוף מעבירים דחקות וצחוקים על כל מה שקרה בחודש האחרון.
"בסוף שבוע באופן קבוע החבר'ה נפגשים…" חצי התחיל לשיר לו.
"חצי תפסיק אין לך עתיד בלהיות זמר." אטיאס אמר מצחקק על חשבונו.
"למה לך יש כל מה ששרת עד עכשיו לירז קיבלה מרוב שהיא לא רצתה להעליב אותך." חצי אמר צוחק עליו.
"מי שמדבר ביאליק השיכור." אמרתי מצחקק על חשבונו.
"ביאליק או לא אהובה שלי עזרה לך לא לצאת פדיחה ליד נטלי." אטיאס אמר מסטלבט על נפתלי.
"יאללה שבו בשקט עד לחבר שלי." נטלי אמרה בחיוך מחבקת אותו.
"ואותך מי הזמין בכלל יאללה תחזרי לסבתות הרכלניות האלה." אמרתי לה מצחקק.
"למי קראת סבתא רכלנית?" תימור התלהטה אליי כרגיל פשש חולה על אליה הילדה הכי עצבנית שיש היא נכנסת לאטרף קול חצי שנייה כמו חלבי משנות או השמונים לא זו לא הגדרה מתאימה היא יותר כמו פרדי פלבולה אנערף למי אכפת העיקר עצבנית אש.
"מדבר הסבא'לה." ניקול אמרה צוחקת כולם צחקו עליי המניאקים האלה.
"סבא תספר לי סיפור?" ג'ולייט אמרה בחיוך חמוד כולם צחקו כשהיא פנתה אליי עכשיו, ממי היא לקחה זאתי את הקטעים האלה? ב'ונה קופי כמו אח שלה בירידות עד הסוף מרסקת.
"בקיצור קוקו פרוש לפני שתשפיל את עצמך יותר." חצי אמר צוחק על חשבוני.
"יא מניאק הם צוחקים גם עליך." אמרתי מוריד ממנו.
"לא מאמי אנחנו צוחקים עליך," נטלי אמרה מוציאה לשון כמו ילדה קטנה.
"אפ אפ עד חבר שלי." תימור קפצה להגנתי חיים שלי זאתי בר רפאלי שלי.
"הוא אולי שיכור אבל עדיין חבר שלי." עזבו אני חוזר בי היא רעה היא פרדי וחלבי ביחד.
"אהובה שלי ממך ציפיתי ליותר אבל כנראה אני לא כל כך עושה לך את זה." אמרתי לה בחיוך עצוב.
"נכון החתיך הזה על הספסל עושה לי את זה מאוד." היא אמרה בקול לוהט מתגרה בי מסתכלת על בחור שטני עיניו ירוקות שחורות גופו שרירי גבוה התקרבתי אליה משכתי באוזנה.
"איי! זה כאב." היא אמרה עצבנית אש אליי מתאים לה אש כי היא כל חייה אטרף.
"זה שלא תסתכלי על בחורים אחרים הבנת?" שאלתי אותה עצבני אני מודה אני מקנא קצת, קצת? הרבה היא רק שלי לא נותן אותה לאף אחד ימות העולם הילדה הזו רק שלי. נקודה. סוף הפסוק.
"כן מאמי." היא אמרה בחיוך מלאכי שלה ולא עמדתי בזה ונישקתי אותה ברכות היא צחקקה לה.
"חיים שלי את איתך בחופה." אמרתי לה מצחקק.
אחרי ישיבה ארוכה עד הערב נסענו הביתה כולם עייפים התקלחתי ושכבתי לישון חושב על היום ועל איך שתימי הביטה בבחור הזה וזה שיגעה אותי רק מחשבה אחת עברה במוחי. מה יקרה אם יום אחד היא תחליט לעזוב אותי לטובת מישהו אחר? מה יקרה איתי? עד כמה היא תשבור אותי? ניסיתי לעצור את המחשבות האלה למחוק אותם ולהתרכז בהווה היא בחורה שלי עכשיו רק שלי היא אוהבת אותי.

המשך יבוא….


תגובות (4)

וואי נדיר תמשיכי!!

31/08/2014 04:56

    תודה רבה אמבר אני ממשיכה מחר את הפרק הבא :))))))))))))))))))

    01/09/2014 09:37

יש החזרת את ג׳ולייט! ואהבתי שהם בישראל. בטח עכשיו פחות יהיה לך זמן כי בצפר וזה.. איזה כיתה את? וכמובן… תמשיכי וגם את השבויה! ;))))))

31/08/2014 20:02

    שמחה שאהבת סמייל, אני כבר סיימתי לימודים בכללי שנה שעברה היתה שנה האחרונה שלי. אני אשתדל להמשיך בימים הקרובים וכמובן לשבויה יש לי כבר רעיון להמשך :)))))))))) בהצלחה לך בשנת הלימודים

    01/09/2014 09:43
17 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך