איןשם 3:
מקווה שאהבתם :) מוזמנים להגיב!!

כי לא היה לי שם יותר מוצלח לסיפור אהבה בהמשכים – פרק 2! (:

איןשם 3: 06/04/2014 974 צפיות תגובה אחת
מקווה שאהבתם :) מוזמנים להגיב!!

פרק 2~
יום שישי הגיע.
—-בבית ספר, אני ועמית נפגשות עם תמרה בהפסקה—-
תמרה:" תהיו אצלי בשש. נלך לתומר ברגל."
עמית:" מה אתן לובשות?"
תמרה:" לא יודעת. כנראה סתם שמלה.."
אני (מתעלמת מהשאלה של עמית): " עד מתי נהיה שם? "
תמרה:" עד 1 כזה.. רוצות לישון אצלי אחרי זה?"
אני: "כן " וחייכתי
עמית:" הולך להיות ממש כיף"
—- היום עובר, מגיע שש בערב ואבא של עמית מסיע את שתינו לתמרה—-
אנחנו מגיעות לתמרה ועולות לבית שלה.
תמרה לובשת שמלה פרחונית ונראית יפה מתמיד.
עמית לובשת חולצה עם הדפס בשחור לבן וג'ינס בהיר.
אני לובשת חולצת פסים עם הדפס וטייטס שחור.
הם נראות כל כך יפות. ואני? נראית כמו איזה זברה שצבעה חצי מעצמה בשחור.
אנחנו מתחילות ללכת לכיוון הבית של תומר.
תמרה:" יש לו בית מושלם, אתן ממש תתלהבו"
עמית:" כמה אנשים ומי יהיו שם?"
תמרה: "גל החברה שהכירה לי את תומר, עומרי חבר של תומר, אדם חבר של תומר, עוד כמה פרחות מהכיתה שלהם, ותומר כמובן."
אני: "פרחות?"
תמרה:" אל תדאגו, הן לא יהיו הרבה זמן, הן צריכות ללכת בתשע בערך."
אנחנו מגיעות לתומר בערך ברבע לשבע.
תומר מקבל את תמרה בחיבוק.
אנחנו רואות שגל כבר שם, ואדם, שמתבודד עם הפרחות בחדר של תומר.
אנחנו מתיישבות בסלון הענקי ותמרה מציגה אותנו בפני תומר. תומר גבוה, עם שיער חום מבולגן וחיוך כובש. עמית כמובן התחילה לדבר איתו. אני ישבתי בצד ושתקתי. לא תיכננתי שזה יהיה ככה, אבל הם לא נתנו לי להשחיל מילה, ברגע שהיה לי משהו להגיד מישהו קפץ ואמר משהו לפני…
הבטתי בגל. היא נועצת עיניים בתומר ותמרה שמחובקים. תהיתי לעצמי למה הם הזמינו אותה. סתם נוצרה סיטואציה לא נעימה.
כעבור זמן מה יש צלצול בדלת, חבר של תומר, עומרי נכנס.
תומר:" בנות תכירו, זה עומרי, עומרי, אלה עמית ונעה"
עומרי:" היי"
*עמית מחייכת אליו, אני אפילו לא מסתכלת לכיוונו*
עומרי גבוה (יותר גבוה מתומר) עם שיער שחור ועיניים חומות. נראה די שרירי. התפעלתי. הוא לא היה חתיך מאוד אבל הוא משך אותי. אני יודעת שזו ההזדמנות שלי להוכיח מה אני שווה.
אני ועמית מתחילות לדבר עם עומרי (עמית מדברת יותר ממני)
הם מדברים על מוזיקה. את הרוב הגדול של מהמוזיקה שהם מדברים עליה אני לא מכירה. אני מדי פעם זורקת משפט, והם מהנהנים ומחייכים. עומרי מראה לעמית דברים מגניבים בפלאפון שלו. והיא אומרת שהיא מכירה אותם.
כל שאר הנוכחים היו בקבוצות ואנחנו היינו קבוצה נפרדת (אני עמית ועומרי)
ככל שהזמן עבר התחלתי להרגיש יותר ויותר לא שייכת. נסיתי להתחבר, באמת שנסיתי, אבל החיבור בניהם היה כל כך חזק שפשוט לא הייתי מסוגלת..
אני לא מופתעת.
זה תמיד ככה.
מתפעלים מעמית ומוציאים אותי קטנה ועלובה. אני בצד ועמית מככבת.
מה יש בה שאין בי??
הפרחות הלכו הביתה. דיברנו קצת עם אדם. נשמע די ערס. אני לא סובלת ערסים. תמרה ניגשת אלינו עם תומר וגל והיא מספרת שהיא רוצה לישון אצל תומר ואם זה בסדר מצידי ומצד עמית.
עמית משיבה שאין בעיה, אבל הבית של תומר רחוק מהבית שלי ושלה ושההורים של שתינו לא יסכימו לקחת אותנו בשעה כזו.
גל:" תמרה אמרת שאני אשן אצלך היום!"
עמית: "מה?? " אני והיא עם פיות פעורים. אנחנו שונאות את גל כי היא נדבקת כזאת.
תמרה:" אני יודעת, אב…" עומרי קוטע אותה
עומרי:" אין לי בעיה שעמית ונעה ישנו אצלי. יש לי בית די גדול ויש מקום לשתיהן, ככה את תוכלי לישון אצל תומר"
תומר: "זה רעיון מצוין"
גל מושכת את תמרה לצד.

-נקודת מבט של תמרה-
אני: " גל, בבקשה ממך, תשחררי. אני ותומר ביחד ואת תצטרכי להתמודד עם זה."
גל:" את יודעת מה? עזבי את זה. אמרנו שאני ישנה אצלך היום וברגע האחרון את משנה את התוכניות?? איזו מין חברה את?"
אני:" בבקשה תנסי לפרגן לי. גם ככה קשה לי"
בעינייה של גל דמעות.

-נקודת מבט של עומרי-
אני:" אז נעה ועמית ישנות אצלי, כן?"
אדם (נדחף לשיחה):" פשש יפה יפה, אחלה סידור ללילה אחי" אמר וטפח לי על הגב
אני:" סתום ת'פה, ילד זין"
אדם מחייך חיוך של ניצחון.
כולי מבסוט מזה ששתי בנות הולכות לישון אצלי. ועוד רק היום הכרתי אותן. עמית ממש חמודה, וגם יפה, מוצאת חן בעיניי. נעה בסדר כזאת, קצת מוזרה אבל סבבה.
אני (קם מהספה):" טוב יאללה, נזוז?"
עמית ונעה הולכות אחרי.
אנחנו מזמינים את המעלית ואני מבקש להוסיף את עמית בפייסבוק. נעה מסתכלת עלינו מהצד במבט עוין.


תגובות (1)

תמשיכיייייייייייייי

07/04/2014 06:55
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך