Anonimisgirl
אל תוותרו,גם אם הכל נראה שחור ואבוד,גם אם עברתן אהבה כזאת כבר,יבוא אחד יותר טוב,האחד שלכן מחכה אי שם❤️????

כמעט וויתרתי

Anonimisgirl 30/07/2016 571 צפיות אין תגובות
אל תוותרו,גם אם הכל נראה שחור ואבוד,גם אם עברתן אהבה כזאת כבר,יבוא אחד יותר טוב,האחד שלכן מחכה אי שם❤️????

כמעט וויתרתי,הפסקתי להיות אופטימית לגבי כל דבר בחיים,הפסדתי המון,החלטתי לוותר על אהבה עד ש..
החיים שלי לא היו כל כך קלים,עברתי המון , נפגעתי,התאכזבתי ופשוט נפלתי..
*החלטתי לוותר על אהבה עד ש..*
אני פשוט לא יכולה לתאר במילים כמה פעמים הייתי אופטימית למרות שנפגעתי מהמון אנשים בחיים שלי,בין אם זה ממשפחה ובין עם זה מגברים או חברות או ידידים..פשוט הרמתי כבר ידיים,החלטתי שנמאס ..
*החלטתי לוותר על אהבה עד ש..*
כל פעם מחדש אמרתי לא כולם אותו הדבר תרגעי,הכל יהיה טוב את תמצאי את האחד..
עד שההוא הופיע ,גרם לי לזלזל בכל מה שאני ובכל מה שגברים הם,גרם לי לחוסר ביטחון בעצמי ובכל הסובבים אותי..הוא עשה לי רע,אז פשוט החלטתי לוותר על הכל,על כל מי שאני ועל אחרים..
החלטתי לוותר על אהבה עד שאתה הופעת, והראת לי עולם אחר,שונה, אפילו קצת מוזר שלא הכרתי עד היום.. לימדת אותי אהבה מהי,את כל הגדרתה מחדש..החלטתי לוותר אבל אתה באת,והראת לי שיש הרבה מעבר למה שהכרתי עד היום בחוץ, ואני מפחדת אוי כמה שאני מפחדת להפגע שוב,אך בין זרועותיך אני מרגישה מלכה, מעל כולם,לא צריך עוד כלום בעולם..הכל כבר יש לי,הוצאתי מחיי את מי שלא עושה לי טוב,השארתי בחיי את האנשים הכי חשובים לי ,החב שלי מלא באהבה שאתה הבאת לי..
אתה לימדת אותי לא לוותר ,הייתי אופטימית כי צדקתי שהאחד מחכה לי שם בחוץ,תודה לאל ששלח לי אותך,אתה המלאך השומר עלי..
*החלטתי לוותר עד ש..* עד שהבנתי שעולם שלם מחכה לי שם בחוץ ואני אוצה לחוות וללמוד אותו יחד איתך!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך