כשעזבת, האם שכחתי? פרק 64 (18+)

bl_bar 26/09/2017 1341 צפיות אין תגובות

/"הארי!" המורה השמנמן למוזיקה נופף לשטני.

"היי אלברט, מה נשמע? הרבה זמן לא יצא לי לראות אותך" הארי אמר כשהתיישב בשולחן הזוגי בבית הקפה של מגי.

"הכל מצויין, ראיתי אותך שבוע שעבר במופע, לצערי לא יצא לי להגיד לך שלום, כולם החליטו שזה הזמן המתאים לשאול אותי שאלות לגבי עתידם" המבוגר התלונן וגילגל את עיניו בייאוש.
הארי גיחך, "זה בסדר, אני שמח שאנחנו נפגשים כרגע"

ארוכת השיער הגיעה מחוייכת, קוטעת את השיחה בניהם.

"שלום לך קטנצ'יק" מגי אמרה בזמן שהגישה להארי כוס קפה חם ועוגיות, נושקת ללחיו "שלום לך יפה" הארי ליטף את זרועה וחייך אל המאורסת באהבה.

"אני לא אפריע לכם, תמשיכו בשלכם" האישה אמרה בשמחה וחזרה לאיזור הקופה, עוזרת לעובדים שלה.

"הייתי צריך לדעת עוד ממזמן שחברה שלך מנהלת כאן, הייתי צריך להגיע לכאן ולשכנע אותה להגיד לך לחזור לבית הספר" אלברט הודה, "לא בטוח שהייתי מסכים אז לחזור" ירוק העיניים לגם מהקפה.

"בכל מקרה, אני שמח שאתה חוזר ועוד יותר כאחד שיעזור לי, אני באמת זכיתי באדם מוכשר" השמנמן אמר בהתלהבות, מעריך את הארי, "אל תגזים, אני לא כל כך מוכשר" הקטן הסמיק "אבל, אני שמח לחזור ולעזור לך" הוא הוסיף, גונב מהמורה חיוך מרוצה.

"מעולה, אז שנתחיל לדבר על העבודה?" המורה הניח את ידיו על השולחן, משלב את אצבעותיו, מטכן להסביר לירוק העיניים את מה שהולך לקרות כשהוא יתחיל לעבוד ב"סטאר סקול".
הארי הנהן ברצון, מרוכז בלמידה.


"איך היה היום?" מייק התיישב על ריצפת אולם הריקודים, מיוזע מהריקודים שרקד מקודם, מצמיד את הטלפון כמה שיותר קרוב לאוזנו, מקשיב להארי.

"היה דיי בסדר, אלברט הסביר לי פחות או יותר איך להתמודד עם התלמידים, וגם הבנתי ממנו שאני ואתה סוג של מדריכים פיזיים ופחות מילוליים כמו המורים עצמם" הרקדן הנהן, שוכח שהארי לא יכול לראות אותו "כן, אני ואתה עוסקים יותר בללמד ולעזור להם להשתפר מעשית, אנחנו מאמנים אותם, הם יותר נמצאים בכיתות ומלמדים טכניקות באופן מילולי"

"מממ, מעניין" הקטן הניח את ראשו על השולחן שליד הקופה בבית הקפה, עדיין נמצא עם מגי.

הוא הניח את הטלפון על אוזנו ועצם את עיניו "מתי אתה חוזר היום?" ירוק העיניים התגעגע, לא לראות את מייק מהבוקר זה קשה.
מגי, ששמעה את השאלה, ציחקקה בייאוש, היא צריכה ללמד את הארי להיות קשה להשגה לפעמים.

"מישהו כאן מתגעגע?" מייק שאל בחיוך, לוגם מהבקבוק מים בזמן שניגב את מצחו, "יותר ממה שאתה מדמיין לעצמך" הקטן ייבב, גורם לרקדן להיחנק ולהשתעל מעט "כשאני חוזר אני מצפה ממך להראות לי עד כמה" מייק התגרה, נושך את שפתו התחתונה כששמע את הארי מצחקק מהצד השני של הטלפון, הוא צייר בדמיונו את פניו המחייכות של הקטן, רואה איך עיניו הירוקות נסגרות בשמחה ואיך ששיניו נחשפות כששפתיו נמתחות בחיוך כלפי מעלה.

"אני צריך אותך" הקטן לחש פתאום בחושניות, מתגרה גם הוא בארוסו, "ריי" מייק לחש, לא ידע איך להגיב, "מה היית עושה אם היית איתי עכשיו?" ירוק העיניים המשיך, גורם לכמה לקוחות שישבו לידו לכחכך בגרונם בחוסר נעימות, "אני לחלוטין הייתי עושה לך דברים שמעולם לא ניסינו" מייק נאנח, רוצה להיות עם הארי עכשיו.

"טוב, נגמרת השיחה עכשיו" ארוכת השיער שדאגה שהארי יתחיל להבריח לה לקוחות, לקחה את הטלפון מהארי.
"מייקוש, אני נאלצת לנתק, תמשיכו בערב את מה שזה לא יהיה!" היא נשקה לטלפון וניתקה, לא מחכה לתשובה של מייק ומתעלמת מהארי שהתבכיין שתחזיר לו את הטלפון, "שום שיחות כאלו כאן!" היא אמרה בטון מאיים לפני שהחזירה לקטן את הטלפון.

"מה אני אעשה, אני מתגעגע" הקטן נאנח, מבלגן את שיערו בייאוש, "גם אני מתגעגעת למקס, זה לא אומר שאני אתחיל למלמל דברים בטלפון מול אנשים" היא אמרה בבוז, מחייכת ללקוחה שהגיעה.

"אני רוצה כבר להתחתן איתו" הזמר ייבב, לועס את הקוראסון החמים שמגי הגישה לו ממקודם, גונח בשמחה, מנהלת בית הקפה חייכה כשהבינה שהארי מרוצה מהמאפה המתקתק.

"אז פשוט תתחתנו?" מגי חזרה להארי אחרי שסיימה לעזור ללקוחה לבחור עוגה, "זה לא כזה קל", "מי כמוני יודעת" ארוסתו של מקס ליטפה את טבעת האירוסין שלה, "אבל לא כדאי לכם לעשות את זה לפני שתתחיל לעבוד? לא יהיה לכם זמן להתעסקות בחתונה ואתם גם ככה לא מתכוונים לעשות משהו מטורף כלכלית" היא זרקה לו כמה נקודות למחשבה "איך נצליח לעשות את הכל בשבועות הבודדים שנשארו לי עד שאני מתחיל לעבוד?", "יש לך את כל החבר'ה, אני בטוחה שנצליח לעזור לכם לעשות את הכל הכי מהר שאפשר, האוכל והקינוחים עליי" היא קרצה בשעשוע.

"אני לא רוצה להתערב, אבל אם היא מחליטה להיות אחראית על הדברים האלו אני ממליצה לך להתחתן כבר מחר" אישה מבוגרת אמרה בחיוך, גורמת לצעירים לצחקק.


"ואם מייק לא ירצה להתחתן עכשיו?" הארי מלמל בזמן שמגי סיימה לעשות לו צמה סינית קטנה וסגרה את בית הקפה, מבלי לשים לב הקטן העביר את כל היום שלו שם, עוזר לחברתו בעבודה ומדי פעם שר ללקוחות המרוצים.

"מה זאת אומרת הוא לא ירצה? תאמין לי שהוא יותר מרוצה את זה" מגי שילבה את זרועותיה בזרועו של הארי, מתהלכים כמו זוג אוהבים בלילה החמים.

"ומה לגבי מקום?", "אני זוכרת שאמרת לי פעם שמייק אמר לך שלאונרד יסדר לכם משהו, וג'יימס גם ישמח שתעשו משהו קטן בבית חולים", "אני אצטרך לדבר עם מייק על זה" , "כמובן, הוא צריך להיות מעורב בזה" היא אמרה בחיוך, מתחילה לצעוק בהתרגשות מבלי הודעה מוקדמת "אתה מתחתן! אתה פאקינג מתחתן" היא קיפצה בשמחה, גונבת מבטים מוזרים מאנשים, "תרגעי אישה" הארי מלמל, מגחך.

"איפה אתה?" הארי קרא בקול את ההודעה של מייק, "בעלך מיוחם" מגי אמרה בלי בושה, "אתה יודע מה?" היא אמרה בערמומיות, גונבת שוב את הטלפון מהארי ומקליטה למייק הודעה.

"מייק! הארי איתי, אני מצפה ממך לעשות לי אחיינים היום" היא ציחקקה ברשעות כשהסתכלה על הבעת פניו של הארי "אה ותתחתנו כבר, נמאס לי מההתבכיינויות של הארי לגבי זה שהוא רוצה להתחתן איתך כבר" היא הוציאה לשון להארי המובך וההמום כשסיימה להקליט את ההקלטה השנייה, "את לא נורמלית" הוא אמר בזעזוע, מנסה לקחת ממנה את הטלפון.

"אה ותשמור לי עליו! אם אני אשמע ממנו משהו על זה שבעלו מרושע, אני אגרום לכם להתגרש!" היא חייכה, מרוצה מעצמה ומחזירה ברוגע את הטלפון להארי.

"לא צריך להודות לי" היא צבטה את לחייו של השטני ורצה במהירות לביתה שהיה כבר מולם "חכי חכי כשאני תופס אותך" הארי צעק ורץ אחריה, היא צווחה וצחקחקה בזמן שרצה, בורחת מהמשוגע הקטן שמתכנן את מותה.

ככל הנראה מקס שמע את צעקותיה ויצא לבחוץ, מבט מאיים בעיניו, חושב שמישהו מנסה לעשות משהו לאהבת ליבו, "מגי!" הוא צעק בבהלה, מקפיץ את הארי ואת ארוסתו, הם לחלוטין היו מופתעים מהיכולות הווקאליות שלו.

"בייב" מגי צעקה וקפצה על מקס בחיבוק, "הכל בסדר?" הוא תפס את פניה, סורק את גופה ובודק שהכל בסדר, "הארי רוצה להרוג אותי" היא ייבבה, מצביעה על האשם, גורמת למקס להיאנח בהקלה "חשבתי כבר שקרה לך משהו" הוא נתן לה קצת על הראש, "אוו דאגת לי?" היא טפחה על ישבנו, משמיעה קולות של אמא שמנסה להרגיע את הילד הקטן שלה, "ברור שדאגתי" מקס חייך, מרים את מגי כמו שק קמח, טופח על ישבנה "את העונש שלך תקבלי כשניכנס" אדום השיער אמר בשעשוע, קורץ להארי "הארי! תציל אותי" מגי התבכיינה, מכה את גבו של מקס בעדינות.

הארי נאנח, "אני הולך" הוא אמר כשקיבל שיחת טלפון ממייק, לא מתכוון להישאר שם כל עוד מייק בבית מחכה לו.


"מה זה היה?" מייק נשמע מבוהל, "אל תתייחס אליה, היא סתם דיברה שטויות" הקטן נשך את שפתו, לא יודע איך להתמודד עם הסיטואציה, "להפך, למה לא דיברת איתי על זה לפניי?" הארי נעצר, "פחדתי שלא תרצה להתחתן עכשיו אבל אחרי מה שמגי אמרה, אני מאמין שאין לי ממה לפחד" מייק היה נשמע מאושר מהצד השני, מפתיע את הארי "באמת? ואם אני אגיד לך שאני רוצה להתחתן מחר?", "אז נתחתן מחר" הגדול ענה מבלי היסוס, מקפיץ את ליבו של האחר.

"אתה כבר בבית?" הקטן שאל, רואה את הדירה שלהם מרחוק , "כן, אני מחכה לך, איפה אתה?" , "ממש שתי שניות מהבית".


"היי" הארי לחש כשנכנס, עומד בכניסת הדירה ליד הדלת ומסתכל על מייק המחוייך שלבש רק מכנס טריינינג ביתי, הוא היה סקסי
"היי" מייק לחש בחזרה, מסתכל על הארי, הוא היה כל כך יפה עם הצמה הקטנה, מתקדם אליו במהירות ועם החיוך הרחב שלו הוא נשק להארי.

הם ידברו על הכל אחר כך, כרגע זה הזמן שלהם.


מבלי מילים הארי הרים את ידיו למעלה, מרים את גבותיו ומסמן למייק עם תנועת ראשו שיסיר את פיסת הבד הזאת ממנו. הרקדן מבלי לנתק את הנשיקה, הכניס את ידיו מתחת לחולצתו של הארי, מלטף את צידיי גופו של הגבר הצח עם אצבעותיו הארוכות ומרים את החולצה מעלה עד שהיא זלגה מחוץ לגופו של הגבר שאהב.

"אתה כל כך רוצה להתחתן איתי שאתה מתבכיין למגי על זה?" מייק מלמל בזמן שנשק לגופו של הארי, יורד לאט לאט לאיזור גופו התחתון של הקטן, "מייקי" הקטן מלמל בשקט, עוצם את עיניו ונשען על הדלת הסגורה, "ממ?" שחור השיער מלמל כשליקק את סביב טבורו של הקטן, מקפיץ את גופו של האחר.

"ל-לא פה" הארי גימגם כשמייק ישב עם ברכיו על הריצפה ונגס בעדינות בבליטה שנוצרה במכנסיו, הקטן לא רצה שלמייק יהיה לא נוח

"פה זה מושלם" מייק אמר, מתחיל ללקק את האיזור הבולט, מרטיב את מכנסיו של הארי עם רוקו, "מממ" הארי גנח, חוסם את פיו "ישמעו אותנו" הקטן חשש, אחרי הכל הם ליד הדלת.

"ששש" מייק הרים את עיניו למעלה, מסתכל על הארי, "זה העונש שלך", ליבו של הקטן לחלוטין החמיץ כמה פעימות.

באיטיות שיכלה לשגע כל אדם, מייק פרם את הריצרצ' ממכנסיו של הארי, לאחר מכן הוא פתח את הכפתור, מוריד מעט את המכנסיים והבוקסר מטה, הם כבר לא מכסים את יישבנו ואיבר מינו של הארי, אבל הם עדיין נשארים על רגליו של הזמר.

"לא את זה" הארי שלח את ידיו מטה, מכסה את זיקפתו עם ידיו, "לא את זה" הוא אמר שוב, מסתכל בעיניו של מייק ומנענע את ראשו בשלילה.

מייק חייך ונעמד, מלטף את פניו של הארי.

"אני רוצה" הגדול לחש, יודע שהארי לא רוצה שימצוץ לו מחוסר נעימות.
"אני רוצה לעשות את זה, תתן לי לגרום לך להרגיש טוב?" מייק שאל בזמן שרכן קדימה, מלטף באיטיות עם שפתיו את פניו של הארי, "תתן לי?" הגדול שאל כשהגיע לשפתיו של הארי, נוגס את שפתו התחתונה של הארי ומוצץ אותה, מושך אותה קדימה.

"מממ? ריי?" הוא שיחרר את שפתו של הארי שהתנפחה מעט מהמציצה, מתקדם לאוזנו ומלקק אותה .

"אוקיי" הארי פלט בגניחה כשלשונו החמימה של מייק טיילה על אוזנו, "תודה" מייק נשק לעורפו, מסתכל בעיניו המודאגות של הארי כל הדרך מטה.

הרקדן שוב מצא את עצמו על הריצפה, מסתכל בעיניו של הארי ומחייך בתשוקה בזמן שרכן קדימה, נושק ומלקק את כפות ידיו של הארי שהמשיכו לכסות את האיבר המיוחל, עוצם את עיניו לכמה שניות ומהנהן להארי.

הקטן הסיר את ידיו, חושף את איברו.
"אתה נראה כל כך מודאג, אבל אני מבין שהגוף שלך מרגיש אחרת" הגדול היה חסר בושה "עדיין לא עשיתי לך כלום ואתה רטוב" מייק אמר בהתגרות, אצבע אחת שלו נגעה בחור הלח שעל איברו של הארי, משחקת עם הנוזל החמים שיצא משם, מלטפת את הכיפה הורדרדה.

הקטן התחיל לזמר את גניחותיו החוצה, המחזמר האהוב על מייק מתחיל.

מייק לא יכל להחזיק את עצמו ורכן קדימה, יוצר מגע עם שפתיו, הארי במהרה היה צריך לשלוח יד לחסות את פיו בעוד שאת היד השנייה מייק משך אליו, מניח אותה על ראשו, רוצה שהארי יניע את ראשו בעזרת כף ידו.

הלשון החמימה יצאה החוצה, מלקקת את איברו העומד של הארי, מרטיבה אותו, מענגת אותו.

הקטן עצם עין אחת, גבותיו התכווצו, ידו האחת לחצה על פיו- מסננת את הגניחות הכבדות וחושפת רק את השקטות מבניהן, בעוד שידו השנייה תפסה בשיערותיו של מייק, מקרבת את פניו קרוב לאיברו המלא חיים.

הרקדן גיחך, תופס ביד אחת את הזיקפה, בעוד שהשנייה נכנסה מבין רגליו של הארי לעבר ישבנו, מלטפת את החור האירוטי, לא נכנסת, רק מגרה את האיזור.

הרקדן נשק לכיפה החמימה, אוכל אותה עם שפתיו לפני שמכניס את האיבר באיטיות לפיו, גונב גניחה רועשת מהארי שלא הצליח לשלוט בעצמו.

במהרה הביט הוצף בצלילים רטובים ואירוטיים, הארי בקושי והצליח לעמוד, למזלו מייק ייצב אותו מספר פעמים, ממשיך למצוץ את איברו.

מייק הניע את ראשו קדימה ואחורה, מכניס ומוציא את איברו של הארי, לפעמים מוציא את הכל החוצה ולפעמים חושף את האיבר מעט וחוזר לשאוב אותו שוב, מכניס אותו עמוק לתוך גרונו, יודע בדיוק איך לעשות את זה.

"מייקי" הארי גנח, מלטף את ראשו של מייק, גורם לאחר להרים שוב את עיניו אליו.

המראה של מייק מסתכל עליו בעוד שאיברו בתוך פיו גרם לגופו של השטני לרעוד, הוא במהירות הזיז את ידו והסתיר את עיניו של מייק, גורם לאחר לגחך וליצור רטט על איברו.

"פ-פאק" ירוק העיניים חסם את שפתיו גם עם היד השנייה, מחזיר למייק את שדה הראייה, "אתה אוהב את זה" מייק אפילו לא שאל, הוא הציב עובדה.

"מייקי" שוב הארי פלט, מרגיש שהוא לא יכול יותר, "ד-די" הוא גנח, לא באמת רוצה להפסיק, "תגמור" מייק אמר בזמן שהחדיר אצבע אחת לחור ישבנו של הארי, מבחין בהבעה המשתנה של הארי, יכול להישבע שמתחת לכפות ידיו של הארי, פיו נפתח וגניחות אילמות יוצאות ממנו, מרטיב את כפות דיו ברוק החמים שלו.


נאמה יצאה מגרונו של הקטן כשהוא גמר בתוך פיו של מייק.

הארי שלח את ידיו מטה, מצמיד את ראשו של מייק קדימה בזמן שמותניו זזו קדימה לתוך פיו של מייק, ממלא את פיו של מייק באיברו ובזרע שלו, גורם לאחר להיחנק מעט ולעצום את עיניו, מרגיש איך שישבנו של הארי בולע את אצבעו פנימה, מבין שהארי רוצה עוד.

מייק הוציא את איברו של הארי מפיו כשהקטן התרוקן לתוכו, בולע את הזרע ומלקק את שפתיו ברצון.
הוא רכן שוב קדימה רק בשביל לנשק את אשכיו של הארי, "עבודה טובה" הוא דיבר אליהן, מביך את הארי שרעד מהמגע.

הוא נשק לשק אשכיו של הארי שוב לפני שהתרומם, האצבע שלו עדיין בישנו של הארי.

בידו הפנוייה הוא ליטף את פניו האדמדמות של הארי ומבלי להגיד משהו הוא הזיז את האצבע בתוך גופו של הקטן והאחר נאנח בעונג, מושך את מייק אליו ומנשק אותו, נותן לרקדן להבין שהוא לחלוטין רוצה עוד.

"תסתובב" ממייק לחש לנשיקה, "מ-ה?" הארי שאל בהפתעה, "זה בסדר" הוא ידע מה הוא עושה "תסתובב" מייק אוציא את האצבע מישבנו של הקטן, אוחז במותניו של הארי ועוזר לו להסתובב, הארי מצמץ בבלבול, מסתכל על הדלת ומנסה לנחש את מעשיו של מייק, הם לא מרבים לקיים יחסי מין בצורה כזאת.

מייק הסתכל על גבו המעוצב של הארי בזמן שהוריד את המכנס והבוקסר מהקטן, זורק אותם לריצפה ומלטף את גופו של הארי, אוהב את הקימורים הסקסיים שלו.

"תבליט" הוא אמר וטפח על לחי ישבנו של הארי, הקטן כיכחך בגרונו והזיז את חלקו האחורי קדימה, נותן למייק להנות מהנוף.

"מצויין" הוא שמע את מייק ממלמל, היו כמה שניות של שקט, הארי לא ידע מה קורה או מה הולך לקרות.

ציפצוף יצא מגרונו כשהרגיש את הלשון של מייק מלקקת את חוץ ישבנו, הוא הזיז את ראשו לצד, רואה בצד עינו את הדמות של מייק, הגדול התכופף, מוצא תנוחה נוחה לסיטואציה.

הרקדן ליקק את ליחיי ישבנו של הארי, נושך לחי אחת וגורם להארי לכווץ את הלחמניות הטבעיות שלי, הוא התאפק שלא לצחוק, הארי היה כל כך חמוד והוא רצה לטרוף אותו.

אבל במהירות הרצון לצחוק נעלם והוא חשב לרגע לפניי שהפריד עם ידיו את ישבנו של הארי, מביט בחור הלח ומתקדם לעברו.

"מ-מייק?" הוא שמע את הארי שואל לפני שהכניס את פניו בין לחיי ישבנו המופרדים של הקטן, שולח את לשונו ומלקק את הרקטום המפמפם של הארי.

"מייק!" הארי הופתע, מכווץ את ישבנו על פניו של מייק והפעם הגדול צחק.

מייק התרחק, צוחק בקול לפני שהסדיר את נשימותיו וסטר בעדינות לישבנו של הארי "ריי בייב, הכל בסדר, תירגע" הוא ליקק את גבו של הארי, מרגיע אותו.

מייק הסתכל על ראשו של הארי, רואה לפי תנועות ראשו של הארי שהוא חושב על זה, לבסוף הקטן הרכין את ראשו, משעין את ידיו על הדלת ומבליט עוד יותר את ישבנו, מייק הביט עליו בחיוך, סוטר שוב לישבנו, גונב גניחה לפניי שהתמקם שוב, מלקק את הארי.

הקטן נשך את שפתו התחתונה, מנסה למנוע מעצמו להתפרץ ולגנוח בקולי קולות.

גניחה ברחה מגרונו כשמייק הצליח להחדיר את לשונו פנימה, הארי לא האמין שזה באמת קורה, מייק פאקינג אוכל לו את התחת.

דמעות עונג הציפו את עיניו של ירוק העיניים, הוא רצה שמייק יפסיק 'להציק' לו כבר יתחיל לעשות את הדבר האמיתי, "ת-תפסיק" הקטן הפציר, גורם למייק להרים גבה ולהקשיב בזמן שצירפת את פתח מנהרתו הטבעית "מ-מייק תפסיק" רגליו של הקטן רעדו, איברו בעל החיים התחיל לקפץ, הוא לארצה לגמור עכשיו.

הגדול הבחין בתנועות גופו של הארי והבין למה הארי 'מתנגד' והוא הפסיק.

מייק התרומם ובמהירות הוריד את המכנס ממנו, אוחז במותניו של האחר ומייצב את עצמו בשביל לא ליפול.


לבסוף מייק מצא את עצמו ערום כולו, עומד מול גופו האירוטי והמלא חיים של הארי, הוא נשך את שפתו ומיקם את עצמו, חודר להארי מבלי סימן מרמז לפני, מפתיע את הקטן במעשיו.

"או גאד" הארי נשך את כף ידו, משתיק את עצמו.

"שיט" מייק קילל בנעילת שיניים, לעזאזל, זה כל כך נעים וחמים בתוך הארי.

הזיקפה של מייק השלימה את השטח הריק בגופו של הארי, מתחילה להשתפשף בבשרו החמים של הארי בכל פעם שמייק הניעה את מותניו קדימה ואחורה.

מייק עצם את עיניו, אוחז בחוזקה במותניו של הארי בזמן שנע במהירות קדימה ואחורה, הוא לא היה צריך לזוז לאט ולהכין את הארי כי קטן היה מוכן כבר מזמן, מה שגם, הוא החזיק את עצמו הרבה זמן ככה שהוא היה דיי קרוב ללגמור.

הארי כבר שכח מהכל, הוא גנח בחוזקה, לא אכפת לו מהשכנים, הוא היה חייב לפרוק את צליליו.

"אני רוצה לנשק אותך" הארי אמר ומייק עשה את המבוקש, הוא יישר את גופו של הארי והצמיד את כל גופו של הקטן לדלת ורק אז הוא רכן קדימה, תופס את פניו של הזמר ומזיז את פניו של הארי לאחור, מצליח למצוא גישה לשפתיו ומנשק אותו, מחדיר את לשונו פנימה בזמן שהחדיר עמוק יותר את איברו לתוך הארי, גורם לאיברו של ארוסו להתחכך בדלת, גורם לאורגזמה השנייה של הארי להתקרב.

"בייב" הארי גנח לנשיקה, מסמן למייק שהוא קרוב, "בוא גמור ביחד" הרקדן לחש מתרחק משפתיו של הארי ואוחז בצלעותיו של הארי, נע הכי מהר שיכל, מרגיש איך שהנוזל חמים שוחה בתוכו ונע לכיוון כיפתו, הוא גמר בגניחה כוחנית, ומיד אחריו הארי גמר בחוזקה כשהרגיש את הנוזל ממלא אותו, כל גופו רעד, עיניו התגלגלו לאחור ונאימות חזקות יצאו פיו הנעול, הוא לא הצליח לשלוט בתנועות גופו ומייק היה זה שחיבק אותו וייצב את גופו הרוטט, נושק לעורפו של הקטן שהותקף באורגזמה חזקה.

——–

"אני כל כך מובך" הארי כיסה את פניו בשמיכה.

הגברים היו אחרי מקלחת חמימה ואקט נוסף בתוך האמבטיה, עייפים.

"ריי שלי" מייק נכנס מתחת לשמיכה, מוצא את הארי ונושק לאפו.

"נשיקה" הרקדן ביקש והבליט את שפתיו והאחרי חייך וניקר את שפתיו.

"מחר חתונה?", "לא, לא מחר" הארי ציחקק "אבל זה אפשרי בעוד שבוע או שבועיים" הקטן אמר בחיוך, "דיל" מייק שלח את ידו קדימה, רוצה ללחוץ את ידו של הארי, משתעשע עם בעלו לעתיד, "אידיוט" הקטן מלמל ולחץ את ידו של הגבר שלו.

"מה אתה אומר, עשינו למגי אחיינים?" מייק שאל בציניות, גורם להארי להסמיק.

הקטן החליט לזרום איתו וליטף את ביטנו, "אוליי" הוא הסתכל על מייק.

"רגע" הוא אמר לפתע ועשה את עצמו חושב, תופס את תשומת ליבו של מייק "ואולי צריך עוד ניסיון" הוא אמר בחושניות בזמן שכף רגלו נעה למייק וליטפה את איברו הרדום של האחר שישן מתחת לבוקסר, מעיר אותו מחדש.

"או, באמת?" מייק שאל בחיוך, מסתכל על מעשיו של הארי, "אתה יודע, ליתר ביטחון, אני לא רוצה שמגי תתאכזב שתגלה שאולי אין לה אחיינים הפעם" הארי אמר בתמימות "אחרי הכל אני לא רוצה להגיד לה שאתה בעל גרוע והיא גרום לנו להתגרש עוד לפניי החתונה!".
מייק ציחקק וזינק על הארי שצעק באושר "אסור שזה יקרה!" מייק אמר ברצינות צינית לפני שנישק את עורפו של הארי, מחזק את צבעם של ההיקים הקיימים.

והנה שוב המחזמר האהוב על מייק התנגן.
—-

"באמת?" הבלונדי צווח באושר, מתחיל לבכות בהתרגשות, לא אכפת לו שהוא מעיר את דן שישן, אפילו שהוא כנראה עייף מהעבודה ומהסקס שקיימו, עם כל הכבוד לגבר המסוקס שלו, שיחות רכילות על הארי הקטן שלו חשובות יותר.

"כן בכייני, אני אומרת לך שזה יקרה בקרוב!", "אומייגאד את כל כך כלבה גאונית", "תודה תודה" מגי נופפה בשיערה, מנסה לדבר בשקט בשירותים, לא רוצה להעיר את מקס הרדום, הוא כנראה עייף מהעבודה ומהסקס שקיימו.

"פאק! לא, זה לא טוב", "מה? למה?" היא שאלה בבלבול "אין לי מה ללבוש" הוא היה דרמטי, "ג'ון" דן מלמל, מחבק את הקטן.

הבלונדיני נאנח וליטף את זרועותיו של דן, "רגע! הארי מתחתן ואין לי מה ללבוש!" הוא התבכיין, "מתחתן?" דן התרומם, לא מבין, "כן כן, מגי הזונה הזאת הצליחה איכשהו לשכנע את הארי לדבר על זה עם מייק", "ואוו, אז הם מתחתנים לפניי כולם?", "כן! התינוק שלי מתחתן" הבלונדיני התחיל לצווח בבכי, דרמטי יותר תמיד "התינוק הקטן שלי עוזב אותי" הוא חיבק את דן, מייבב לחזה של דן.

"אני יודעת!" מגי, שהבינה מה עשתה, התחילה לבכות גם היא בקולי קולות, מעירה את מקס שרץ בבהלה לשירותים רק בשביל למצוא את אישתו לעתיד בוכה את חייה על הריצפה.

"מגי, מה קרה?" הוא שאל בדאגה, חושב שהיא נכנסה להריון או משהו, לא שהוא מתנגד לזה.

"הארי מתחתן החודש והכל באשמתי!" היא חיבקה את מקס המבולבל, "מתחתן? הארי מייק?" "כן!" היא בכתה בחוזקה, מקס לקח ממנה אתה הטלפון וחיבק אותה, רואה שהשיחה היא עם ג'ון והוא שם את השיחה על רמקול, שומע מהצד השני את הבכי של הבלונדיני, מצליח איכשהו לשמוע את דן מרגיע אותו

"שים על רמקול" מקס ביקש וג'ון בידיים רועדות לחץ על האפשרות לשיחה על רמקול, "דן, איך שם אצלך?" , "או מקס! אני חושב שהוא יתעלף בקרוב, איך אצלך?" אדום השיער הסתכל על גבה הרועד של מגי, מלטף אותה "אותו הדבר כאן" הוא נאנח.

"הם מתחתנים, מי היה מאמין שהכי קטנים מתחתנים ראשונים?!" דן ציחקק וליטף את ראשו של ג'ון, נושק למצחו, "מטורף לחשוב שמישהו מאיתנו מתחתן" מקס אמר, גורם לבוכיים להבין עד כמה שזה עמוק יותר.

"אני רוצה להתקשר להארי!" ג'ון שנירגע מעט מלמל בזמן שמשך באפו, "בשום פנים ואופי לא! עכשיו כבר 2 לפנות בוקר, זה או שהם ישנים או שהם שוכבים, אתה לא הולך להפריע להם בלונדי" מגי משכה באפה, "ואו, כל כך מאוחר" ג'ון הסתכל על השעון, רואה שבאמת השעה כבר 2, דן צריך לקום מוקדם ולעבוד מחר.

"אני מנתק לך ביצ', הגבר שלי צריך לישון" הוא אמר בכעס לא ברור, "פף, אני חשבתי על לנתק עוד ממזמן, אני והגבר שלי צריכים לקום מוקדם מחר לעבוד" היא אמרה "אה כן? הגבר שלי חשוב יותר ממך ומהחבר שלך", "אוקיי! זמן לישון" דן אמר לבסוף, מנסה להפריד את ויכוח הדיוות הפיתאומי.  "כן דן, אני חשוב יותר ממך" מקס אמר במהירות לטלפון וניתק, משאיר את דן וג'ון מזועזעים.

"זה הגבר שלי" מגי אמרה בגאווה וחיבקה את מקס "אתה הכי שווה".
——
השעה הייתה כבר 2, בזמן בבתים אחרים אנשים בכו, רבו, צחקו וגם ישנו, היו 2 גברים רדומים וערומים שישנו מחובקים במיטה החמימה, אוחזים אחד בשני גם כשהם היו נמצאים בעולמות מרוחקים בחלומות, יש להם ימים ארוכים ועמוסים לעבור ביחד, הגיע הזמן לנוח לכמה שעות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
36 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך