כח פרק 34

22/07/2017 604 צפיות אין תגובות
תהנו !

ברחתי , והגעתי לאזור שיש בוא בית קטן שנראה כמו כפר או קיבוץ.
ניגשתי אל הבית והיה רשום: "ברוכים הבאים זהו ביתי , תדפקו בדלת שלי והפנה אליכם".
חשבתי לעצמי מי שם שלט כזה במקום ריק? כי המקום כולו מסוג של פעם " נוסטלגיה".
היה שם כיסא אז התיישבתי וחשבתי מה לעשות ואז אני רואה טומי מגיע אליי, ואיש זקן עם משקפים עגולות מעץ ומסתכלת על שניהם צועדים עלי , ואני קמה מהכיסא ומתחילה לצעוק והתפרץ בבכי שקשה לעצור:
נלי: מה אתם רוצים ממני ?! למה אתה בכלל הולך אחרי טומי?! למה?!
טומי: תרגעי! כל המן רק בוכה וצועקת עלי מאז שהגעת לכאן!!
האיש הזקן { סבא של טומי וללואי } : אולי תכנסו לבית שלי ושניכם תרגעו , תשתו כוס תה … בבקשה.
הסתכלתי על טומי והתקרבתי עליו והוא חיבק אותי חזק והזה הזכיר לי את החלום שאני חלמתי בארץ , את היד העוטפת אותי בחום ואהבה והפנים הדומות ללואי .
הבנתי שהחלום הזה בעצם שנתן לי כח זה היה טומי!
אני וטומי נכנסנו אל סבא שלו והבית שלו היה די מרהיב ויפה קצת התלהבתי מהבית כי הוא בסגנון של פעם "נוסטלגיה".
התיישבנו מסביב לשולחן והאיש הזקן הגיש לנו תה עם עוגיות בטעם וניל ואז התחלנו לדבר:
טומי : אז מה נלי שוב תברחי ממני? מה לא מובן שאי אפשר לברוח ממני?
נלי: את זה הבנתי גם בחלומות שלי.
טומי: אני לא צוחק , אני רציני.
נלי: גם אני רצינית, אני הסביר לך כשנצא
טומי: טוב, סבא אתה לא מאחר לעבודה?
האיש הזקן: אני יצא בעוד חמש דקות . וחמודה קוראים לי דויד.
נלי: נעים מאוד ולי קוראים נלי .
טומי: מסע היכרויות מאוד מכובד, טוב סבא אתה מאחר .
טומי כל רגע לחץ על סבא שלו שילך לעבודה , ואני הייתי בשוק מה כל כך נחוץ לו להישאר לבד?
וחוץ מי זה טומי ליטף לי את היד בזמן ש שתינו.
דויד: טוב אני יוצא אני משאיר לך את המפתח ספייר שלי ואל תאבד אותו ותנעל שאתה יוצא .
טומי: טוב סבא הבנתי להתראות!
נלי: היה כיף לשבת איתך הלוואי שזה יקרא גם בפעם הבא .
דויד יצא מהבית ונשארתי עם טומי ולא הבנתי מה קורה בכלל ולמה הוא לחץ על דויד .
טומי: אמרתי להורים שנלך מחר למסעדה כדי שנשאר רק אני ואת אם זה בסדר מצדך?
נלי: א-ו-ק-י…
אמרתי את זה מתוך הלם וכשבאתי לקום מהכיסא , טומי משך את היד שבא הוא ליטף לי אותה ומשך אותי עליו ונישק אותי בשפתיו הרכות והנעימות .
ואני? אני גם התחלתי לנשק אותו , נמשכנו באחד ושני עד המצב שהוא הוביל אותי לחדר של סבא שלו והתנשקנו בנשיקה סוערת מתמיד! תוך כדי אמרתי לו:
נלי: רק שתדע זה אסור!
טומי: אני אוהב אותך ולא אכפת לי!
ומשכנו בנשיקה סוערת במיוחד!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך