כח פרק 36

24/07/2017 524 צפיות אין תגובות
תהנו!

סגרתי את הלפטופ והסתובבתי אליו , הסתכלתי לו בעיניים ואמרתי :
נלי: זהו אני חוזרת לארץ! אני חייבת להסביר הכל ללואי , הוא חייב להבין אותי וגם הפעם אני יצאתי אגואסטית מכל פעם ה שארתי אותו להתמודד עם הבעיות שלי ושלו מפני האישה ההזויה שמנסה לרצוח אותו והרוס לי את החיים!
טומי: הפעם אני לא עוצר אותך רק שתדעי אני אוהב אותך ולואי לא אכפת ממך בכלל.
נלי: רואים שאתם מנותקים קשר זמן רב, לואי אוהב אותי מאוד ואתה לא יודע מה קורה בנינו!
טומי: תעשי מה שבראש שלך רק בקשה אחת ויחידה , אל תהרסי את החיים של לורן ולואי.
עזבתי את החדר בעצבים והלכתי לקנות כרטיס טיסה דרך החברה שלהם.
נלי: שלום אני רוצה להזמין כרטיס טיסה לישראל להיום בלילה…
מוכרת כרטיסים: כן בטח יש לך טיסה להיות בשעה שתיים וחצי ולהגיע לשדה תעופה שעה לפני.
נלי: זה אומר שיש לי עוד זמן ,טוב תודה.
חזרתי לבית והתחלתי לארוז את כל הפריטים והמזוודות היו כבר במכונית , ואז טומי נכנס לחדר.
הדבר היחיד שהוא עושה הוא "חוטף" אותי אליו , ומנשק אותי עד המצב שאני לא מצליחה להתנתק ממנו ועשיתי דבר נוראי וזה להימשך אליו ולנשק אותו בחזרה.
יש בוא משהו מרגיע ומקסים בעיניי הוא כל כך שונה ולא מובן מאליו, אני לא מבינה מה יש בו שאין בלואי ולמה אני מאוהבת בלואי אם מטומי כלכך אכפת לי?
עצמתי את העיניים והתחלתי לדמיין שזה לואי, זה קסום שמרוב הקסם שעף באוויר .
איבדתי את תחושת הזמן.
נלי: שיט יש לי טיסה בעוד שעה וחצי. שמע אני לא השקר לך אתה ממש קסום אבל אני אוהבת את לואי !
טומי: אני מבין אותך, רק תבטיחי לי שתשמרי לי אליהם.
נלי מבטיחה לך שימור עליהם גם אם זה הדבר האחרון שיעשה למענו!
הוא חייך ונישק אותי בלחי למרות שרצה בשפתיים שלי לא השקר גם אני רציתי.
עזבתי את הדירה ונכנסתי למכונית ונסענו לשדה התעופה.
תוך הנסיעה חשבתי קצת על טומי ולואי, איך שניהם נכנסו לי לראש? למה הם מבלבלים אותי?
אולי אני סתם נואשת ללואי ובגלל זה אני נמשכת גם לטומי?.
מרוב כל המחשבות התחיל לכאוב לי הראש ונרדמתי בנסיעה עד להגעה לשדה התעופה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך