תהנו!!????

כח פרק 31

05/07/2017 532 צפיות אין תגובות
תהנו!!????

מעריצים!!!!!!!!! אני רואה כאן מלא מעריצים .
הם כל כך משוגעים הם לובשים חולצות של הפנים שלי ,מחזיקים שלטים של כתוביות מהשירים שלי וצועקים : נלי! נלי!
אני כולי מבולבלת ולא מבינה מה קורה?!?! בארץ הכל שקט כשאני מופיעה או כשמישהו מזהה אותי .
וכאן בברלין? כולם מרימים לי!
הגעתי לכאן כדי להיות מוגנת מהאישה מהחב'רה שלה …
ואז מאחורי כל המעריצים המטורפים האלה עמדו אישה ובעל ובן שלהם ; האישה צעקה לי נלי בואי לכאן .
הגעתי אליה והתחלנו לדבר:
נלי: את אמא של לואי ?
יוליה: כן … תכירי לי קוראים יוליה ולבעלי קוראים לו ג'ונתן ולילד הזה קוראים …
טומי : אמא תני אני יציג את עצמי … היי נלי אני טומי נעים מאוד..
נלי: אז אני נלי נעים מאוד…
הייתי בהלם מי זה שטומי יותר מנומס מלואי והם די דומים …
נלי: שנלך? לפני שהמעריצים האלה יהרגו אותי היום בשביל חתימה או משהו ..
אז פגשתי את הוריו של לואי ואת אח שלו טומי; והם די הרשימו אותי .. לא ציפיתי שהם יפגשו אותי, חשבתי שאני אלך אליהם לבד.
נלי: לאן אנחנן הולכים עכשיו?
יוליה: עכשיו לחדר שלך ואחר כך וזאת תהיה הפתעה!
נלי: נראלי שהמעריצים הפתיעו אותי כבר.
יוליה: אז מצפה לך הפתעות נוספות בדרך , שבי לתוך הרכב שלנו את וטומי תשבו מאחור .
נלי: אוקי .
הגענו לרכב שלהם, והרכב היה גדול בנוי משלושה חלקים כמו לימוזינה רק יותר קומפקטית.
מקדימה היו הוריו של לואי , ג'ונתן היה הנהג ובאמצע היה כמו סלון כזה ומאחור היה מושב גדול ובוא יש זכוכית שמכסה קולי שמיעה. ואוטו עצמו היה בצבע כחול ,שחור כזה.
אז אני וטומי יכולים לדבר על שטויות מבלי שההורים שלהם ישמעו .
התיישבנו ביחד ואז התחלנו לדבר:
טומי: נו מה איך אח שלי ?
נלי: אתה תהיה דוד בקרוב ממנו
טומי: את בהריון ממנו?!?!
נלי: אני??? השתגעגת?!!מאיפה לקחת דבר כזה ?!? אתה לא יודע שאח שלך מאורס ואשתו לעתיד בהריון?!
טומי: אני ואח שלי לא מדברים כבר שנה וחצי אז אני לא יודע מה קורה לו בחיים שלו..
נלי: אוקי אני לא ידעתי… סליחה…
את הפדיחה שלי עשיתי כבר ולא נתתי רושם מוצדק כלפי טומי רק חסר לי לעשות פדיחה מול ההורים שלהם..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך