תהנווו

כח פרק 33

18/07/2017 605 צפיות אין תגובות
תהנווו

אני מסתובבת ורואה את טומי עומד מאחוריי ומתפרצת מבכי שקשה להקל ומתחילה לצעוק על טומי.
נלי: אני צריכה לחזור אל לואי עכשיו!!! אחרת הוא ימות!!
טומי: תרגעי! למה שהוא ימות?! בגלל התמונה ושהוא היה חולה סרטן? אז הוא החלים ותרמו לו כדי שינצל! אז תרגעי!
נלי: תגיד אתה באמת לא קולט אה?! לואי תרם לי ! כשאני הייתי חולת סרטן!
טומי ניגש אלי וליטף את פניי בנעימות והסתכל אליי ואמר :
טומי:תסתכלי אלייי בבקשה, את רואה את לואי כאן מחייך נכון?
עניתי לו בקול מיואש,
נלי: כן, כן אני רואה שהוא מחייך , ומה אתה רוצה להגיד לי על זה ?!
טומי: מה שאני רוצה להגיד על זה , זה שלואי לא נפגע כשהוא תרם לך להפך.
נלי: להפך? זה אומר שאני נפגעתי?
טומי: תרגעי אף אחד לא נפגע שניכם ניצלתם זה מה שהכי חשוב! ועכשיו תתלבשי יפהה כי ההורים שלי עוד רבע שעה יבוא לקחת אותנו למסעדה.
נלי: טוב.
טומי עזב את החדר ואני החרזרתי התמונה למקום אך המחשבה לא עזבה אותי.
מה אם יקרה ללואי משהו וזה יהיה בגללי? רק עכשיו אני קלטתי שהשארתי את לואי להתמודד לבד מול המאישה המפגרת הזאת !
אז לקחתי את עצמי ואת המזוודות לקחתי אותם איתי למסעדה לפני שלקחתי את המזוודה החלפתי בגדים ,שמתי על עצמי שמלה לבנה וסנדל בצבע שחור שילוב של סגול.
ויצאתי עם המזוודות מבלי שטומי שם לב והכנסתי את המזוודות לבגאז לפני שמשהו שם לב ואמרתי לנהג שיוביל אותנו שלא יגיד שום דבר להם.
ואז טומי יצא.
טומי: נלי למה את מדברת עם הנהג ?
נלי: רציתי שהוא יעשה לי קצת סיור, אז ביקשתי ממנו.
טומי: אל תדאגי את תספיקי לעשות כאן הכל! וסתם שתדעי שאנחנו הולכים למסעדה ברגל ולא באוטו כי המסעדה קרובה אלינו.
ואז נפלתי לרצפה והסתחררתי, ופשוט ברחתי למקום שאני לא יודעת רק שהבנתי שטומי הלך אחרי!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך