תהנו! זה פרק לפני האחרון!

כח פרק 39

28/07/2017 548 צפיות אין תגובות
תהנו! זה פרק לפני האחרון!

אני לא מבינה למה נהיה דממה לאורך זמן, החלטתי לקחת על עצמי בידיים והתקשר למשטרה.
אך לצערי ג\'ודי העיפה לי את הטלפון, ואני התחלתי לבכות ולהיות מיואשת.
נלי: תגידי לי מה לעשות ,אני יעשה הכל רק תתני ללואי את התרופה בבקשה!!
ג\'ודי: מה את כבר יכולה לעשות? נחשוב על זה…
נלי: תגידי את נורמלית? הוא עוד מעט ימות ! זה מה שאת רוצה?!
ג\'ודי: ניחשת נכון אבל בגלל שאני אוהבת אותו , אני אתן לו את התרופה {נוגדן} אבל בשביל זה את חייבת לעשות משהו למענו.
נלי: דברי אליי..
לורן: ומה איתי?
ג\'ודי : לורן את יכולה ללכת ונלי זה רק דבר אחד קטן לעשות למענו.
נלי: וזה?
ג\'ודי: לעבור אלינו לסטודיו שלנו ששם את תוכלי להקליט חופשי רק שתעברי אלינו כדי שלואי ישאר בלעדייך בבקשה!
נלי: את חולת נפש! אין לך לב!
ג\'ודי: אין לי לב מאז שלואי סירב להתארס אלי!
נלי: טוב אני אעבור אליך רק בתנאי שאת קודם נותנת לו את התרופה.
ג\'ודי: אין בעיה רק תחתמי לי על הדף הזה ותרשמי את השם שלך וגמרנו אם זה!
חתמתי לה על הדף מבלי לראות מה רשום על החוזה שלה ,וג\'ודי בזמן הזה נותנת תרופה ללואי.
אחרי שחתמי על הטופס שלה אני חיכיתי ללואי שיתעורר אך לצערי הוא המון זמן עדיין מחוסר הכרה.
בזמן הזה אני חושבת מה אני ולואי עברנו ביחד ואת כמה היינו שמחים ביחד עד שבא חתול שחור בנינו!
אני נרדמתי על הכיסא והתחלתי לחלום על הכח שנתן לי אבל עד היום אני לא מצליחה להבדיל בין טומי ללואי בחלום.
בזמן הזה אני מרגישה ליטוף בפנים ונשיקה בלחי, אני לאט לאט מתעוררת ורואה את לואי.
כמה שאני שמחה לראות אותו!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך