כשעזבת, האם שכחתי? פרק 55 (18+)

bl_bar 17/04/2017 1321 צפיות תגובה אחת

"אחרי שאתה והמפגרת התארסתם, אתם לא שמים עליי, אני כבר לא חבר שלכם יותר?" ג'ון התבכיין מהצד השני של הטלפון, "אל תגיד שטויות כאלו, אני מאורס כבר שנתיים ומתוכם אני יותר איתך מאשר עם מייק, כנ"ל גם על מגי", הבלונדיני נשף בדרמטיות, חייב להודות שיש משהו במה שהארי אומר, "ואני גם בכלל לא הולך עם מייק, אני הולך עם בנג'מין, גם ככה קשה לו אחרי שגילה שאשלי בוגדת בו ואחרי שעזבתי את בית הספר אני בקושי רואה אותו", "הזונה הקטנה" השטני שמע את האחר ממלמל וציחקק, "הוא באמת בן אדם טוב, אני לא מבין איך היא יכלה לעשות לו את זה", "כנראה שהוא היה יותר מדי טוב בשבילה, חבל לי עליו", "כן" הארי מלמל בשקט, מסכים עם ג'ון.

"אז מתי אתם הולכים?", "אני צריך לסיים פה בבית כמה דברים, מייק אמור לחזור מבית הספר ואני לא רוצה להשאיר אותו רעב, אחרי זה אני אלך לפגוש אותו", "אוי אוי אוי, רק לא זה, למה שהוא פשוט לא יאכל שם?", "החלטנו להשתדל לאכול צהריים ביחד, ככה נוכל לראות אחד את השני כמה שיותר, במיוחד כשאנחנו לא נפגשים רוב היום. אתה לא זוכר איך הוא התרגש כשהוציא בשנה שעברה רישיון על אופנוע אחרי שעזבתי בשביל שיהיה לו קל להגיע הביתה הכי מהר שהוא יכול?", "איך אפשר לשכוח? הוא נישק את כולנו מרוב אושר, זאת הייתה הפעם הראשונה שהוא התנהג ככה, מקס ודן היו בטראומה כמה ימים אחרי זה" הארי צחק בקול, נזכר בסיטואציה המוזרה, "הוא יכול להיות כזה מוזר לפעמים, אבל אני אוהב אותו גם בגלל זה" הזמר חייך לעצמו, מסתכל על התנור בשביל לבדוק אם הפיצה שהכין כבר מוכנה, "עוד שתי דקות" הזמר אמר לעצמו, "מה?" ג'ון שאל בבלבול, "עוד שתי דקות הפיצה מוכנה", "הכנת פיצה? אני רוצה גם" והנה הוא שוב מתחיל להתבכיין, ירוק העיניים גילגל את עיניו, "אני אכין לך גם, אל תדאג", "יש!" הבלונדיני קיפץ באושר, לא היה כזה משנה לו מאיך שהוא נראה, גם ככה הוא לבד בבית עד שדן יחזור מהעבודה.

"חופר, הגיע הזמן שהוא ינתק לך כי הארוס שלו הגיע" מייק נכנס לדירה, רואה את אהובו מדבר בטלפון במטבח, כבר יודע עם מי הארי יכול לדבר, "או הגעת" השטני הסתובב, רואה את האדם שאהב, שיערו מבולגן מעט, מצביע על זה שהוא היה עם קסדה בזמן שהיה על האופנוע. "תגיד לאידיוט הזה שאני מנתק כי גם ככה אני הולך עכשיו לעשות שופינג ולא בגלל מה שהוא אמר" העצבני לא היה מוכן לוותר על האגו שלו, "אל תדאג, אני אגיד לו", "יופי", "אני אוהב אותך" הארי ידע איך להרגיע את הקטן, "גם אני" ג'ון לחש לפני שניתק.

"אני רוצה חיבוק" מייק פרס את זרועותיו, "יום קשה?" הארי שאל כשחיבק את מייק, שומע אותו נאנח, "עכשיו כשקידמו אותי ונתנו לי להיות מדריך ביחד עם המורה לריקוד, אין לי זמן לנשום", "מסכנוני שלי" הארי טפח על ישבנו של הארוס שלו, גאה בו.
"אתה בטח רעב" הארי היה יכול לשמוע את הרעשים מהבטן של האחר, "אני גווע", "אז בוא תשב, הכנתי פיצה", "עכשיו אני מבין למה יש פה ריח מדהים" הרקדן ליטף את ראשו של האחר, נושק לשערו לפני שהתרחק והלך לשבת בשולחן, "אתה הולך היום לבית של בנג'מין, נכון?", "כן, אח שלו אמור להגיע והוא רוצה ליראות אותי", "ההורים שלו לא הומופובים או משהו כזה?", "הם סוג של, אבל הם דיי בסדר, יצא לי לפגוש אותם כמה פעמים, כל עוד לא מדברים על זה איתם הם אחלה" הזמר חתך את העיגול הגדול למשולשים והניח אותם על מגש כסף לפני שהניח את המגש על השולחן, חוזר לרגע למטבח לקחת שתייה.

"אני לא השבוע בבית", "מה? למה?" הארי נאנח בעצב, "מופע" מייק אכל את החתיכה האחרונה, לוגם מהשתייה הקרה בזמן שהביט על פניו המיואשות של הארי.
 עכשיו כשבית הספר הפך למקום העבודה של מייק, הרקדן נאלץ לישון מדי פעם בחדר הישן שלו בבית הספר, הרבה פעמים יש תלמידים שזקוקים לעזרה ויש הופעות ואירועים שצצים בכל פעם. "זה כולל גם את היום?" השטני הסתכל על האחר בעצב, ומייק הנהן.

הוא יודע שמייק לא אשם, אבל עדיין הוא לא יכול להכחיש את העובדה שהוא לא אוהב את זה שהם ישנים במקומות שונים, "רוצה לבוא לישון איתי בבית ספר?", "השתגעת? המנהל לא יתן לי לצאת משם לעולם, וגם זה לא יהיה בסדר, אם יראו אותי שם יבינו שאני אהיה איתך, עדיף ששמועות לא יתחילו להתרוצץ", "זה לא שהם לא יודעים מה היחסים בנינו, אתה עזבת רק לפני שנה", "אני יודע, אבל עדיין, אתה כרגע אחראי עליהם, לא נראה לי שכדאי שמישהו שכבר לא שייך לשם יבוא לישון עם הארוס שלו בחדר לידם" מייק נאנח, מבין על מה הארי מדבר, "מצטער" הרקדן התרומם מהכיסא, הולך להארי ומתכופף לישיבה על ברכיו, "אני אפצה אותך, מבטיח" מייק חיבק את ביטנו של אהובו, "מייקי" ירוק העיניים חייך באושר, יודע שמייק דואג לו.

צילצול טלפון הפריע להם. מייק הסתכל על מסך הטלפון שלו, מחייך בשמחה לפניי שהתרחק מהארי, "צ'אן" עיניו נצצו והזמר חייך גם הוא, "תמסור לו ד"ש ממני" הארי לחש בזמן שהתרומם מהכיסא והתכוון להרים את הכלים, אבל מייק עצר אותו וסימן לו 'לא' עם הראש, הוא רוצה לעשות את זה, "תודה" הקטן לחש שוב, נושק ללחיו של מייק לפני שהלך לאיזור השינה שלהם, מסתכל על הארון ובודק מה כדאי לו ללבוש.

"נו, איך זה לחיות את החלום מיסטר כוכב?" מייק אמר בשעשוע, שוטף את הכלים, "אתה יודע, מטורף" האסייתי ציחקק "אני שמח בשבילך, תבוא לבקר", "הכל בזכותך, אם לא הייתי עובר את האודישן הזה באותו יום, שום דבר לא היה קורה", "כמה פעמים עוד תזכיר לי את זה? זה בזכותך ולא בזכותי" חום העיניים סיים לשטוף את הכלים, הוא ניגב את ידיו והלך אל הארי, מנסה לעזור לו בזמן שהיה עם צ'אן בטלפון.

"אתה יודע שאני מתגעגע לבית הספר? להיות רקדן ידוע זה באמת הגשמת חלום, אבל אין לי את הזמן הזה שהיה לי אז, אני מתגעגע לשטויות ולחבר'ה", "אתה מספר לי? אומנם אני חי את בית הספר, אבל זה שונה לחלוטין מלהיות תלמיד שם", "אתה חי יותר מדי את בית הספר" הארי פלט בזמן שהניח את מה שהוא רוצה ללבוש על המיטה.

"הארי איתך?" האסייתי שמע את קולו של ירוק העיניים, "כן, אני איתו בבית", "אה מעולה, מתי החתונה?", "מתי החתונה אתה שואל?" מייק בכוונה חזר על דבריו של צ'אן, רוצה שהארי ישמע. הזמר ציחקק בזלזול והסתכל על האחר "מתי באמת מייק?" היה מעט כעס בקולו, מה שגרם לגדול לצחוק ולחבק את הארי מאחור, "אני מאמין שבקרוב נתחיל להזיז את העיניינים" הארי הרים גבה, מסתקרן, "אני מבין" כחול השיער גיחך בשעשוע, הם נשארו אותו הדבר.

"תשמור על אחותי", "אל תדאג, היא מסתדרת טוב גם בלעדיי ויש גם את בנג'מין שמסתובב איתה, ביי ביי" הרקדן ניתק את השיחה הארוכה שהייתה לו עם צ'אן, הארי כבר הספיק להתקלח ולהתארגן, מייק ראה שהוא מיסתמס עם מישהו בטלפון, כנראה בנג'מין.

"רוצה שאני אקח אותך? אני גם ככה צריך לחזור לבית ספר, הבית שלו על הדרך" מייק חיפש דרכים להיות כמה שיותר זמן עם הארי, "כן, זה יכול לעזור, תודה מייקי" הקטן חייך, מאיר את עולמו של מייק, "איך אני אצליח לשרוד שבוע בלי לישון איתך" הרקדן ייבב, סנטרו כבדה על כתפו של הקטן בזמן שחיבק אותו, "יהיה בסדר, אני אדבר איתך כל לילה ונשאיר את הטלפונים שלנו דלוקים, ככה שזה ירגיש שאנחנו אחד ליד השני" הארי ליטף את שיערו הרך של בן זוגו.
גם לו יהיה קשה בלי מייק, אבל הוא השלים עם המציאות, אחרי הכל זאת הפרנסה שלהם ומייק אוהב להיות שם, הוא יודע שהוא גם צריך לחפש עבודה, מדי פעם הוא עוזר למגי ומקבל על זה קצת כסף, אבל הוא צריך עבודה קבועה כמו שיש למייק בשביל לעזור לעצמם.

הקטן חיבק את מייק מאחור, מחזיק בו חזק, "יצאנו לדרך" הגבוה הודיע מתחת לקסדה השחורה שלו, מניע את האופנוע ומתחיל לסוע, הארי עצם את עיניו, נהנה מהרוח שהצליחה לחדור לקסדה שלו, אחרי מה שקרה להורים שלו הוא דיי פחד מהכביש, אבל הוא סמך על מייק.

"נסיכה" הארי שמע את המגודל צועק ונאנח בייאוש, הוא בן 21 עכשיו ועדיין תואר הנסיכה נישאר בועט ונושם והכל בגלל בנג'מין, "לעזאזל" הקטן מלמל, גורם למייק לצחקק.
"אני אדבר איתך מאוחר יותר" ירוק העיניים הוריד את הקסדה וירד מהאופנוע, מכניס את הקסדה שלו אל תוך תא המעטן הקטן של האופנוע. מייק הוריד גם הוא את הקסדה, ממשיך להתיישב ולאזן את הדו גלגלי, "נשיקה" הוא אמר בחדות, יודע מה הוא רוצה, "עכשיו?" הארי שאל והסתכל לצדדים, רואה את ההורים של בנג'מין ועוד גבר עומדים בכניסה לבית הגדול של שותפו לשעבר לחדר, "עכשיו" שוב מייק היה חד, הארי הסמיק מעט ורכן קדימה, מנקר את שפתיו של מייק ומתרחק.

"עכשיו תביא נשיקה" מייק אמר ברוגז, "ע-עכשיו נתתי" השטני היה מבולבל, "זאת לא נשיקה, זאת סתם נגיעה על השפתיים" הארי הסתכל על מייק בזעזוע, פיו נפתח בחוסר אמונה, עם הדבר הילדותי הזה הוא הולך להתחתן? הזמר ראה את מייק עוצם עיניים ומחכה לו, הוא לא הצליח שלא לצחוק כשמייק כיווץ את שפתיו והשמיע קולות נישוק, "דביל" הארי מלמל ותפס את לחייו של מייק בין ידיו, מצמיד את שפתיו בחוזקה לשפתיו של מייק, כן עם הילדותי הזה הוא יתחתן.

הוא נופף לו לשלום והאחר החזיר לו ניפוף בחזרה לפני שנסע משם.

"נסיכה, התגעגעתי" הקול של בן היה קרוב יותר מתמיד והארי ידע שהוא מאחוריו, "כן כן, מה שתגיד" השטני הסתובב, מחבק את בן.

"אכלת?", "כן, אכלתי עם מייק", "אח שלי הכין קינוח", "יש לי מקום לקינוח הזה, אל תדאג" הארי גיחך בשעשוע, מתקדם עם השרירי לעבר הבית הגדול

"נעים לפגוש אותך שוב הארי", "נעים גם לפגוש אותך כריסטינה, את נראית צעירה בכל פעם מחדש שאני בא לבקר" אפורת השיער ציחקקה, לחייה מסמיקות במבוכה, "אל תדבר שטויות אדוני הצעיר" היא הייתה מאושרת.
"טוב שבאת" ברנדון, אביו של בן הושיט את ידו, לוחץ אותה עם ידו של הארי, "אני שמח לבוא" השטני חייך, מסתכל לרגע על הגבר הלא מוכר, יודע שזה אחיו של בן רק מתמונות שראה, "אתה בטח ניק", "צודק" קולו היה נמוך משהארי ציפה, הוא חייב להודות שזה היה סקסי, הוא הושיט לו את ידו והגבר חייך, מציג גומה עמוקה בלחיו הימנית לפני שלחץ את ידו של הארי גם כן, השטני בהה בו לרגע, הוא היה יפה.

"או ואו, זה היה ממש טעים", "שמח שאהבת" ניק המשיך לחייך, מרים את הצלחות המלוכלות מהשולחן, "אני אעזור לך" הארי התרומם, "אין צורך, זה בסדר" הגבר הניח את ידו על כתפו של הארי, מסמן לו שהוא יכול לשבת.

"הוא נראה יותר טוב מבתמונות" הארי לחש לבן והשרירי הנהן, "מה ציפית, עם אח קטן ויפה כמו שיש לו זה יהיה ברור שהוא לא פחות נאה" בנג'מין התגאה בעצמו והארי גלגל את עיניו, מייואש ממנו, "ברור" הוא היה ציני.
"יש לו בן זוג?", "אתה מעוניין?" בנג'מין הרים גבה, "מה? לא! לחלוטין לא" הקטן התגונן גורם לבן לצחוק בקול, "מה נלחצת? סתם צחקתי", "לא נלחצתי" הארי שרבב את שפתיו, חוזר להיות ילדון, "סתם סקרנות" הוא אמר אחרי כמה שניות. 
"לפי מה שאני יודע אין לי" ניק הפתיע את הצעירים ממנו, נהנה לראות את המבט מלא המבוכה של הארי. הגדול התיישב למולם מפשיל את שרווליו, חושף קעקוע על זרועו השמאלית. הקטן הסתכל על הקעקוע בעיניין, "עשיתי אותו לא מזמן, מה אתה חושב עליו?" האח הגדול של בן הבחין בהארי, "אני חושב שהוא יפה" ירוק העיניים אמר, דובר אמת, "אני שמח שאהבת אותו, מה אתה חושב על גברים עם קעקועים?" ניק שוב הפתיע, "אמממ, לא יודע, אין לי בעיה עם קעקועים", "מעולה, היית יוצא עם מישהו שיש לו קעקוע?", "יא ניק, הוא מאורס" בנג'מין הבין לאן אח שלו חותר, "בסך הכל השתעשעתי, אל תיקח אותי ברצינות" הוא הרים את ידיו, חף מפשע.

"זה שהיה על האופנוע איתך היה מייק?", "כן, זה מייק" הארי חייך ממחשבה עליו, "אתה אוהב אותו?", "יותר ממה שאתה יכול לתאר" עיניו של הקטן זרחו, המקועקע נאנח "אני מקווה שיום אחד מישהו יאהב אותי ככה, בן סיפר לי הרבה עליכם, זה נשמע כאילו אתם חיים בתוך ספר פנטזיות, אבל לראות איך שאתה מאושר רק מלדבר עליו מוכיח לי שזה באמת נכון", "אני בטוח שתמצא מישהו כזה יום אחד" הארי שמח, נחמד לשמע דברים כאלו טובים ממישהו שהוא יחסית זר לו.

"אם יום אחד יקרה בניכם משהו ותיפרדו אתה מוזמן לבוא אלי" ניק חזר להשתעשע, קורץ להארי והאחר ציחקק, "כמובן" זורם איתו.

"מייק?", "מממ?" המיוזע הסתכל על הדלת דרך המראה הגדולה, רואה נערה עם שיער קצר ומשקפיים, אחת מהתלמידות שהוא אחראי עליהן, הוא הבחין במבט הודאג שלה, "את יכולה להיכנס" הגבר אמר בזמן שהפסיק את המוזיקה וניגב את הזיעה שלו, לוגם מבקבוק המים שלו לפני שהתקדם אליה, "קרה משהו רוז?", מייק שאל בסקרנות, רוצה באמת לדעת מה גרם לה להיראות כזאת עצובה, "א-אני יכולה לשאול אותך משהו?", "כמובן" הרקדן הסתכל עליה בעיניים גדולות, מראה לה שהוא מקשיב, "הטבעת שעל האצבע שלך, זה אומר שאתה נשוי?" מייק הסתכל עליה לשנייה ואז על טבעת הכסף שלו ומחייך, "אני מאורס, את יחסית חדשה כאן אז את כנראה לא מכירה את כל הסיפור, אבל אני מאורס, למה?", "א-אתה מאורס לגבר?" היא שיחקה עם אצבעותייה, נושכת את השפה התחתונה שלה.

 "אני מבין שכבר אמרו לך את זה, אבל כן, אני מאורס לגבר, את זוכרת שלפני כמה חודשים היה מופע גדול עם תלמידים לשעבר של בית הספר?" היא הנהנה, מחכה שימשיך, "היה שם מישהו עם עיניים ירוקות ושיער שטני ששר, זוכרת?" היא כיווצה את גבותייה, מנסה להיזכר, "כן כן" היא ניזכרה לבסוף, "הוא שר מדהים" היא חייכה כשניזכרה בו שר, "אבל, מה הוא קשור?" היא הייתה מבולבלת, "הוא הארוס שלי" הוא אמר בגאווה, "אז זה נכון" היא מילמלה בעצב, מצטערת כל כך על מה שהיא הולכת לעשות, "מה זאת אומרת?" מייק לא הבין, "אמרו לי שאתה גיי, א-אבל לא האמנתי" היא רעדה מעט, דמעה נופלת מעינייה, "מה קרה?" מייק היה מבולבל, הוא התכופף אליה וניגב את הדמעה שלה, הוא שם לב שהיא מתחמקת מהמבט שלו, "קרה משהו?" הוא שאל ברצינות, רוז לא מתנהגת ככה, היא אומנם יחסית ביישנית, אבל זאת לא היא, משהו פה מוזר.

"א-אני אוהבת אותך" היא מילמלה לפתע, גורמת למייק להשתתק, "מ-מה?" היא התרומם, "מה אמרת?" הוא חשב שלא שמע טוב, "אני אוהבת אותך" היא פרצה בבכי, מבטה היה מצטער, "אוי" הרקדן פלט, לאן הוא הכניס את עצמו? "אל תבכי, זה בסדר, אני בטוח שזאת סתם אי הבנה ואת מבולבלת" הוא טפח על כתפה.

"אני לא כזה מציאה גדולה, אני בטוח שתמצאי גבר יותר טוב ממני" המאורס ניסה להרגיע אותה, אך ללא הצלחה. 
הוא לא ידע מה לעשות ומתוך אינסטינקט הוא חיבק אותך, מלטף את ראשה ממשיך לנסות להרגיע את המתבגרת הנסערת, הנערה המשיכה לבכות, מחבקת אותו בחוזקה, "א-אני באמת אוהבת אותך" היא שוב מלמלה אל תוך החיבוק לפני שהתרקה מעט, מסתכלת על האחראי עליה במבט שהוא לא הצליח לקרוא ולפני שהיא תפספס את ההיזדמנות היא הרימה את ראשה ונשקה לשפתיו, עוצמת את עינייה בחוזקה.

מייק היה מבוהל, הוא קפא לכמה שניות לפני שדחף אותה ממנו, מנגב את שפתיו בחוסר אמון, "רוז?" הוא שאל בכעס, "מה לעזאזל את חושבת שאת עושה?" הוא הרים את טונו, שוכח לרגע שהוא צריך להיות מאופק עם התלמידים שלו. "
"מ-מצטערת, א-אני לא יודעת מה נכנס בי" הצעירה הסתובבה ורצה משם, בורחת כל עוד נפשה בה, היא רצתה למות.

הרקדן נשאר לעמוד במקומו, מסתכל על הדלת הסגורה שנטרקה לא מזמן, הוא נגע בשפתיו הגנובות ונאנח, מה לעזאזל קרה פה עכשיו ומה הוא אמור לעשות עם זה?

"מייקי, אתה ישן?", "ממ, לא" מייק אמר בקול צרוד, הארי ציחקק, יודע שהוא משקר.
"איך היה היום?" הגבוה שאל, מסתכל על התיקרה ומשפשף את עיניו, "היה בסדר, אח של בנג'מין ממש נחמד, הוא גם נראה טוב ואפילו פלירטט איתי" הארי ציחקק, רוצה שמייק יקנא קצת, "שיזהר כי יש לך ארוס רכושני", "אל תדאג, לא שכחתי להזכיר לו את זה, אבל לא נראה לי שהוא יהיה אויב קל" הארי נשכב על המיטה, שם את הטלפון על רמקול, "אני לא דואג" מייק אמר בביטחון.

"ולך איך היה היום? אתה בטח ממש עייף" מייק שתק, לא יודע איך לענות להארי על השאלה, כדאי לו לספר לו על מה שקרה מוקדם יותר עם רוז? הוא נאנח, מניע את ראשו לשלילה, עדיף שהוא לא יספר, "היה בסדר, התלמידים עובדים קשה, הם באמת רוצים להצליח, היום התאמנתי ועבדתי על כמה תנועות חדשות, אני אראה להם מחר ונעבוד על זה ביחד" הוא מחר ידבר עם רוז ויגיד לה שמה שהיא עשתה היה לא בסדר, הוא בטוח שיש משהו מעבר לכך, רוז היא לא אחת שתעשה דבר כזה.

"אני גאה בך בייבי" הארי שמח שהכל הולך בסדר אצל אהובו, מסתכל על הכרית שלידו ומחבק אותה, מדמיין שזה מייק, "הייתי רוצה שתהיה כאן" השטני נאנח בעצב, הרקדן נאנח שוב, חושב לרגע ומחייך ברשעות, זה שהוא לא ליד הארי עכשיו לא אומר שהוא לא יכול לשלוט בו.

"ריי" הגבוה לחש בקול עמוק, מקפיץ את ליבו של הארי, "מה?" הקטן הניח לעצמו שמייק פשוט עייף, "אתה לבוש?" הרקדן שאל בזמן שהוריד את החולצה שלו, "למה אתה שואל?" הארי כיווץ את מצחו, "סתם, לדעת", מייק לקח אוזניות וחיבר לטלפון, שם אותן באוזניו- ככה יהיה לו נוח יותר לעשות את מה שהוא רוצה.
"אני עם בוקסר", "וזהו?" מייק חייך בזמן שהוריד את מכנסיו, נשאר גם הוא רק עם בוקסר, "כן, למה?" הארי שאל בחשדנות.

 "רוצה לשחק קצת?" הנה הוא מתחיל, "מייקי" הארי מלמל במבוכה, גורם הפעם למייק להחסיר פעימה, "בוא נשחק, יהיה כיף" הקול שלו חדר לאוזניו של הארי, מרטיט את גופו.
"א-אוקיי" הזמר ענה לבסוף, "ילד טוב" מייק גיחך, "תפתח את המגירה בשידה, יש שם את המתנה שג'ון נתן לך" הזמר בלע את רוקו, התרומם לישיבה ושלח את ידו אל השידה, פותח את המגירה ומוציא משם דילדו גמיש וחומר סיכה- בין המתנות של ג'ון לכבוד יום הולדת 21 שהייתה להארי.

"הוצאתי" הארי נשכב שוב על המיטה, מחכה שמייק יגיד לו מה לעשות, "תתפשט" השולט אמר, והארי עשה את מה שציווה עליו והוריד את הבד היחידי שכיסה חלק מגופו, מייק עצם את עיניו, מוריד גם הוא את הבוקסר שלו, מדמיין את הארי, מתחיל לגעת בעצמו.

"מייקי" הארי מלמל כששמע את הנשימות הכבדות של מייק, מבין שהאחר כבר התחיל, "תלקק" הרקדן הפציר.
הארי עצם גם הוא את עיניו, מדמיין את מייק, הוא לקח את האיבר המדומה וקירב אותו לפיו, מתחיל ללקק את הכיפה הקרירה באיטיות, מייק יכל לשמוע את צלילי הרוק של הארי, זה חירפן אותו, אצבעותיו שלו עשו את דרכם לפיו, מרטיב אותן עם רוקו לפני ששלח את ידו אל אברו, מדמיין שזהו פיו הרטוב של הארי, "פאק הארי, אתה כל כך טוב" הגדול נשך את שפתו התחתונה, מניע את ידו הרטובה על איברו הקשה, מאחורי עיניו הוא שירטט את הארי בדמיונו, רואה איך הקטן מלקק את איברו ברעב, "תמצוץ" אחרי דבריו הצלילים הפכו לחזקים יותר, הארי הכניס את הצעצוע לפיו, גונח כנגד הדילדו בזמן שמצץ אותו, הוא שלח את ידו הפנויה אל איברו שלו, מניע את ידו, הגניחות התחזקו, "יופי" מייק לחש נהנה מהצלילים שהציפו את אוזניו.

"אני רוצה להיכנס" מייק אמר אחרי כמה רגעים, הארי הנהן, שוכח שמייק לא איתו פיזית, הקטן פקח את עיניו והתיישב על המיטה עם ברכיו, לוקח את החומר סיכה ומצפה את הדילדו ואת אצבעותיו בחומר החלקלק.
אצבעותיו המצופות נעו סביב החור שבישבנו, נכנסות אחת אחרי השנייה, שלושה אצבעות משומנות נעות בתוכו, צלילים חדשים יצאו מגרונו, "מייקי", "תמשיך" חום העיניים אהב את זה, "א-אני הולך להכניס את זה" הארי הודיע, "תעלה עליי ריי", מייק נשם עמוק, מדמיין איך הארי עולה עליו, צפצוף קטן יצא מגרונו של הזמר בזמן שהכניס את העצם הזר לגופו, מכיל אותו, "ז-ה בפנים", "תזוז" מייק יכל לראות איך הארי רוכב עליו, גבו מתעקל כמו תמיד ושערו השטני נח על עורפו וכתפיו, הוא יכל לדמיין את איברו הקשה של הארי מכה את ביטנו בזמן שקפץ מעלה ומטה על איברו שלו.

ירוק העיניים קפץ על האיבר הקשה, המיטה חרקה, עוזרת לסיטואציה להיות מציאותית יותר, "אתה כל כך חם בפנים" מייק נאנח בכבדות, מניע את מותניו מעלה ומטה על ידו המאוגרפת שאחזה באבירו, "אני אוהב אותך" הארי אמר, גורם לליבו של מייק לצנוח, המילים האלו, רק כשהארי אומר אותם הוא יכול להשתגע, אף אחד אחר לא יכול לגרום לו להרגיש ככה מלבד הארי, "גם אני אוהב אותך, ריי שלי", הגניחות של הארי התחזקו, הוא מילמל דברים לא ברורים והיה אפשר לשמוע את החריקות מתחזקות, מייק הבין רק מלשמוע שהארי קרוב, הוא נע מהר יותר, נותן להארי לשמוע את קול השפשןף מתחזק, "כן מייק, חזק יותר" הארי נגע באיברו, מניע את כפות ידיו סביב האיבר הקשה, הוא יכל להרגיש איך מייק אוחז במותניו, עוזר לו להגביר קצת ולנוע טוב יותר.

 "פאק" הקטן פלט, "תגמור" מייק אישר, מרגיש שגם הוא קרוב, הארי לא יכל להחזיק א עצמו יותר והוא התכופף ונשען על מרפקו הימנית בזמן שידו השמאלית החזיקה בדילדו והניעה אותה, גומר עם גניחת שמו של מייק.
הדם זרם במהירות בגופו של מייק, הוא שמע את הארי גונח את שמו בפעם האחרונה לפני ששמע את הנשימות הכבדות שלו, ואז הוא גמר.

"ריי" מייק לחש, מיוזע ועייף, "מממ" הקטן ענה בשקט, שוכב עירום על המיטה המלוכלכת, נראה כמו ציור, "בוא נלך לישון" הרקדן נישכב על צידו, לוקח את השמיכה ומחבק אותה עם ידיו ורגליו, מדמיין את הארי, הקטן עצם את עיניו, מחבק את הכרית, "לילה טוב" הקטן אמר בחוסר אנרגיה, מצליח להירדם במהירות, למייק לקח יותר זמן להירדם, הוא רצה לשמוע את הנשימות של הארי לעוד קצת זמן, המחשבות על מה שקרה חזרו אליו, הוא לא ידע מה לעשות, אולי הוא כן יספר להארי? ומה אם הוא יבין לא נכון? מייק חיזק את החיבוק בשמיכה, שומע נחירה קטנה מהטלפון, מחייך לעצמו ומחליט לשכוח את הכל ולישון עם אהובו.

צילצול טלפון הקפיץ את הארי, הוא הסתכל על השעון וראה שעדיין לילה, מי מתקשר אליו ב3 לפנות בוקר? הוא שיפשף את עיניו וראה מספר חסוי, מסתקרן לדעת, הוא שמע את מייק נושם לטלפון וחייך לפני ששם אותו בממתינה וענה למספר הלא מוכר, "הלו?", "הארי?" קול מעוות ענה מהצ השני, "מי זה?" לקטן לא היה כוח למתיחות עכשיו, "בעלך לעתיד בוגד בך", "מה?" הקטן היה מבולבל, "אין לי כוח לבולשיט הזה, לילה טוב" הוא בא לנתק, "תסתכל על התמונות שאני שולח" הקול מהצד השני אמר וניתק, קולות הנשימה של מייק חזרו להישמע ברקע, הארי היה במצב לא ברור, לא מאמין למה ששמע, אבל כמה שניות אחרי זה צלילי הודעה הקפיצו אותו והוא באיטיות לחץ על תיבת ההודעות, מסתכל בבהלה על התמונות, מייק חיבק מישהי קטנה, שיערה קצר, לא היה אפשר לראות את פרצופה, בתמונה השנייה הוא נראה כאילו מנגב לה את הדמעות, עוד תמונה, הפעם הוא קרוב אליה, פנים מול פנים, פרצופו נראה מודאג, הארי רעד, התמונה האחרונה נשלחה, הם התנשקו.

הקטן הסתכל שוב ושוב על התמונות, רוצה להאמין שזה לא באמת מייק, אין מצב שזה מייק, הוא בחיים לא יעשה לו את זה. אבל לא משנה כמה פעמים הוא הסתכל הוא לא יכל להכחיש, זה אכן מייק, הוא נמצא עם מישהי, הוא באמת בוגד בו?

מייק מלמל משהו ברקע, הארי חסם את פיו, לא רוצה שמייק ישמע אותו בוכה


תגובות (1)

זה מדהים!! תוכלי אולי להמשיך יותר מהר( פרצוף מקווה)
פליז פליז פליזי פליזי…. זה פרק מושלם ואני במתח מטורףףףף

19/04/2017 13:47